Volgens mij zit je snor in je ogen.quote:
Hahhaahha boosquote:Op zondag 11 december 2016 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij zit je snor in je ogen.
quote:
Jij lijkt me eerder het stereotype altijd boze, verongelijkte Nederlander met migratie achtergrond. Met je "Hollanders"quote:
Vergeet Holland Marokko, kijk nog even hoe Badr op de low kick reageert op 3:37quote:
ik zie alleen maar mad Marokkaantjes, omdat badr verloren heeft. hun held "de crimineel slechte moslim".quote:
Hardop gelachenquote:Op zondag 11 december 2016 20:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Volgens mij zit je snor in je ogen.
Badr gokte op 1 of 2 momentjes in de eerste twee rondes, en die momentjes kwamen ook. Hij kwam er een paar keer goed doorheen en scoorde in de eerste ronde ook meer punten dan Rico. Dat is gewoon een feit. Badr deed dat wel vanuit defensieve positie, waaruit hij duidelijk laat blijken bang te zijn voor Rico.quote:Op zondag 11 december 2016 21:55 schreef Manono het volgende:
[..]
Vergeet Holland Marokko, kijk nog even hoe Badr op de low kick reageert op 1:37
Badr ging niet geweldig meer.
Geen idee waar dat vandaan komt. Is me echt een raadsel.quote:Op zondag 11 december 2016 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq is dat met die haat op Marokkanen?
#moestlachenquote:Op maandag 12 december 2016 17:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
B.A.D.R.
Breekt Arm Door Rico
#TeamRico
Zo ongeveer heb ik er ook naar gekeken. Badr kreeg al de concessie van 3 ronden en zelfs daarin was hij niet overtuigend. Je had nog respect kunnen opbrengen dat hij de uitdaging zo aannam. Gezien de reacties uit kamp Badr achteraf (hoezo nepoverwinning) zou het ook kunnen neerkomen op zelfoverschatting. Of een fixed match?quote:Op zondag 11 december 2016 22:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Badr gokte op 1 of 2 momentjes in de eerste twee rondes, en die momentjes kwamen ook. Hij kwam er een paar keer goed doorheen en scoorde in de eerste ronde ook meer punten dan Rico. Dat is gewoon een feit. Badr deed dat wel vanuit defensieve positie, waaruit hij duidelijk laat blijken bang te zijn voor Rico.
Feit is ook dat Badr in de tweede ronde tot aan de breuk meer punten scoorde, wederom terwijl het initiatief bij Rico lag. Badr stond op dat moment gewoon voor, maar was duidelijk vermoeid en zijn klappen hadden geen enkel effect op Rico. Die was totaal niet aangeslagen, waar je bij Badr de energie uit zijn lijf zag lopen.
Rico had hem in ronde drie finaal tegen de vlakte geslagen. Badr kon nauwelijks zijn armen nog omhoog houden en stond ongelooflijk te puffen, al na de eerste ronde.
Als er een rematch komt, zal Rico voor 5 ronden gaan en dan is Badr volslagen kansloos.
quote:Badr en Rico riepen meteen nog een keer te willen. Maar of we dat gaan meemaken?
Er staat Badr (32 jaar) nog een celstraf van 6.5 maand te wachten voor een reeks mishandelingen. Hij ging in cassatie bij de Hoge Raad en krijgt waarschijnlijk in de eerste maanden van 2017 te horen of de celstraf blijft staan.
,,Als dat gebeurt, is de kans groot dat hij volgend jaar een oproep krijgt om die straf uit te zitten'', zegt zijn advocaat Bénédicte Ficq. ,,Bespiegelingen of hij daarna weer op niveau kan kickboksen, laat ik graag aan anderen over.''
Oh ja, je zou bijna even vergeten dat het ook nog gewoon een ordinaire crimineel is.quote:
We kunnen nooit genoeg krijgen van Badr die kapot wordt gemept.quote:
hahaquote:Op maandag 12 december 2016 22:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We kunnen nooit genoeg krijgen van Badr die kapot wordt gemept.
bron? is btw gewoon een geld beslissing, gewoon de fans 2x laten betalen voor het gevecht van de eeuw.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:08 schreef BadderHaring het volgende:
Spierscheuring dus. Oftewel, gewoon een verzonnen blessure. Hij was moe en wilde niet de tyfus ingeslagen worden in ronde 3.
Wat een mietje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |