Dus als jij een boodschappenlijstje aan je vriendin meegeeft met "ghb" bedoel je gehaktbal?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
gehaktbal gebruiken tijdens de seks
ja toch. beetje zelfde idee dat ik ACAB opschrijf als ik acht cola en acht bier wil hebbenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dus als jij een boodschappenlijstje aan je vriendin meegeeft met "ghb" bedoel je gehaktbal?
Dit iddquote:
Lijkt mij niet, die heeft dat toch al lang ervaren?quote:
Zou lachenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja toch. beetje zelfde idee dat ik ACAB opschrijf als ik acht cola en acht bier wil hebben
watquote:Op woensdag 14 december 2016 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mede dankzij jou heb een een award gewonnen. Waarvoor dank
ja met een thaise dan wss maar achquote:Op woensdag 14 december 2016 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, die heeft dat toch al lang ervaren?
Allemaal geel tochquote:Op woensdag 14 december 2016 13:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ja met een thaise dan wss maar ach
is ze je moeder mss? jezusquote:Op woensdag 14 december 2016 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
cachet gaan we nog drugs gebruiken met kerst?
normaal doen tegen cachet en kerstgallagherquote:
Mag ik een update qua onderling geslet hier? Ben al te lang niet geweest, en jij lijkt me iemand die dingen weet.quote:
niet komen is niet carenquote:Op woensdag 14 december 2016 13:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mag ik een update qua onderling geslet hier? Ben al te lang niet geweest, en jij lijkt me iemand die dingen weet.
quote:
TARDIS. en supersofquote:Op woensdag 14 december 2016 13:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mag ik een update qua onderling geslet hier? Ben al te lang niet geweest, en jij lijkt me iemand die dingen weet.
Niels slet op SGquote:Op woensdag 14 december 2016 13:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het onderwerp houdt je wel bezig he? Onzeker over je kwaliteiten?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:44 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
niet komen is niet caren
edit: ohja en niet huilen hihaho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |