Het was eerder andersom, ik vond Verhoeven heel onrustig en kreeg veel rake stoten te verduren. Als zijn arm niet brak zag ik Hari (denk ik) winnen.quote:Op zondag 11 december 2016 05:39 schreef Warsaw het volgende:
Zoals het op mij overkwam, zonder verder veel verstand te hebben van deze tak van sport, doorzag Badr dat hij aan de verliezende hand was en gaf hij op om gezichtsverlies te voorkomen. Of brak hij werkelijk zijn arm? Het moment waarop Rico hem blesseerde is mij, ook bij de herhaling in slowmo, namelijk ontgaan.
Badr kwam in de eerste ronde, Rico wachtte een beetje af, toen het meer intens werd in de tweede ronde en Rico op stoom begon te raken haakte Badr af met die blessure.quote:Op zondag 11 december 2016 08:51 schreef Antaris het volgende:
[..]
Het was eerder andersom, ik vond Verhoeven heel onrustig en kreeg veel rake stoten te verduren. Als zijn arm niet brak zag ik Hari (denk ik) winnen.
Je zag toch aan zijn arm dat er iets niet oke aan was? Hoe fake je dat?quote:Op zondag 11 december 2016 05:39 schreef Warsaw het volgende:
Zoals het op mij overkwam, zonder verder veel verstand te hebben van deze tak van sport, doorzag Badr dat hij aan de verliezende hand was en gaf hij op om gezichtsverlies te voorkomen. Of brak hij werkelijk zijn arm? Het moment waarop Rico hem blesseerde is mij, ook bij de herhaling in slowmo, namelijk ontgaan.
Lijkt me ook wel dat er echt iets mis was. Wat natuurlijk het ultieme bewijs is van het krachtsverschil. Zoveel gebeurde er niet en toch breekt Badr als een luciferhoutje onder de kracht van Rico.quote:Op zondag 11 december 2016 08:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zag toch aan zijn arm dat er iets niet oke aan was? Hoe fake je dat?
Als jij of ik Rico's arm goed raken met een knietje kan ik zijn arm ook breken, toch denk ik niet dat dat veel zegt over ons krachtsverschil.quote:Op zondag 11 december 2016 09:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel dat er echt iets mis was. Wat natuurlijk het ultieme bewijs is van het krachtsverschil. Zoveel gebeurde er niet en toch breekt Badr als een luciferhoutje onder de kracht van Rico.
Ricogod.
Hahahaha. Je komt niet eens in de buurt van zijn arm als hij dat niet wil.quote:Op zondag 11 december 2016 09:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik Rico's arm goed raak met een knietje kan ik zijn arm ook breken, toch denk ik niet dat dat veel zegt over ons krachtsverschil.
Dat is zeker waar. Maar het feit dat een arm kan breken heeft maar heel weinig te maken met hun krachtsverhoudingquote:Op zondag 11 december 2016 09:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hahahaha. Je komt niet eens in de buurt van zijn arm als hij dat niet wil.
Photoshopquote:Op zondag 11 december 2016 08:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zag toch aan zijn arm dat er iets niet oke aan was? Hoe fake je dat?
Goh. Hoe zou t komen?quote:Op zondag 11 december 2016 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq is dat met die haat op Marokkanen?
Moet je meer weten dan dat Badr verloren heeft?quote:Op zondag 11 december 2016 09:30 schreef Leonos het volgende:
Morguh! Ergens een samenvatting van onze pussy Badr?
http://www.dumpert.nl/med(...)o_wint_door_tko.htmlquote:Op zondag 11 december 2016 09:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Moet je meer weten dan dat Badr verloren heeft?
De eerste 3 min was hij was beter ja. Daarna was hij al kapot.quote:Op zondag 11 december 2016 10:00 schreef Stabiel het volgende:
Ik vond Badr beter vechten. Zonde dat het zo eindigde.
Meest criminele, uitkeringtrekkende bevolkingsgroep van west-Europa. Dus tsja..quote:Op zondag 11 december 2016 09:19 schreef Stimorol- het volgende:
Dafuq is dat met die haat op Marokkanen?
Dan snap je er niet zo veel van. Badrs kracht en body komt al zijn hele carrière uit spuit en potje. Dat kun je niet ongestraft blijven doen, daardoor breekt hij nogal snel.quote:Op zondag 11 december 2016 09:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar het feit dat een arm kan breken heeft maar heel weinig te maken met hun krachtsverhouding
Het was al eerder gebeurd. Rico heeft met zijn hoofd de arm van Badr gebroken.quote:Op zondag 11 december 2016 11:08 schreef Curiosity het volgende:
Ik heb de beelden gisteren live gezien en daarna meerdere keren in de herhaling. Er is niet duidelijk te zien waar hij nu een trap oid op zijn arm krijgt. Zeker niet in dat gevecht in de touwen. Op een gegeven moment laat Rico los en Badr blijft klemmen. Misschien kon hij daar zijn arm al niet meer strekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |