En de overheid betaalt nog ook.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben niet op vakantie klapjosti
Zaterdag sevilla malaga 😊quote:Op woensdag 14 december 2016 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In dat geval zoek ik Knut misschien wel op in Sevilla. Even een wedstrijdje meepikken daar
Sevilla - Leicesterquote:Op woensdag 14 december 2016 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In dat geval zoek ik Knut misschien wel op in Sevilla. Even een wedstrijdje meepikken daar
In ieder geval tot 1 aprilquote:Op woensdag 14 december 2016 12:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zaterdag is te kort dag. Hoe lang zit je daar nog?
Dit biedt perspectieven.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In ieder geval tot 1 april
Goeie plan.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit biedt perspectieven.
Zullen we naar Sevilla - Leicester gaan?
Hou me op de hoogte. Wanneer is die wedstrijd? Dan ga ik even een ticket zoeken.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goeie plan.
Ik loop zo naar t station ga ik in mn nederspaans vragen hoe en of we kaarten kunnen krijgen
Weekend er na is volgens mij Betis - Sevilla.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goeie plan.
Ik loop zo naar t station ga ik in mn nederspaans vragen hoe en of we kaarten kunnen krijgen
22 feb, en op 26 dan Betis - Sevillaquote:Op woensdag 14 december 2016 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou me op de hoogte. Wanneer is die wedstrijd? Dan ga ik even een ticket zoeken.
Dat is haast onmogelijk kaarten krijgen. Daarbij wil ik naar Ramon Sanchez.quote:Op woensdag 14 december 2016 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weekend er na is volgens mij Betis - Sevilla.
Wie gaat er nog meer mee?quote:Op woensdag 14 december 2016 12:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als ii al kaartjes kan kopen koop ik er gelijk 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee werktquote:Op woensdag 14 december 2016 13:13 schreef onlogisch het volgende:
is ryanair.com ook down bij jullie?
Werkt. Ik denk dat ik maar naar Malaga.quote:Op woensdag 14 december 2016 13:13 schreef onlogisch het volgende:
is ryanair.com ook down bij jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |