In ieder geval tot 1 aprilquote:Op woensdag 14 december 2016 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag is te kort dag. Hoe lang zit je daar nog?
Dit biedt perspectieven.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In ieder geval tot 1 april
Goeie plan.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit biedt perspectieven.
Zullen we naar Sevilla - Leicester gaan?
Hou me op de hoogte. Wanneer is die wedstrijd? Dan ga ik even een ticket zoeken.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goeie plan.
Ik loop zo naar t station ga ik in mn nederspaans vragen hoe en of we kaarten kunnen krijgen
Weekend er na is volgens mij Betis - Sevilla.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goeie plan.
Ik loop zo naar t station ga ik in mn nederspaans vragen hoe en of we kaarten kunnen krijgen
22 feb, en op 26 dan Betis - Sevillaquote:Op woensdag 14 december 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte. Wanneer is die wedstrijd? Dan ga ik even een ticket zoeken.
Dat is haast onmogelijk kaarten krijgen. Daarbij wil ik naar Ramon Sanchez.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weekend er na is volgens mij Betis - Sevilla.
Wie gaat er nog meer mee?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ii al kaartjes kan kopen koop ik er gelijk 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee werktquote:Op woensdag 14 december 2016 13:13 schreef onlogisch het volgende:
is ryanair.com ook down bij jullie?
Werkt. Ik denk dat ik maar naar Malaga.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:13 schreef onlogisch het volgende:
is ryanair.com ook down bij jullie?
Ik denk dat ik naar Braga.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:16 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Werkt. Ik denk dat ik maar naar Malaga.
Je haar zit vandaag nogal Australisch?quote:Op woensdag 14 december 2016 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
Als je niet wilt vliegen kun je altijd nog naar Hongarije.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je haar zit vandaag nogal Australisch?Dat komt omdat ik net uit Bath kom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd. Sonos heeft geen beste geluidskwaliteit.quote:
Naaktfoto van zichzelf gepost.quote:
Dat zal indruk hebben gemaakt ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Naaktfoto van zichzelf gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |