Maar Rico kreeg die grote beker in handen :squote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Klopt, maar die gasten hier weten het beter maar goed
Omdat ik een bet had geplaatst.quote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan, als je niet weet wat je gaat kijken?
Gewonnen of verloren? Ik gewonnen want had Sittichai en Rico. Gratis geld.quote:Op zondag 11 december 2016 00:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Omdat ik een bet had geplaatst.
Anders zou ik niet kijken, nee.
Technische KO, dus een gelukkertje. Daar kun je helaas niets aan doenquote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik beweer niet anders. Zie dus ook de winnaar.
Weet eigenlijk niet in hoeverre beiden een body scan krijgen vooraf.quote:
Joh?quote:Op zondag 11 december 2016 00:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Rico kreeg die grote beker in handen :s
Verloren.quote:Op zondag 11 december 2016 00:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gewonnen of verloren? Ik gewonnen want had Sittichai en Rico. Gratis geld.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
Blijkt die calciumrijke kaas toch ergens goed voor te zijn.
Ach kerel.quote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de arm van je tegenstander, is geen target.....
In tegenstelling tot de neus.
TKO geluk? Heb jij wel verstand van vechtsport?quote:Op zondag 11 december 2016 00:35 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Technische KO, dus een gelukkertje. Daar kun je helaas niets aan doen
quote:Op zondag 11 december 2016 00:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Punten boeien niet. Badr was sowieso KO gegaan.
Maar je verliest wel. Zo is het Nederlands voetbalteam in 2010 ook geen kampioen geworden.quote:Op zondag 11 december 2016 00:35 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Technische KO, dus een gelukkertje. Daar kun je helaas niets aan doen
'Ik was aan het winnen totdat ik verloor huilhuil'quote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef Eklasse het volgende:
[..]volgende x gewoon Ziggo sport op legale wijze kijken ipv streams die om de haverklap wegvallen. Dan had je gezien dat Badr zwaar voor stond
Zwaar nog welquote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef Eklasse het volgende:
[..]volgende x gewoon Ziggo sport op legale wijze kijken ipv streams die om de haverklap wegvallen. Dan had je gezien dat Badr zwaar voor stond
Dat moet ik aan jou vragen volgens mij? Rico was ook niet blij met deze winstquote:Op zondag 11 december 2016 00:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
TKO geluk? Heb jij wel verstand van vechtsport?
Ik heb ook Ziggo en ik zag dat Badr een zwakkeling is die meteen opgeeft bij een kleine blessure.quote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef Eklasse het volgende:
Nigel de Jong had wel een TKO met die karatetrapquote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Maar je verliest wel. Zo is het Nederlands voetbalteam in 2010 ook geen kampioen geworden.
Hoogtepunt van de avond was het laatste gevecht voordat Ziggo begon met uitzenden, Ilunga vs Duut 2quote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef Bonkers. het volgende:
Hoogtepunt van de avond was die pensmocro, toch wel teleurstellend dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |