Eerst dacht ik: wat sneu voor Badr, deze blessure.quote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
Toch jammer dat mensen het verlies van Badr zo slecht kunnen accepteren.
Liever niet, de manier waarop Rico Badr zn arm verpulverde en Badr opgaf is te beschamend om terug te kijken.quote:
F1 en bagger, dat is toch hetzelfde?quote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef NewHorizon het volgende:
Ziggo Sport zendt naast dit en F1 echt alleen maar bagger uit of ligt het aan mij ?
PLquote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef NewHorizon het volgende:
Ziggo Sport zendt naast dit en F1 echt alleen maar bagger uit of ligt het aan mij ?
LEVE DE KONINGINquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef aesop het volgende:
Grappig al die sneue PVVers die zo opgetogen zijn over zo'n nietszeggende wedstrijd, maar Oranje boven, net zo sneu als die mocrohooligans die de ring bestormden. Over de wedstrijd: totaal anders dan ik verwacht had, Badr veel minder aggressief maar eigenlijk wel de betere bokser de eerste ronde. Rico kreeg wel langzaam de overhand en het einde was natuurlijk een totale anticlimax. Rico zal er niet trots op zijn. Wel grappig omte zien dat Badr na afloop een stuk normaler overkomt dan de badboy die we de afgelopen dagen hebben gezien, een groot theater waar we allemaal weer in trappen. En over een paar maanden weer.
De theorie van de broze botten ivm met anabolen vind ik wel interessant trouwens.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: wat sneu voor Badr, deze blessure.
Toen dacht ik: nee waarom eigenlijk, hij heeft iemand blijvend gehandicapt geschopt, die heeft nog dagelijks last van zijn blessure.
Toen dacht ik: o nee die is al geliquideerd, maakt niet meer uit.
sowquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
F1 en bagger, dat is toch hetzelfde?
Ze zenden naast al die G-sporten ook voetbal uit.quote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef NewHorizon het volgende:
Triggeredquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
U wint de COMBOKNALLERRRRquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef aesop het volgende:
Grappig al die sneue PVVers die zo opgetogen zijn over zo'n nietszeggende wedstrijd, maar Oranje boven, net zo sneu als die mocrohooligans die de ring bestormden. Over de wedstrijd: totaal anders dan ik verwacht had, Badr veel minder aggressief maar eigenlijk wel de betere bokser de eerste ronde. Rico kreeg wel langzaam de overhand en het einde was natuurlijk een totale anticlimax. Rico zal er niet trots op zijn. Wel grappig omte zien dat Badr na afloop een stuk normaler overkomt dan de badboy die we de afgelopen dagen hebben gezien, een groot theater waar we allemaal weer in trappen. En over een paar maanden weer.
De theorie van de broze botten ivm met anabolen vind ik wel interessant trouwens.
LOLquote:Op zondag 11 december 2016 00:47 schreef Bolasie het volgende:
[ Bericht 5% gewijzigd door Nattekat op 11-12-2016 00:47 ]
Hij vroeg erom.quote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef Zipportal het volgende:
Dat modden hier begint echt zielige vormen aan te nemen.
De excuses van de Badr fanboys ookquote:Op zondag 11 december 2016 00:48 schreef Zipportal het volgende:
Dat modden hier begint echt zielige vormen aan te nemen.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De excuses van de Badr fanboys ook
En wij denken dat KingFlopland slecht kon modden. Het kan nóg slechter.quote:Op zondag 11 december 2016 00:49 schreef GGMM het volgende:
Waarom wordt die post verwijderd?
Leer modden.
Wat is er met je onschuldige TT?quote:Op zondag 11 december 2016 00:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een onschuldige TT van mij ook zeker?
Ja, eens.quote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
En wij denken dat KingFlopland slecht kon modden. Het kan nóg slechter.
Wel sportief van Rico dat hij Badr nog een tweede kans gunt opzichquote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maakt nie uit
Er komt een rematch na deze gelukkige "overwinning" van Rico
Prima moderator.quote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens.
Ik zou KingFlopland bijna gaan waarderen.
never forget ESFquote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vergeleken met Nattekrant is KingFlopland een KingTopland.quote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens.
Ik zou KingFlopland bijna gaan waarderen.
Het goede nieuws is dat je hem vaker tegen komtquote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Snap het ook wel ,hij wil zo namelijk niet "winnen"quote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Wel sportief van Rico dat hij Badr nog een tweede kans gunt opzich
Deze post zal zo verdwijnen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, achter de ellebogen die gast.
Maar minder erg dan Nattekat
Klopt, voor A-sporten is namelijk een apart forum.quote:Op zondag 11 december 2016 00:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je hem vaker tegen komt
Klopt.quote:Op zondag 11 december 2016 00:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat je hem vaker tegen komt
En dat siert hem.quote:Op zondag 11 december 2016 00:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Snap het ook wel ,hij wil zo namelijk niet "winnen"
Bedankt Hans.quote:Op zondag 11 december 2016 00:52 schreef Montagui het volgende:
afijn, feit is dat Badr Hari verloren heeft van Rico Verhoeven.
Flopper rommelt met 13e pagina's en gaat met de eer strijken met een nieuw topic.quote:Op zondag 11 december 2016 00:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, achter de ellebogen die gast.
Maar minder erg dan Nattekat
Nou ja dat is nog tot daar aan toe, maar hij modt dingen die tgen users gezegd worden niet weg, maar als exact hetzelfde tegen hem wordt gezegd dan mod hij het wel weg, en dat staat me erg tegen.quote:Op zondag 11 december 2016 00:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Flopper rommelt met 13e pagina's en gaat met de eer strijken met een nieuw topic.
Tja, als je al die Mocro fans mag geloven dan zou dat niet zo zijn...toch?quote:
Ach als zelfs Fylax mod wordt gemaakt, dan zegt dat genoeg en zijn bovenstaande heren per definitie goede modsquote:Op zondag 11 december 2016 00:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Vergeleken met Nattekrant is KingFlopland een KingTopland.
sowquote:Op zondag 11 december 2016 00:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ach als zelfs Fylax mod wordt gemaakt, dan zegt dat genoeg en zijn bovenstaande heren per definitie goede mods
Fylax doet het prima.quote:Op zondag 11 december 2016 00:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ach als zelfs Fylax mod wordt gemaakt, dan zegt dat genoeg en zijn bovenstaande heren per definitie goede mods
Linker schouderquote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef Meesternadim het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt alsof dat stukje papier in zijn huid heeft gesneden. rechter schouder.
quote:
Doe eens een onverwachte dolle duikavond.quote:Op zondag 11 december 2016 00:56 schreef Klummie het volgende:
Deze wedstrijd was net mijn sexleven....
Hele week wacht ik erop en na 3 minuten voorbij
Siert je dat je het voor je mattie opneemtquote:Op zondag 11 december 2016 00:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fylax doet het prima.
Dat je dat niet erkent zegt veel over alles wat je bereikt hebt in het leven.
Met een gebroken armquote:Op zondag 11 december 2016 00:56 schreef Klummie het volgende:
Deze wedstrijd was net mijn sexleven....
Hele week wacht ik erop en na 3 minuten voorbij
Noem eens wat dingen die hij verkeerd heeft gedaan dan?quote:Op zondag 11 december 2016 00:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Siert je dat je het voor je mattie opneemt
mod wordenquote:Op zondag 11 december 2016 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Noem eens wat dingen die hij verkeerd heeft gedaan dan?
Het duurde bij mij ook even voordat ik het zag.quote:Op zondag 11 december 2016 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit ik de hele tijd naar de verkeerde schouder te kijken omdat die vent links en rechts niet uit elkaar kan halen
Tegen zoveel inteelt mocro's kan niemans opquote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef Shreyas het volgende:
De zaal en organisatie van zo een evenement mag wel iets professioneler trouwens. De security was dramatisch
Hahaha. Mad.quote:Op zondag 11 december 2016 00:58 schreef Straatcommando. het volgende:
Wat laten mensen zich kennen in dit soort topics zeg. Geweldig.
Nee normaal op Spike / Nichelodeon en af en toe op FOX.quote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef heywoodu het volgende:
Heeft Ziggo dit soort gedoe vaker live eigenlijk? Vond het wel leuk, lekker zo'n avondje rammen en trappen kijken
Ik ben hier geen mod.quote:
De leipe mocroflavour was onderschat idd. Fout maken ze één keer. Of vaker, afhankelijk wat het met de populariteit doet.quote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef Shreyas het volgende:
De zaal en organisatie van zo een evenement mag wel iets professioneler trouwens. De security was dramatisch
stel je nie aan manquote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef Shreyas het volgende:
en nu boksen op rtl7 al ben jij niet zo van het boksen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Hahaha. Mad.
#modstuggles
[..]
Nee normaal op Spike / Nichelodeon en af en toe op FOX.
Dus als er een stel achterhoekse boeren in de ring staan te dansen terwijl Badr zich wil focussen is dat prima?quote:Op zondag 11 december 2016 01:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
stel je nie aan man
Er werd een lekker sfeertje gecreerd ,niks mis mee.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tegen zoveel inteelt mocro's kan niemans op
Dit was niet eens sarcastisch trouwensquote:Op zondag 11 december 2016 01:17 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dus als er een stel achterhoekse boeren in de ring staan te dansen terwijl Badr zich wil focussen is dat prima?
Al acht ik die kans niet zo groot aangezien wij Hollanders liever pure sporten als Darten kijken.
Ik wil jou wel op je billetjes tetsen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:11 schreef Karina het volgende:
[..]
en nu boksen op rtl7 al ben jij niet zo van het boksen.
Skispringen begint bijna weer. Prioriteiten aub!quote:Op zondag 11 december 2016 00:59 schreef heywoodu het volgende:
Heeft Ziggo dit soort gedoe vaker live eigenlijk? Vond het wel leuk, lekker zo'n avondje rammen en trappen kijken
Dat is al lang begonnen en dat ben ik al lang weer aan het volgen joh.quote:Op zondag 11 december 2016 01:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Skispringen begint bijna weer. Prioriteiten aub!
Leuk, wie het verste kan springen.quote:Op zondag 11 december 2016 01:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is al lang begonnen en dat ben ik al lang weer aan het volgen joh.
Ach, de één vindt dat leuk, de ander vindt het leuk om te kijken welke 11 mannen het vaakst een balletje in een netje kunnen werken, weer een ander vindt het leuk om te kijken wie als eerste iemand tegen de grond slaat. Etcquote:
Hamas, Hamas, Marokkanen zijn geen ras.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Ties02 het volgende:
Goede reclame weer trouwens voor het Marokkaanse "ras" voorafgaand aan de wedstrijd
Zo gaat dat in Turkije bij al die wedstrijden dan komen die gasten weer het veld op dan komen er weer brandweerwagensquote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Ties02 het volgende:
Goede reclame weer trouwens voor het Marokkaanse "ras" voorafgaand aan de wedstrijd
Ach kom op zeg. Badr was bijna KO en was bijna de ring uitgegooid. Kwam hem goed uitquote:Op zondag 11 december 2016 01:52 schreef Straatcommando. het volgende:
Verder een jammer einde aan een mooie wedstrijd. Je zag ook dat ze het beide niet leuk vonden
hij was bijna KO.quote:Op zondag 11 december 2016 05:39 schreef Warsaw het volgende:
Zoals het op mij overkwam, zonder verder veel verstand te hebben van deze tak van sport, doorzag Badr dat hij aan de verliezende hand was en gaf hij op om gezichtsverlies te voorkomen. Of brak hij werkelijk zijn arm? Het moment waarop Rico hem blesseerde is mij, ook bij de herhaling in slowmo, namelijk ontgaan.
Typisch inderdaad. Binnenkort bokswedstrijden tegen Marokkanen maar gaan verbieden. Net als bij voetbal.quote:Op zondag 11 december 2016 01:35 schreef Ties02 het volgende:
en voetbal. ook gewoon verbieden, vanwege het nederlandse ras.quote:Op zondag 11 december 2016 07:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Typisch inderdaad. Binnenkort bokswedstrijden tegen Marokkanen maar gaan verbieden. Net als bij voetbal.
Het was eerder andersom, ik vond Verhoeven heel onrustig en kreeg veel rake stoten te verduren. Als zijn arm niet brak zag ik Hari (denk ik) winnen.quote:Op zondag 11 december 2016 05:39 schreef Warsaw het volgende:
Zoals het op mij overkwam, zonder verder veel verstand te hebben van deze tak van sport, doorzag Badr dat hij aan de verliezende hand was en gaf hij op om gezichtsverlies te voorkomen. Of brak hij werkelijk zijn arm? Het moment waarop Rico hem blesseerde is mij, ook bij de herhaling in slowmo, namelijk ontgaan.
Badr kwam in de eerste ronde, Rico wachtte een beetje af, toen het meer intens werd in de tweede ronde en Rico op stoom begon te raken haakte Badr af met die blessure.quote:Op zondag 11 december 2016 08:51 schreef Antaris het volgende:
[..]
Het was eerder andersom, ik vond Verhoeven heel onrustig en kreeg veel rake stoten te verduren. Als zijn arm niet brak zag ik Hari (denk ik) winnen.
Je zag toch aan zijn arm dat er iets niet oke aan was? Hoe fake je dat?quote:Op zondag 11 december 2016 05:39 schreef Warsaw het volgende:
Lijkt me ook wel dat er echt iets mis was. Wat natuurlijk het ultieme bewijs is van het krachtsverschil. Zoveel gebeurde er niet en toch breekt Badr als een luciferhoutje onder de kracht van Rico.quote:Op zondag 11 december 2016 08:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zag toch aan zijn arm dat er iets niet oke aan was? Hoe fake je dat?
Als jij of ik Rico's arm goed raken met een knietje kan ik zijn arm ook breken, toch denk ik niet dat dat veel zegt over ons krachtsverschil.quote:Op zondag 11 december 2016 09:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel dat er echt iets mis was. Wat natuurlijk het ultieme bewijs is van het krachtsverschil. Zoveel gebeurde er niet en toch breekt Badr als een luciferhoutje onder de kracht van Rico.
Ricogod.
Hahahaha. Je komt niet eens in de buurt van zijn arm als hij dat niet wil.quote:Op zondag 11 december 2016 09:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik Rico's arm goed raak met een knietje kan ik zijn arm ook breken, toch denk ik niet dat dat veel zegt over ons krachtsverschil.
Dat is zeker waar. Maar het feit dat een arm kan breken heeft maar heel weinig te maken met hun krachtsverhoudingquote:Op zondag 11 december 2016 09:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahahaha. Je komt niet eens in de buurt van zijn arm als hij dat niet wil.
Photoshopquote:Op zondag 11 december 2016 08:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zag toch aan zijn arm dat er iets niet oke aan was? Hoe fake je dat?
Goh. Hoe zou t komen?quote:Op zondag 11 december 2016 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq is dat met die haat op Marokkanen?
Moet je meer weten dan dat Badr verloren heeft?quote:Op zondag 11 december 2016 09:30 schreef Leonos het volgende:
Morguh! Ergens een samenvatting van onze pussy Badr?
http://www.dumpert.nl/med(...)o_wint_door_tko.htmlquote:Op zondag 11 december 2016 09:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Moet je meer weten dan dat Badr verloren heeft?
De eerste 3 min was hij was beter ja. Daarna was hij al kapot.quote:Op zondag 11 december 2016 10:00 schreef Stabiel het volgende:
Ik vond Badr beter vechten. Zonde dat het zo eindigde.
Meest criminele, uitkeringtrekkende bevolkingsgroep van west-Europa. Dus tsja..quote:Op zondag 11 december 2016 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Dan snap je er niet zo veel van. Badrs kracht en body komt al zijn hele carrière uit spuit en potje. Dat kun je niet ongestraft blijven doen, daardoor breekt hij nogal snel.quote:Op zondag 11 december 2016 09:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar het feit dat een arm kan breken heeft maar heel weinig te maken met hun krachtsverhouding
Het was al eerder gebeurd. Rico heeft met zijn hoofd de arm van Badr gebroken.quote:Op zondag 11 december 2016 11:08 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb de beelden gisteren live gezien en daarna meerdere keren in de herhaling. Er is niet duidelijk te zien waar hij nu een trap oid op zijn arm krijgt. Zeker niet in dat gevecht in de touwen. Op een gegeven moment laat Rico los en Badr blijft klemmen. Misschien kon hij daar zijn arm al niet meer strekken.
Ben jij een troll of ben je echt zo dom? Denk de vechtsport bij Badr even weg, dan blijft er alleen een crimineel over. Verder heeft hij alles te danken aan Nederland maar spuugt hij ondertussen gewoon op ons. Prima, maar blijf dan lekker in Afrika en kom niet terug.quote:Op zondag 11 december 2016 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Dit jaquote:Op zondag 11 december 2016 11:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ben jij een troll of ben je echt zo dom? Denk de vechtsport bij Badr even weg, dan blijft er alleen een crimineel over. Verder heeft hij alles te danken aan Nederland maar spuugt hij ondertussen gewoon op ons. Prima, maar blijf dan lekker in Afrika en kom niet terug.
Dat is 1 Marokkaan. Jullie hebben het over Marokkanen.quote:Op zondag 11 december 2016 11:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ben jij een troll of ben je echt zo dom? Denk de vechtsport bij Badr even weg, dan blijft er alleen een crimineel over. Verder heeft hij alles te danken aan Nederland maar spuugt hij ondertussen gewoon op ons. Prima, maar blijf dan lekker in Afrika en kom niet terug.
rustigquote:Op zondag 11 december 2016 11:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Badr heeft alles aan Nederland te danken?quote:Op zondag 11 december 2016 11:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zeg nog veel ergere dingen tegen m'n moeder, wat is je punt?quote:Op zondag 11 december 2016 12:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Badr heeft alles aan Nederland te danken?
Zeg je dat ook tegen je moeder als ze ergens over klaagt?
Dit.quote:Op zondag 11 december 2016 12:30 schreef pokkerdepok het volgende:
wat een gehuil weer, mensen.... gewoon wedstrijdje kickboxen. als je er niet tegen kan, kijk dan niet.
badr hari is een eikel, maar ook een kickbox legende. rico een fantastiche uitdager.
bard hari stond helemaal niet te wankelen.
en rico is niet semi-racistisch nederland die wraak neemt op hangmarokkaantjes. pleurt toch op zeg.
Jij hebt alles aan je moeder en Nederland te danken. En dan zo'n grote waffel ook nogquote:Op zondag 11 december 2016 12:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zeg nog veel ergere dingen tegen m'n moeder, wat is je punt?
Ik loop hier niet te spugen.quote:Op zondag 11 december 2016 12:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Jij hebt alles aan je moeder en Nederland te danken. En dan zo'n grote waffel ook nogblijf lekker spugen vriend
Die mongolen die de ring bestormden niet gezien?quote:Op zondag 11 december 2016 12:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is 1 Marokkaan. Jullie hebben het over Marokkanen.
Beter ga jij even weg uit het topic. Volgens mij heeft Rico geen eens een clean shot gehad.quote:Op zondag 11 december 2016 12:07 schreef Ole het volgende:
Badr was al aan het wankelen lang voordat zijn arm brak. Anders was hij wel KO gegaan
Haha mad mocro gespotquote:Op zondag 11 december 2016 12:47 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Beter ga jij even weg uit het topic. Volgens mij heeft Rico geen eens een clean shot gehad.
Ben geen mocro en heb niets met mocros, maar Rico heeft gisteren helemaal niets laten zien. Alleen voor het einde een paar stoten op de dekking van Hari. Zegt al genoeg wat voor niveau het kickboksen tegenwoordig heeft als dat al domineren wordt genoemd.quote:
lolwut? Welke wedstrijd heb jij gekeken?quote:Op zondag 11 december 2016 12:07 schreef Ole het volgende:
Badr was al aan het wankelen lang voordat zijn arm brak. Anders was hij wel KO gegaan
dat was natuurlijk niet letterlijk bedoeltquote:Op zondag 11 december 2016 12:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik loop hier niet te spugen.
Het is een bepaalde groep mensen, waarschijnlijk met dezelfde politieke voorkeur, die van mening zijn dat Rico domineerdequote:Op zondag 11 december 2016 12:51 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ben geen mocro en heb niets met mocros, maar Rico heeft gisteren helemaal niets laten zien. Alleen voor het einde een paar stoten op de dekking van Hari. Zegt al genoeg wat voor niveau het kickboksen tegenwoordig heeft als dat al domineren wordt genoemd.
verband was voor de showquote:Op zondag 11 december 2016 13:01 schreef matthijst het volgende:
Krijgen we de röntgenfoto's nog te zien?
Filmpjes hebben ze het over z'n elleboog, maar z'n onderarm is gespalkt, benieuwd wat het nou was.
quote:Op zondag 11 december 2016 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2016 12:46 schreef matthijst het volgende:
[..]
Die mongolen die de ring bestormden niet gezien?
Respectloos tuig.
Het is een complot.quote:Op zondag 11 december 2016 12:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is een bepaalde groep mensen, waarschijnlijk met dezelfde politieke voorkeur, die van mening zijn dat Rico domineerde
Jullie? Wie is er nou aan het generaliseren? Ik heb nog geen enkele keer in de meervoud gepraat manquote:Op zondag 11 december 2016 12:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is 1 Marokkaan. Jullie hebben het over Marokkanen.
Nee maar mijn moeder gaat dan ook niet net doen alsof ze alles aan Marokko heeft te danken. Wat een vergelijking weer zegquote:Op zondag 11 december 2016 12:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Badr heeft alles aan Nederland te danken?
Zeg je dat ook tegen je moeder als ze ergens over klaagt?
Badr doet wel alsof hij alles aan Marokko te danken heeft? Wat een kolder weerquote:Op zondag 11 december 2016 13:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee maar mijn moeder gaat dan ook niet net doen alsof ze alles aan Marokko heeft te danken. Wat een vergelijking weer zeg
Ja lijkt me nogal duidelijk toch? Mensen als Badr zijn het gezwel van deze samenleving. Nogmaals: Gewoon straattuig. Dat hij toevallig een redelijke sportman is doet daar niks aan af. Bah.quote:Op zondag 11 december 2016 13:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Badr doet wel alsof hij alles aan Marokko te danken heeft? Wat een kolder weer
Denk dat Bellator niet eens zo'n verkeerde stap zal zijn om ervaring op te doen. HWs daar zijn vrij matig over het algemeen, op een handjevol na. Kan die daar eerst tegen wat matige vechters om te kijken of zijn grappling en wrestling skills on point zijn en dan na een gevecht of 3/4 tegen een Bobby Lashley om naam te maken. Zou voor Bellator een heerlijk gevecht zijn. Glory vs. WWE. Zou Rico natuurlijk makkelijk moeten winnen en dat geeft Rico ook nog wat extra star power in de MMA wereld.quote:Op zondag 11 december 2016 13:57 schreef pmponer het volgende:
rico moet lekker overstappen naar mma bellator ofzo
Spijker + kopquote:Op zondag 11 december 2016 12:52 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
lolwut? Welke wedstrijd heb jij gekeken?
Dat is in elk geval een ding wat Glory wel goed heeft gedaan. Nog nooit zoveel hype en belangstelling voor een kickbokswedstrijd weten te genereren. Naast dat ik de sport zelf beoefen, volg ik het kickboksen en muay thai al zeker 18 jaar zeer intensief. Ik krijg ineens appjes van vrienden, word erover op het werk door vrouwelijke collega's op aangesproken, mijn hele FB tijdlijn staat ineens vol met mensen over deze wedstrijd terwijl ik van het gros durf te stellen dat ze nog nooit een volledige kickbokswedstrijd in hun leven hebben gezien.
Zelfs op FOK! is er in deze topicreeks alleen al meer over deze wedstrijd meer aandacht geweest dan alle andere kickbokswedstrijden bij elkaar. En de ene is nog een grotere expert dan de ander.
In dit gevecht had geen van de twee een groot overwicht. Maar Badr is voor die breuk echt geen moment in de problemen geweest. Ik durf zelfs wel aan dat ie zeker in de eerste ronde het betere van het gevecht had. Iedereen dacht dat ie 'explosief' als een malle het gevecht wilde aangaan om snel een KO te forceren. Maar hij liet juist zien dat ie erg volwassen aan het gevecht begon. Rustig en beheerst. Hij had de meer zuivere stoten en trappen. Ronde 1 ging gewoon naar Badr, al zij het lichtjes (eerste ronde wordt vaak gelijk gescoord als er geen rare dingen gebeuren).
Tweede ronde gooide Rico zijn schroom van zich af en leek goed terug in de wedstrijd te komen. Maar Badr maakte nog steeds zijn combinaties net voor die breuk. En wankelen? WTF?
En dan al die trollen (sorry, kan er niets anders van maken) die dan er nog een schepje bovenop doen... dat Badr opzettelijk opgaf om gezichtsverlies te voorkomen? Serieus, gtfo. Als je ook maar iets weet over de sport, iets weet over de vechters, maar iets weet over zijn kickboksrecord. Die geeft niet zomaar op. Dat heeft hij overigens éénmaal eerder wel gedaan (tegen Karaev) en dat is hem duur komen te staan. Dat was nog in het begin van z'n carrière, en dat zou ie zeker niet hier doen met de heisa die hier omheen zat.
En het zou me niets verbazen als er in de contracten nog een vette bonus voor een overwinning was afgesproken. En misschien zelfs wel op KO. Je denkt toch niet dat een elite kickbokser met112 gevechten halverwege afhaakt?
Weet je hoe het eruitziet als mensen 'opgeven' omdat ze het niet zien zitten:
En freak injuries gebeuren gewoon. Genoeg breuken gezien door de jaren heen. Heeft ook niets te maken met pilletjes en spuitjes die je inneemt en dat soort kul.
man man man.
(nee niet mad dat Badr verloor. Ben compleet neutraal als het ging om deze wedstrijd. Ik vind Rico de sympathiekere persoon, waarschijnlijk ook de vechter die beter in vorm leek te zijn van tevoren door zijn vechtritme, maar ook de saaiere en minder spectaculaire vechter. Badr is de van nature veel getalenteerdere vechter, met het betere record, en in het verleden ook de betere tegenstand. En er gebeurt altijd wat als ie in de ring staat (en er voor, er na, en er omheen). Dus saai is het nooit).
Heb je hem weer...quote:Op zondag 11 december 2016 16:22 schreef PSVCL het volgende:
Er was geen verlies maar een afgelast potje vanwege een ongelukkige blessure.
De wedstrijd word over een jaartje ingehaald.
quote:Op zondag 11 december 2016 16:22 schreef PSVCL het volgende:
Hoelang blijf je dit herhalen?quote:Op zondag 11 december 2016 16:22 schreef PSVCL het volgende:
nog steeds mad?quote:Op zondag 11 december 2016 16:22 schreef PSVCL het volgende:
Ik dacht niet dat ik het ooit nog eens eens zou zijn met deze nobuddyquote:Op zondag 11 december 2016 16:22 schreef PSVCL het volgende:
En dat gebeurt dan ook niet of wat? Wat hij zegt is natuurlijk feitelijk onjuist, niet iets waar je het wel of niet mee eens kunt zijnquote:Op zondag 11 december 2016 16:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik dacht niet dat ik het ooit nog eens eens zou zijn met deze nobuddy
Volgens de regeltjes kon Badr niet meer verder dus heeft Rico gewonnen ja. Maar door een wat ongelukkige blessure kan Badr niet door, het is niet dat hij total loss geslagen is. Dus als krachtmetingis het imo nog onbeslist. Badr was 1e ronde sterker, Rico de tweede. Denk dat de tweede gewonne zou hebben als ze door hadden gekundquote:Op zondag 11 december 2016 16:45 schreef pmponer het volgende:
wat een gelul, de scheids telde tot 10, badr kon niet door dus Rico heeft gewonnen
Dat het niet is waar iedereen op gehoopt had, daar kan ik in komen.
Maar het was geen no-contest het is gewoon een terechte W voor Rico
Ze de post na jouw post harry. Zo bedoelt psvcl dat denk ikook wel. Hoewel het wat redelijker is dan hij gewend is dus ik durf het niet te zeggenquote:Op zondag 11 december 2016 16:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat gebeurt dan ook niet of wat? Wat hij zegt is natuurlijk feitelijk onjuist, niet iets waar je het wel of niet mee eens kunt zijn
Dat "als krachtmeting is het nog onbeslist" klinkt een stuk beter ja. Maar verloren heeft Hari natuurlijk net zo goed als een tennisser die halverwege op moet geven bij een voorsprong en afgelast is het al helemaal niet. Lullig einde, anticlimax etc, maar wel 1-0 voor Verhoeven. Hopelijk gaat het volgend jaar gewoon volle bak tegen elkaar met twee topfitte sporters die niet geblesseerd raken.quote:Op zondag 11 december 2016 16:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze de post na jouw post harry. Zo bedoelt psvcl dat denk ikook wel. Hoewel het wat redelijker is dan hij gewend is dus ik durf het niet te zeggen
hoezo? Rico heeft hem toch die blessure bezorgd?, jullie doen net of Badr ongelukkig is uitgegleden ofzoquote:Op zondag 11 december 2016 16:42 schreef Specularium het volgende:
Het klopt wel wat ie zegt, niemand heeft echt gewonnen.
Wat is er gelukkig aan iemand zijn arm kapot trappen?quote:Op zondag 11 december 2016 00:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maakt nie uit
Er komt een rematch na deze gelukkige "overwinning" van Rico
Heb je beelden waar te zien is waar ie zijn arm kapot trapt?quote:Op zondag 11 december 2016 16:54 schreef Derazzi het volgende:
[..]
Wat is er gelukkig aan iemand zijn arm kapot trappen?
Als je dat kan ben je echt een baas, zeker bij een zwaargewicht en een grote vechter als Hari
Of zijn hoge trappen naar het hoofd ook gelukkig?
Nee, hij brak al bij een knuffel van Rico. Kun je nagaan hoe zwak Badr is.quote:Op zondag 11 december 2016 16:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je beelden waar te zien is waar ie zijn arm kapot trapt?
Henri Hooft.quote:Op zondag 11 december 2016 15:28 schreef Kerftminister het volgende:
Word zo moe van al die mensen die Rico blijven discrediten. Zeggen dat vroeger alles beter is en dat Rico minder talent heeft dan die en die. Het is juist dat Rico zo goed is dat hij zijn concurrentie er zo slecht uit laat zien. Geniet toch verdomme van een freak atleet die nota bene nog uit Nederland komt ook. Mja de kickbokswereld in Nederland bestaat vooral uit oude traditionele lullen die nog steeds doen alsof het elk jaar weer 1995 is geworden. Niet voor niks dat een sport als MMA veel populairder wordt en op het camp van Mousasi na niemand daar verder ook een aandeel in heeft uit Nederland.
http://nos.nl/video/21478(...)en-vs-badr-hari.htmlquote:Op zondag 11 december 2016 16:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb je beelden waar te zien is waar ie zijn arm kapot trapt?
Op papier heeft ie misschien wel "gewonnen" jaquote:Op zondag 11 december 2016 18:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/21478(...)en-vs-badr-hari.html
Knietje
je moet even de realiteit inzien, Badr kreeg 10 tellen en kon niet meer verder.quote:Op zondag 11 december 2016 18:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Op papier heeft ie misschien wel "gewonnen" ja
In praktijk niet, de match is afgelast ,gestaakt hoe je het wil noemen vanwege een ongelukkige blessure bij Badr( die tot zijn blessure de baas was en Rico alle hoeken liet zien).
Komend jaar krijgen we het vervolg van deze gestaakte wedstrijd.
Op papier welquote:Op zondag 11 december 2016 18:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet even de realiteit inzien, Badr kreeg 10 tellen en kon niet meer verder.
de partij is helemaal niet afgelast of gestaakt.
TKO win
ook in de realiteit is het een TKO voor Ricoquote:
nee hoor volgens Mike was juist Rico van hout en had last van houtrot.quote:Op zondag 11 december 2016 18:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Bard was van glas en verrot hout en was gebroken.
Een blessure aan zijn hoofd zou niet ongelukkig zijn geweest?quote:Op zondag 11 december 2016 18:26 schreef PSVCL het volgende:
een ongelukkige blessure bij Badr( die tot zijn blessure de baas was en Rico alle hoeken liet zien).
Nederlanders zijn elite racisten .quote:Op zondag 11 december 2016 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Dit jaquote:Op zondag 11 december 2016 18:29 schreef Mani89 het volgende:
Lol stel je voor dat Badr de arm van Rico kapot had getrapt en zo had gewonnen met TKO. Maar goed, er mag natuurlijk onder geen beding gezichtsverlies worden geleden en de eer moet in stand gehouden blijven.
Uitstekende trainer, maar waardeloze cornerman. Heb je hem bezig gezien toen Rumble Johnson aan het verliezen was tegen Cormier? Of toen Michael Johnson de tweede ronde tegen Nate Diaz verloor? Dan neemt ook bij hem dat Nederlandse gezeur over. 'HEY DON'T GIVE UP HE' Dat is typisch wat ik zo hekel. Met fatsoenlijk technisch advies was die veel meer opgeschoten, maar in Nederland draait het altijd om hardheid en meer mentaliteit komen en dan kom je er zogenaamd wel? Is in alle facetten van de Nederlandse vechtsport zo, heb zelf een tijdje Taekwondo gedaan, daar is het niet anders. Zijn er slechts enkele uitzonderingen waar trainers zich echt als trainers gedragen en emotieloos blijven wanneer dat nodig is.quote:
Dan had Badr terecht gewonnen, maar dat is niet zo. Misschien je eerst maar verdiepen in de sport de volgende keer voordat je het gaat kijken en de wijsneus gaat uithangen. Zelfde geldt voor die PSVCL gozertje, hoop dat zn tranen ondertussen al opgedroogd zijn.quote:Op zondag 11 december 2016 18:29 schreef Mani89 het volgende:
Lol stel je voor dat Badr de arm van Rico kapot had getrapt en zo had gewonnen met TKO. Maar goed, er mag natuurlijk onder geen beding gezichtsverlies worden geleden en de eer moet in stand gehouden blijven.
Ja bedankt, dat is ook precies mijn punt.quote:Op zondag 11 december 2016 20:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan had Badr terecht gewonnen, maar dat is niet zo. Misschien je eerst maar verdiepen in de sport de volgende keer voordat je het gaat kijken en de wijsneus gaat uithangen. Zelfde geldt voor die PSVCL gozertje, hoop dat zn tranen ondertussen al opgedroogd zijn.
Zou Badr die blessure ook hebben gehad als hij niet was gaan vechten? Nou dan.quote:Op zondag 11 december 2016 18:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In praktijk niet, de match is afgelast ,gestaakt hoe je het wil noemen vanwege een ongelukkige blessure bij Badr( die tot zijn blessure de baas was en Rico alle hoeken liet zien).
Blijkbaar heb je meer verstand van voetbal.quote:Op zondag 11 december 2016 18:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
die PSVCL zit in een andere wereld.quote:Op zondag 11 december 2016 20:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan had Badr terecht gewonnen, maar dat is niet zo. Misschien je eerst maar verdiepen in de sport de volgende keer voordat je het gaat kijken en de wijsneus gaat uithangen. Zelfde geldt voor die PSVCL gozertje, hoop dat zn tranen ondertussen al opgedroogd zijn.
Volgens mij zit je snor in je ogen.quote:
Hahhaahha boosquote:Op zondag 11 december 2016 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij zit je snor in je ogen.
quote:
Jij lijkt me eerder het stereotype altijd boze, verongelijkte Nederlander met migratie achtergrond. Met je "Hollanders"quote:
Vergeet Holland Marokko, kijk nog even hoe Badr op de low kick reageert op 3:37quote:
ik zie alleen maar mad Marokkaantjes, omdat badr verloren heeft. hun held "de crimineel slechte moslim".quote:
Hardop gelachenquote:Op zondag 11 december 2016 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij zit je snor in je ogen.
Badr gokte op 1 of 2 momentjes in de eerste twee rondes, en die momentjes kwamen ook. Hij kwam er een paar keer goed doorheen en scoorde in de eerste ronde ook meer punten dan Rico. Dat is gewoon een feit. Badr deed dat wel vanuit defensieve positie, waaruit hij duidelijk laat blijken bang te zijn voor Rico.quote:Op zondag 11 december 2016 21:55 schreef Manono het volgende:
[..]
Vergeet Holland Marokko, kijk nog even hoe Badr op de low kick reageert op 1:37
Badr ging niet geweldig meer.
Geen idee waar dat vandaan komt. Is me echt een raadsel.quote:Op zondag 11 december 2016 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
#moestlachenquote:Op maandag 12 december 2016 17:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
B.A.D.R.
Breekt Arm Door Rico
#TeamRico
Zo ongeveer heb ik er ook naar gekeken. Badr kreeg al de concessie van 3 ronden en zelfs daarin was hij niet overtuigend. Je had nog respect kunnen opbrengen dat hij de uitdaging zo aannam. Gezien de reacties uit kamp Badr achteraf (hoezo nepoverwinning) zou het ook kunnen neerkomen op zelfoverschatting. Of een fixed match?quote:Op zondag 11 december 2016 22:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Badr gokte op 1 of 2 momentjes in de eerste twee rondes, en die momentjes kwamen ook. Hij kwam er een paar keer goed doorheen en scoorde in de eerste ronde ook meer punten dan Rico. Dat is gewoon een feit. Badr deed dat wel vanuit defensieve positie, waaruit hij duidelijk laat blijken bang te zijn voor Rico.
Feit is ook dat Badr in de tweede ronde tot aan de breuk meer punten scoorde, wederom terwijl het initiatief bij Rico lag. Badr stond op dat moment gewoon voor, maar was duidelijk vermoeid en zijn klappen hadden geen enkel effect op Rico. Die was totaal niet aangeslagen, waar je bij Badr de energie uit zijn lijf zag lopen.
Rico had hem in ronde drie finaal tegen de vlakte geslagen. Badr kon nauwelijks zijn armen nog omhoog houden en stond ongelooflijk te puffen, al na de eerste ronde.
Als er een rematch komt, zal Rico voor 5 ronden gaan en dan is Badr volslagen kansloos.
quote:Badr en Rico riepen meteen nog een keer te willen. Maar of we dat gaan meemaken?
Er staat Badr (32 jaar) nog een celstraf van 6.5 maand te wachten voor een reeks mishandelingen. Hij ging in cassatie bij de Hoge Raad en krijgt waarschijnlijk in de eerste maanden van 2017 te horen of de celstraf blijft staan.
,,Als dat gebeurt, is de kans groot dat hij volgend jaar een oproep krijgt om die straf uit te zitten'', zegt zijn advocaat Bénédicte Ficq. ,,Bespiegelingen of hij daarna weer op niveau kan kickboksen, laat ik graag aan anderen over.''
Oh ja, je zou bijna even vergeten dat het ook nog gewoon een ordinaire crimineel is.quote:
We kunnen nooit genoeg krijgen van Badr die kapot wordt gemept.quote:
hahaquote:Op maandag 12 december 2016 22:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We kunnen nooit genoeg krijgen van Badr die kapot wordt gemept.
bron? is btw gewoon een geld beslissing, gewoon de fans 2x laten betalen voor het gevecht van de eeuw.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:08 schreef BadderHaring het volgende:
Spierscheuring dus. Oftewel, gewoon een verzonnen blessure. Hij was moe en wilde niet de tyfus ingeslagen worden in ronde 3.
Wat een mietje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |