SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
We hebben in ieder geval een mooie lange dag.quote:
Geboren in 1962quote:Op woensdag 14 december 2016 07:53 schreef vincenzo78 het volgende:
Goeiemoggel.
Tong80 heeft een Wajong?
FucKing, de toekomstige danquote:Op woensdag 14 december 2016 09:14 schreef Befbekje het volgende:
Op welke ministerpost zit die trut in de OP?
quote:Op woensdag 14 december 2016 09:38 schreef opperkleurder het volgende:
Ik mis een prachtuser in de OP.
Hadden we niet afgesproken hierop pas terug te komen als het SEIZOEN voorbij is?quote:Op woensdag 14 december 2016 08:19 schreef kapiteintje het volgende:
DP, wil je bij deze je excuses aan mij aanbieden?
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=296029
okequote:Op woensdag 14 december 2016 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is ook vrij dom om te proberen te gaan slapen met je ogen open.
We geven hier louter om kwaliteit. Waarom denk je dat jij uitgekotst wordt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2016 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We geven hier louter om kwaliteit. Waarom denk je dat jij uitgekotst wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op woensdag 14 december 2016 10:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We geven hier louter om kwaliteit. Waarom denk je dat jij uitgekotst wordt?Dyslectisch stuk vreten dat je daar op die stoel zit.. Ik heb allang gepost hiero heden ochtend..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens. Typisch vindt deze tt niet zo leuk.quote:
Wat een man ookquote:Rodrigo Duterte heeft in de tijd dat hij burgemeester van Davao was persoonlijk afgerekend met drugscriminelen. De huidige president van de Filipijnen reed op een motor door de straten en vermoordde criminelen om zijn politie te laten zien hoe je dat deed.
Wat Typisch er van vindt dat vind ik niet zo boeiend.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eens. Typisch vindt deze tt niet zo leuk.
Er zijn tijden geweest waar men bijzonder blij was geweest met treinuitval. Niet zo huilen dus.quote:
Dat zie ik nog niet zittenquote:Op woensdag 14 december 2016 11:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Misschien dat je nu eindelijk eens je kuttopics ziet![]()
Ik denk niet dat Stijn daar last van heeft.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was een bommelding op station Zwolle.
Zwolle is het belangrijkste punt van ons treinstelsel. Een kink in de kabel daar en dat werkt door naar alle kanten.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Stijn daar last van heeft.
wat is hetquote:Op woensdag 14 december 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
Boys, heeft één van jullie een soundbar? Zijn die dingen aan te raden?
Dat klopt. Ik moest reizen met het aids dat een Sprinter heet.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Stijn daar last van heeft.
Hebben we in Zaltbommel zo vaak. Dat noemen ze een tong80 post op FOK!.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was een bommelding op station Zwolle.
Kun je inmiddels weer zitten en normaal poepen ?quote:Op woensdag 14 december 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik moest reizen met het aids dat een Sprinter heet.
Oh, dus als de intercity van naar Rotterdam, via Gouda en Utrecht Centraal niet rijdt kan dat niet door een storing in Zwolle komen? Apart.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zwolle is het belangrijkste punt van ons treinstelsel. Een kink in de kabel daar en dat werkt door naar alle kanten.
Ik vind het totaal onzinnig wanneer je goede multiroom speakers hebt, maar als je prijs/kwaliteit iets goeds wil hebben moet je eens kijken naar Teufel/Raumfeld.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb er eentje van Sony. Ik vind het een heel fijn ding. Value for money.quote:Op woensdag 14 december 2016 11:31 schreef onlogisch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |