Rico is duidelijk de sterkste, die heeft namelijk niks gebrokenquote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef PSVCL het volgende:
Rico come here! na de match was wel een afgang voor Rico.
Zelfs met een gebroken arm is Badr de baas over Rico.
Maar we zullen het komend jaar wel zien wie de sterkste is.
Ik ook niet..quote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik zag trouwens helemaal geen dikke elleboog bij Badr. Gewoon zelfde dikte als toen het begon. Ik geloof er niet zoveel van.
Dit had Badr in huidige vorm NOOIT volgehouden.quote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef Eklasse het volgende:
[..]volgende x gewoon Ziggo sport op legale wijze kijken ipv streams die om de haverklap wegvallen. Dan had je gezien dat Badr zwaar voor stond
Is ie tegenwoordig Matador?quote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
wie heeft deze baas zien zitten
Ik geloof er geen fuck vanquote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef Manono het volgende:
BREKEND, schijnt een gebroken arm te zijn.
Ik beweer ook niets anders maar op deze wijze winnen is niet leuk. Dat zie je ook aan Ricoquote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Maar je verliest wel. Zo is het Nederlands voetbalteam in 2010 ook geen kampioen geworden.
Tijd zatquote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja. In die 3 minuten waarin Badr alleen passief stond te dansen heeft hij het voor elkaar gekregen om zwaar voor te staan. Alsof dat ook maar iets waard is, aangezien de tactiek van Rico juist zou zijn om de eerste rondes Badr uit te laten razen. Maargoed, dat zal vast een stapje te ver gedacht zijn voor je.quote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef Eklasse het volgende:
[..]volgende x gewoon Ziggo sport op legale wijze kijken ipv streams die om de haverklap wegvallen. Dan had je gezien dat Badr zwaar voor stond
quote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nigel de Jong had wel een TKO met die karatetrap
quote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de arm van je tegenstander, is geen target.....
In tegenstelling tot de neus.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat die kerel van Black Eyed Peas?quote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Rico die Badr troost ook anders.quote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef PSVCL het volgende:
Rico come here! na de match was wel een afgang voor Rico.
Helemaal mee eens. Rematchgenot, nog meer beladenquote:Op zondag 11 december 2016 00:40 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Ik beweer ook niets anders maar op deze wijze winnen is niet leuk. Dat zie je ook aan Rico
Knul, ga herhaling kijkenquote:Op zondag 11 december 2016 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja. In die 3 minuten waarin Badr alleen passief stond te dansen heeft hij het voor elkaar gekregen om zwaar voor te staan. Alsof dat ook maar iets waard is, aangezien de tactiek van Rico juist zou zijn om de eerste rondes Badr uit te laten razen. Maargoed, dat zal vast een stapje te ver gedacht zijn voor je.
Dat was gewoon sportief.quote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rico die Badr troost ook anders.
Preciesquote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Rematchgenot, nog meer beladen
kek hoedjequote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |