Nog zes dagenquote:Op woensdag 14 december 2016 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Het is StijnIk herkende 'm niet zo goed vanwege zijn UI
Jammer dat niet iedereen zo UI vast is als ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Het is StijnIk herkende 'm niet zo goed vanwege zijn UI
geflucht, is dat nieuw?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een gefluchte Syrier ik hoop op verblijfsverguning.
Zoiets?
Lingo denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
Wij wachten overigens nog steeds op tong zijn tv debuut. Hij heeft het er zelf vaak over.
Matig.quote:
Kerstavond, misschien gemaakt gezellig moeten doen bij hinderlijke schoonouders. Een man zou voor minder een racistische groepering oprichten.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
24 December 1865
The Ku Klux Klan is founded
Six bored Tennessee men form a club that would become infamous for racial hatred
Oorspronkelijk was het dus niet racial bedoeld. De beste drie mannen waren gewoon heel verveeld.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kerstavond, misschien gemaakt gezellig moeten doen bij hinderlijke schoonouders. Een man zou voor minder een racistische groepering oprichten.
lolquote:Op woensdag 14 december 2016 16:48 schreef Doublepain het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_helemaal_is.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |