Eerst dacht ik: wat sneu voor Badr, deze blessure.quote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
Toch jammer dat mensen het verlies van Badr zo slecht kunnen accepteren.
Liever niet, de manier waarop Rico Badr zn arm verpulverde en Badr opgaf is te beschamend om terug te kijken.quote:
F1 en bagger, dat is toch hetzelfde?quote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef NewHorizon het volgende:
Ziggo Sport zendt naast dit en F1 echt alleen maar bagger uit of ligt het aan mij ?
PLquote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef NewHorizon het volgende:
Ziggo Sport zendt naast dit en F1 echt alleen maar bagger uit of ligt het aan mij ?
LEVE DE KONINGINquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef aesop het volgende:
Grappig al die sneue PVVers die zo opgetogen zijn over zo'n nietszeggende wedstrijd, maar Oranje boven, net zo sneu als die mocrohooligans die de ring bestormden. Over de wedstrijd: totaal anders dan ik verwacht had, Badr veel minder aggressief maar eigenlijk wel de betere bokser de eerste ronde. Rico kreeg wel langzaam de overhand en het einde was natuurlijk een totale anticlimax. Rico zal er niet trots op zijn. Wel grappig omte zien dat Badr na afloop een stuk normaler overkomt dan de badboy die we de afgelopen dagen hebben gezien, een groot theater waar we allemaal weer in trappen. En over een paar maanden weer.
De theorie van de broze botten ivm met anabolen vind ik wel interessant trouwens.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eerst dacht ik: wat sneu voor Badr, deze blessure.
Toen dacht ik: nee waarom eigenlijk, hij heeft iemand blijvend gehandicapt geschopt, die heeft nog dagelijks last van zijn blessure.
Toen dacht ik: o nee die is al geliquideerd, maakt niet meer uit.
sowquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
F1 en bagger, dat is toch hetzelfde?
Ze zenden naast al die G-sporten ook voetbal uit.quote:Op zondag 11 december 2016 00:44 schreef NewHorizon het volgende:
Triggeredquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
KOEKOEKquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef Pascalus het volgende:
[..]
U wint de COMBOKNALLERRRRquote:Op zondag 11 december 2016 00:45 schreef aesop het volgende:
Grappig al die sneue PVVers die zo opgetogen zijn over zo'n nietszeggende wedstrijd, maar Oranje boven, net zo sneu als die mocrohooligans die de ring bestormden. Over de wedstrijd: totaal anders dan ik verwacht had, Badr veel minder aggressief maar eigenlijk wel de betere bokser de eerste ronde. Rico kreeg wel langzaam de overhand en het einde was natuurlijk een totale anticlimax. Rico zal er niet trots op zijn. Wel grappig omte zien dat Badr na afloop een stuk normaler overkomt dan de badboy die we de afgelopen dagen hebben gezien, een groot theater waar we allemaal weer in trappen. En over een paar maanden weer.
De theorie van de broze botten ivm met anabolen vind ik wel interessant trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |