Nog zes dagenquote:Op woensdag 14 december 2016 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Het is StijnIk herkende 'm niet zo goed vanwege zijn UI
Jammer dat niet iedereen zo UI vast is als ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Het is StijnIk herkende 'm niet zo goed vanwege zijn UI
geflucht, is dat nieuw?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een gefluchte Syrier ik hoop op verblijfsverguning.
Zoiets?
Lingo denk ik.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:56 schreef opperkleurder het volgende:
Wij wachten overigens nog steeds op tong zijn tv debuut. Hij heeft het er zelf vaak over.
Matig.quote:
Kerstavond, misschien gemaakt gezellig moeten doen bij hinderlijke schoonouders. Een man zou voor minder een racistische groepering oprichten.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:04 schreef napoleonfour het volgende:
24 December 1865
The Ku Klux Klan is founded
Six bored Tennessee men form a club that would become infamous for racial hatred
Oorspronkelijk was het dus niet racial bedoeld. De beste drie mannen waren gewoon heel verveeld.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kerstavond, misschien gemaakt gezellig moeten doen bij hinderlijke schoonouders. Een man zou voor minder een racistische groepering oprichten.
lolquote:Op woensdag 14 december 2016 16:48 schreef Doublepain het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)het_helemaal_is.html
The Wire, maar die heb je waarschijnlijk al gezien.quote:
avgquote:Op woensdag 14 december 2016 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
rijst, doperwten en Duits biefstukquote:Op woensdag 14 december 2016 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
yup, jij ook?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heb je weleens een week lang door een rietje voedsel tot je moeten nemen?
Rijst, spitskool en hete kip.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
nee, jij?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:51 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wil je dat nog een keer meemaken?
Kom maarquote:Op woensdag 14 december 2016 17:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Toontje lager dan! Anders moet ik langs komen, waar woont je huis?
Ben jij Miranda op twitter?quote:
BB vierde en vijfde seizoen zijn echt episch.quote:Op woensdag 14 december 2016 15:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt? Heeft Tong daar al een topic over geopend?
Miranda De La Hoja Vera Cruz Cardinal.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Miranda De La Hoja Vera Cruz Cardinal.
quote:Op woensdag 14 december 2016 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
juist!quote:Op woensdag 14 december 2016 18:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik krijg heel vaak een Miranda in beeld bij het lijstje "wie te volgen" en nu ook, ik dacht dat jij dat was. Peterrrrrr staat er om onverlaarbare reden ook heel vaak bij.quote:
Volg je mij ook??quote:Op woensdag 14 december 2016 18:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik krijg heel vaak een Miranda in beeld bij het lijstje "wie te volgen" en nu ook, ik dacht dat jij dat was. Peterrrrrr staat er om onverlaarbare reden ook heel vaak bij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |