Ik denk dat ik naar Braga.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werkt. Ik denk dat ik maar naar Malaga.
Je haar zit vandaag nogal Australisch?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
Als je niet wilt vliegen kun je altijd nog naar Hongarije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je haar zit vandaag nogal Australisch?Dat komt omdat ik net uit Bath kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd. Sonos heeft geen beste geluidskwaliteit.quote:
Naaktfoto van zichzelf gepost.quote:
Dat zal indruk hebben gemaakt ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naaktfoto van zichzelf gepost.
Bij Pauw ofwa?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:37 schreef Vasion het volgende:
[..]
Over het afscheid van Samsom. Iedereen klappen behalve PVV zogenaamd.
Dit kan ik moeilijk geloven.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naaktfoto van zichzelf gepost.
Kutherriequote:Op woensdag 14 december 2016 13:39 schreef JanCees het volgende:
http://www.fcvolendam.nl/resources/images/FC%20Volendam%20MP3.mp3
Walgelijk gedoe
Kinky wel.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* onlogisch unzips
* onlogisch maakt een foto
* onlogisch dmt
Indrukwekkendquote:Op woensdag 14 december 2016 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* onlogisch unzips
* onlogisch maakt een foto
* onlogisch dmt
oh deze is van mijquote:Op woensdag 14 december 2016 13:55 schreef Jojoortje het volgende:
Is die dan van Haags of van jou JC?
Vraag het hemquote:Op woensdag 14 december 2016 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet wat Haags heeft gedaan.
wanneer komt hij terug?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet wat Haags heeft gedaan.
Matige serie, althans se2 vond ik heel matig waardoor ik hem niet heb afgekekenquote:
Doelbewust nog geen enkele aflevering gekeken omdat ik alles achter elkaar wilde kijken, maar nog geen tijd gevonden om ervoor te gaan zitten.quote:Op woensdag 14 december 2016 14:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Matige serie, althans se2 vond ik heel matig waardoor ik hem niet heb afgekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |