SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
We hebben in ieder geval een mooie lange dag.quote:
Geboren in 1962quote:Op woensdag 14 december 2016 07:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Goeiemoggel.
Tong80 heeft een Wajong?
FucKing, de toekomstige danquote:Op woensdag 14 december 2016 09:14 schreef Befbekje het volgende:
Op welke ministerpost zit die trut in de OP?
quote:Op woensdag 14 december 2016 09:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ik mis een prachtuser in de OP.
Hadden we niet afgesproken hierop pas terug te komen als het SEIZOEN voorbij is?quote:Op woensdag 14 december 2016 08:19 schreef kapiteintje het volgende:
DP, wil je bij deze je excuses aan mij aanbieden?
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=296029
okequote:Op woensdag 14 december 2016 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is ook vrij dom om te proberen te gaan slapen met je ogen open.
We geven hier louter om kwaliteit. Waarom denk je dat jij uitgekotst wordt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We geven hier louter om kwaliteit. Waarom denk je dat jij uitgekotst wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op woensdag 14 december 2016 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We geven hier louter om kwaliteit. Waarom denk je dat jij uitgekotst wordt?Dyslectisch stuk vreten dat je daar op die stoel zit.. Ik heb allang gepost hiero heden ochtend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Typisch vindt deze tt niet zo leuk.quote:
Wat een man ookquote:Rodrigo Duterte heeft in de tijd dat hij burgemeester van Davao was persoonlijk afgerekend met drugscriminelen. De huidige president van de Filipijnen reed op een motor door de straten en vermoordde criminelen om zijn politie te laten zien hoe je dat deed.
Wat Typisch er van vindt dat vind ik niet zo boeiend.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens. Typisch vindt deze tt niet zo leuk.
Er zijn tijden geweest waar men bijzonder blij was geweest met treinuitval. Niet zo huilen dus.quote:
Dat zie ik nog niet zittenquote:Op woensdag 14 december 2016 11:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien dat je nu eindelijk eens je kuttopics ziet![]()
Ik denk niet dat Stijn daar last van heeft.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was een bommelding op station Zwolle.
Zwolle is het belangrijkste punt van ons treinstelsel. Een kink in de kabel daar en dat werkt door naar alle kanten.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Stijn daar last van heeft.
wat is hetquote:Op woensdag 14 december 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
Boys, heeft één van jullie een soundbar? Zijn die dingen aan te raden?
Dat klopt. Ik moest reizen met het aids dat een Sprinter heet.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Stijn daar last van heeft.
Hebben we in Zaltbommel zo vaak. Dat noemen ze een tong80 post op FOK!.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was een bommelding op station Zwolle.
Kun je inmiddels weer zitten en normaal poepen ?quote:Op woensdag 14 december 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik moest reizen met het aids dat een Sprinter heet.
Oh, dus als de intercity van naar Rotterdam, via Gouda en Utrecht Centraal niet rijdt kan dat niet door een storing in Zwolle komen? Apart.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zwolle is het belangrijkste punt van ons treinstelsel. Een kink in de kabel daar en dat werkt door naar alle kanten.
Ik vind het totaal onzinnig wanneer je goede multiroom speakers hebt, maar als je prijs/kwaliteit iets goeds wil hebben moet je eens kijken naar Teufel/Raumfeld.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb er eentje van Sony. Ik vind het een heel fijn ding. Value for money.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
Nice. Bedankt.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
https://www.sony.nl/electronics/luidsprekerelementen/ht-ct380
Echt tevreden mee
Die subwoofer is trouwens wel groot. Ligt bij ons op de tv kast. Dat werkt wel goed. Mijn bierglazen staan ook in de tv kast en die hoor je regelmatigquote:
Daar heb ik wel plek voor naast mijn tv meubel. Ik heb daar nu een Harman Kardon set staat van mijn broer. Maar die moet zijn set terug, vandaar dat ik op zoek ben.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die subwoofer is trouwens wel groot. Ligt bij ons op de tv kast. Dat werkt wel goed. Mijn bierglazen staan ook in de tv kast en die hoor je regelmatig
Je kan op 2 manieren bij de pvv uitkomenquote:Op woensdag 14 december 2016 12:21 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Wat komt er bij jullie uit?
Niet voor niets de grootste partij in de peilingen.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan op 2 manieren bij de pvv uitkomen
Politici en zakkenvullers met lak aan de gewone burger zijn toch hetzelfdequote:Op woensdag 14 december 2016 12:21 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
15 maart, daarna is het weer goed weer.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer zijn de verkiezingen
Blijf ik iig weg tot daarna
Vertelquote:Op woensdag 14 december 2016 12:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ze hebben hier echt extra lekker spa rood
Spa paars heb ik nog nooit op.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het heet malavella en is extra bruisend. Een soort van spa paars
Ik zal eens kijken of ze t ook in de super hebbenquote:Op woensdag 14 december 2016 12:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Spa paars heb ik nog nooit op.
Kan je me een fles toezenden vanuit Sevilla?
Thanksquote:Op woensdag 14 december 2016 12:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ze t ook in de super hebben
Wat een kutvakantie!!quote:Op woensdag 14 december 2016 12:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Heb vandaag toch niks te doen want regen :/
Denk dat je al snel 15/20 euro kwijt bentquote:Op woensdag 14 december 2016 12:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks
Wat zou dat kosten aan verzendkosten?
PVVquote:Op woensdag 14 december 2016 12:21 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
In dat geval zoek ik Knut misschien wel op in Sevilla. Even een wedstrijdje meepikken daarquote:Op woensdag 14 december 2016 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk dat je al snel 15/20 euro kwijt bentDuur watertje
En de overheid betaalt nog ook.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben niet op vakantie klapjosti
Zaterdag sevilla malaga 😊quote:Op woensdag 14 december 2016 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In dat geval zoek ik Knut misschien wel op in Sevilla. Even een wedstrijdje meepikken daar
Sevilla - Leicesterquote:Op woensdag 14 december 2016 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In dat geval zoek ik Knut misschien wel op in Sevilla. Even een wedstrijdje meepikken daar
In ieder geval tot 1 aprilquote:Op woensdag 14 december 2016 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag is te kort dag. Hoe lang zit je daar nog?
Dit biedt perspectieven.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In ieder geval tot 1 april
Goeie plan.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit biedt perspectieven.
Zullen we naar Sevilla - Leicester gaan?
Hou me op de hoogte. Wanneer is die wedstrijd? Dan ga ik even een ticket zoeken.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goeie plan.
Ik loop zo naar t station ga ik in mn nederspaans vragen hoe en of we kaarten kunnen krijgen
Weekend er na is volgens mij Betis - Sevilla.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goeie plan.
Ik loop zo naar t station ga ik in mn nederspaans vragen hoe en of we kaarten kunnen krijgen
22 feb, en op 26 dan Betis - Sevillaquote:Op woensdag 14 december 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte. Wanneer is die wedstrijd? Dan ga ik even een ticket zoeken.
Dat is haast onmogelijk kaarten krijgen. Daarbij wil ik naar Ramon Sanchez.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weekend er na is volgens mij Betis - Sevilla.
Wie gaat er nog meer mee?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ii al kaartjes kan kopen koop ik er gelijk 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee werktquote:Op woensdag 14 december 2016 13:13 schreef onlogisch het volgende:
is ryanair.com ook down bij jullie?
Werkt. Ik denk dat ik maar naar Malaga.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:13 schreef onlogisch het volgende:
is ryanair.com ook down bij jullie?
Ik denk dat ik naar Braga.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werkt. Ik denk dat ik maar naar Malaga.
Je haar zit vandaag nogal Australisch?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
Als je niet wilt vliegen kun je altijd nog naar Hongarije.
quote:Op woensdag 14 december 2016 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je haar zit vandaag nogal Australisch?Dat komt omdat ik net uit Bath kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd. Sonos heeft geen beste geluidskwaliteit.quote:
Naaktfoto van zichzelf gepost.quote:
Dat zal indruk hebben gemaakt ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naaktfoto van zichzelf gepost.
Bij Pauw ofwa?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Over het afscheid van Samsom. Iedereen klappen behalve PVV zogenaamd.
Dit kan ik moeilijk geloven.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naaktfoto van zichzelf gepost.
Kutherriequote:Op woensdag 14 december 2016 13:39 schreef JanCees het volgende:
http://www.fcvolendam.nl/resources/images/FC%20Volendam%20MP3.mp3
Walgelijk gedoe
Kinky wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* onlogisch unzips
* onlogisch maakt een foto
* onlogisch dmt
Indrukwekkendquote:Op woensdag 14 december 2016 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* onlogisch unzips
* onlogisch maakt een foto
* onlogisch dmt
oh deze is van mijquote:Op woensdag 14 december 2016 13:55 schreef Jojoortje het volgende:
Is die dan van Haags of van jou JC?
Vraag het hemquote:Op woensdag 14 december 2016 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet wat Haags heeft gedaan.
wanneer komt hij terug?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet wat Haags heeft gedaan.
Matige serie, althans se2 vond ik heel matig waardoor ik hem niet heb afgekekenquote:
Doelbewust nog geen enkele aflevering gekeken omdat ik alles achter elkaar wilde kijken, maar nog geen tijd gevonden om ervoor te gaan zitten.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Matige serie, althans se2 vond ik heel matig waardoor ik hem niet heb afgekeken
Vette serie juist manquote:Op woensdag 14 december 2016 14:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Matige serie, althans se2 vond ik heel matig waardoor ik hem niet heb afgekeken
ik kom maar niet door se2 heenquote:
Hoezo kom je er niet doorheen dan?quote:Op woensdag 14 december 2016 14:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kom maar niet door se2 heen
Kan ik dat niet gewoon overslaan?
omdat ik de eerste twee afleveringen al heel saai vond.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo kom je er niet doorheen dan?
Ik vind BB een fantastische serie, maar er zijn inderdaad wel wat afleveringen die wat saai zijn. Die neem je maar op de koop toe.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat ik de eerste twee afleveringen al heel saai vond.
Bij peaky of gamorra 0 saaie afleveringen.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind BB een fantastische serie, maar er zijn inderdaad wel wat afleveringen die wat saai zijn. Die neem je maar op de koop toe.
Gomorra had ook niet alleen maar topshows.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij peaky of gamorra 0 saaie afleveringen.
Peaky?quote:Op woensdag 14 december 2016 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bij peaky of gamorra 0 saaie afleveringen.
Hij beweegt beter dan Cruijff.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:53 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/Plevla1985/status/809032634949140480?s=09
Wat
Een
God
Levende legende!quote:Op woensdag 14 december 2016 14:53 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/Plevla1985/status/809032634949140480?s=09
Wat
Een
God
ZO DANquote:Op woensdag 14 december 2016 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij beweegt beter dan Cruijff.
Brrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Paaaaaa POWWWWWWWquote:Op woensdag 14 december 2016 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij wellicht.quote:
Vooral als ze twee bij twee zijn, zoals Ron.quote:
Logisch, die is doodquote:Op woensdag 14 december 2016 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt? Heeft Tong daar al een topic over geopend?quote:
als het donker is dan zie je ze niet, maar voel je ze welquote:Op woensdag 14 december 2016 15:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vooral als ze twee bij twee zijn, zoals Ron.
Je mag dan hopen dat het je kut is.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als het donker is dan zie je ze niet, maar voel je zel wel
Oké kutgrapje
okéquote:Op woensdag 14 december 2016 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je mag dan hopen dat het je kut is.
quote:Op woensdag 14 december 2016 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je mag dan hopen dat het je kut is.
Iemand is in vorm vandaagquote:Op woensdag 14 december 2016 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt? Heeft Tong daar al een topic over geopend?
Gewoon verder kijken, want die opbouw gaat zich wel uitbetalenquote:Op woensdag 14 december 2016 14:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
omdat ik de eerste twee afleveringen al heel saai vond.
Tong heeft hem ontdekt.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja, tong heeft het internet ontdekt.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij in 1964 al een topic geopend dan?
Hoe kan datquote:Op woensdag 14 december 2016 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij in 1964 al een topic geopend dan?
1880quote:Op woensdag 14 december 2016 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kan dat
Tong komt uit 1980
Dit klopt sowieso niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe kan dat
Tong komt uit 1980
Daar mogen we wel dankbaar voor zijn dan.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, tong heeft het internet ontdekt.
Het was puur eigen belang.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar mogen we wel dankbaar voor zijn dan.
Je bedoelt te zeggen dat zoals de zeepfabrikanten de Soaps hebben ontdekt om iets te hebben om hun reclames rond uit te zenden, heeft Tong het internet ontdekt om zijn posts te kunnen plaatsen?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het was puur eigen belang.
Dat is een correcte analyse Ron.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat zoals de zeepfabrikanten de Soaps hebben ontdekt om iets te hebben om hun reclames rond uit te zenden, heeft Tong het internet ontdekt om zijn posts te kunnen plaatsen?
Zeker, eerder leurde hij bij uitgevers en radio-omroepen maar die gaven zijn talent geen podium.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je bedoelt te zeggen dat zoals de zeepfabrikanten de Soaps hebben ontdekt om iets te hebben om hun reclames rond uit te zenden, heeft Tong het internet ontdekt om zijn posts te kunnen plaatsen?
Misschien duiken er ooit beelden op van Tong achter het doel.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
Wij wachten overigens nog steeds op tong zijn tv debuut. Hij heeft het er zelf vaak over.
Wie ben jij?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien duiken er ooit beelden op van Tong achter het doel.
Nog zes dagenquote:Op woensdag 14 december 2016 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Het is StijnIk herkende 'm niet zo goed vanwege zijn UI
Jammer dat niet iedereen zo UI vast is als ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Het is StijnIk herkende 'm niet zo goed vanwege zijn UI
geflucht, is dat nieuw?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een gefluchte Syrier ik hoop op verblijfsverguning.
Zoiets?
Lingo denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
Wij wachten overigens nog steeds op tong zijn tv debuut. Hij heeft het er zelf vaak over.
Matig.quote:
Kerstavond, misschien gemaakt gezellig moeten doen bij hinderlijke schoonouders. Een man zou voor minder een racistische groepering oprichten.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
24 December 1865
The Ku Klux Klan is founded
Six bored Tennessee men form a club that would become infamous for racial hatred
Oorspronkelijk was het dus niet racial bedoeld. De beste drie mannen waren gewoon heel verveeld.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kerstavond, misschien gemaakt gezellig moeten doen bij hinderlijke schoonouders. Een man zou voor minder een racistische groepering oprichten.
lolquote:Op woensdag 14 december 2016 16:48 schreef Doublepain het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_helemaal_is.html
The Wire, maar die heb je waarschijnlijk al gezien.quote:
avgquote:Op woensdag 14 december 2016 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
rijst, doperwten en Duits biefstukquote:Op woensdag 14 december 2016 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
yup, jij ook?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je weleens een week lang door een rietje voedsel tot je moeten nemen?
Rijst, spitskool en hete kip.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nee, jij?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wil je dat nog een keer meemaken?
Kom maarquote:Op woensdag 14 december 2016 17:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Toontje lager dan! Anders moet ik langs komen, waar woont je huis?
Ben jij Miranda op twitter?quote:
BB vierde en vijfde seizoen zijn echt episch.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Miranda De La Hoja Vera Cruz Cardinal.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Miranda De La Hoja Vera Cruz Cardinal.
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
juist!quote:Op woensdag 14 december 2016 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg heel vaak een Miranda in beeld bij het lijstje "wie te volgen" en nu ook, ik dacht dat jij dat was. Peterrrrrr staat er om onverlaarbare reden ook heel vaak bij.quote:
Volg je mij ook??quote:Op woensdag 14 december 2016 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik krijg heel vaak een Miranda in beeld bij het lijstje "wie te volgen" en nu ook, ik dacht dat jij dat was. Peterrrrrr staat er om onverlaarbare reden ook heel vaak bij.
[ afbeelding ]
ze lijkt wel op mijquote:Op woensdag 14 december 2016 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik krijg heel vaak een Miranda in beeld bij het lijstje "wie te volgen" en nu ook, ik dacht dat jij dat was. Peterrrrrr staat er om onverlaarbare reden ook heel vaak bij.
[ afbeelding ]
KOEKOEKtwitter:Romalabdi89 twitterde op woensdag 14-12-2016 om 17:57:44Het kwalificatietoernooi tussen PSV en Ajax is in volle gang! Volg het via de Instagram story of Snapchat van PSV 🎮 https://t.co/FQbZ09ZFK9
reageer retweet
Deed jij ook mee?quote:Op woensdag 14 december 2016 18:23 schreef Doublepain het volgende:
KOEKOEKtwitter:Romalabdi89 twitterde op woensdag 14-12-2016 om 17:57:44Het kwalificatietoernooi tussen PSV en Ajax is in volle gang! Volg het via de Instagram story of Snapchat van PSV 🎮 https://t.co/FQbZ09ZFK9[ afbeelding ] reageer retweet
quote:
oh wowquote:Op woensdag 14 december 2016 18:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, al heel lang zie ik.
[ afbeelding ]
Nu wel.quote:
ben me wachtwoord kwijtquote:Op woensdag 14 december 2016 18:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
JanCees
@JanCeesx volgt jou
Geregistreerd in mei 2013
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Trijntje Oosterhuis gaat straks kerstliedjes zingen bij dwdd. Dit spektakel wil ik jullie niet onthouden
En toch blijven mensen naar die onzin kijken.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Trijntje Oosterhuis gaat straks kerstliedjes zingen bij dwdd. Dit spektakel wil ik jullie niet onthouden
Ik zit er weer klaar voor en het is nu al het hoogtepunt van mijn dagquote:Op woensdag 14 december 2016 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch blijven mensen naar die onzin kijken.
Dat jullie het wetenquote:boydcr72 uur geleden
vieze kk flikker wat praat je met je naar kerk gaan kkr hoerezoon ga boef pijpen gappie
Ik hoef het niet te zienquote:Op woensdag 14 december 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/ignbenelux
Hier kan je die FIFA battle volgen
Hoeveel teams zijn erquote:Op woensdag 14 december 2016 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.twitch.tv/ignbenelux
Hier kan je die FIFA battle volgen
Dat is een aannamequote:Op dinsdag 13 december 2016 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geen idee wie die hele nitwit wolfrolf is maar het doet mij deugd om te zien dat jullie gelijk gehakt van die fluitketel maken mannen.
Die zien we hier gelukkig niet meer terug
Hatseflats!quote:Op woensdag 14 december 2016 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is een aanname
Goedenavond!
De week is weer doormidden
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is een aanname
Goedenavond!
De week is weer doormidden
quote:Op woensdag 14 december 2016 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je club bakt er geen tyfus van.
Dit waag ik te betwijfelen makker. Zie mijn opmerking in dat topic. Wil je verder deze SC niet bevuilen met die senielen van KLB? Dank jequote:Op woensdag 14 december 2016 20:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dag onlogisch
Dit topic is zeer het lezen de moeite waard
KLB / Een "mermaid look" hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |