Gelijkspel door een blessure van Badr , er komt een rematchquote:Op zondag 11 december 2016 00:25 schreef Montagui het volgende:
Oh, heeft Rico gewonnen? Zoals was te verwachten toch?
Hahahahaquote:Op zondag 11 december 2016 00:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gelijkspel door een blessure van Badr , er komt een rematch
quote:Op zondag 11 december 2016 00:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2016 00:25 schreef Chaes het volgende:
Een ieder die een objectieve blik oogt te werpen op de wedstrijd zag dat Badr de overhand had. Het zal ook wel strategie zijn geweest aan de kant van Rico om de eerste ronden even de kat uit de boom te kijken, en om Badr enigszins uit te putten. Ook al ben ik fan van Rico, deze overwinning is natuurlijk wel een beetje kleurloos.
Deze guy kopieert reacties van marokko.nlquote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef PSVCL het volgende:
Dit kan je geen overwinning noemen voor rico, niemand wil een finalewaardige wedstrijd zo winnen, want nu weten we nog steeds niet wie sterker is. Ik wist dat badr een blessure zou krijgen simpelweg omdat hij geen wedstrijdritme heeft waar door de kans op blessures veel groter aangezien ze lichaam weer.moet wennen aan een wedstrijd, zag je ook toen.hij zijn been brak tegen die oezbeek sinds hij toen weer vocht nadat K1 failliet ging. Badr was lekker bezig en had duidelijk de overhand en speelde het slim door niet zoals verwacht werd gelijk in de eerste ronde helemaal rond te slaan. Al met al was deze hype voor niks en weten we nog steeds niet wie sterker is.
Helemaal met je eensquote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef PSVCL het volgende:
Dit kan je geen overwinning noemen voor rico, niemand wil een finalewaardige wedstrijd zo winnen, want nu weten we nog steeds niet wie sterker is. Ik wist dat badr een blessure zou krijgen simpelweg omdat hij geen wedstrijdritme heeft waar door de kans op blessures veel groter aangezien ze lichaam weer.moet wennen aan een wedstrijd, zag je ook toen.hij zijn been brak tegen die oezbeek sinds hij toen weer vocht nadat K1 failliet ging. Badr was lekker bezig en had duidelijk de overhand en speelde het slim door niet zoals verwacht werd gelijk in de eerste ronde helemaal rond te slaan. Al met al was deze hype voor niks en weten we nog steeds niet wie sterker is.
srsquote:Op zondag 11 december 2016 00:28 schreef Cubs het volgende:
[..]
Deze guy kopiert reacties van marokko.nl
Dit is ook niet de eerste keer. Na het gevecht met Graham moest hij met een ambulance worden afgevoerd.quote:Op zondag 11 december 2016 00:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat een deceptie moet dit voor ze zijn. Hun idool naar het ziekenhuis. Door een kkkaaskop
[..]
Of hij zit daar ook opquote:Op zondag 11 december 2016 00:28 schreef Cubs het volgende:
[..]
Deze guy kopieert reacties van marokko.nl
Ik ben daar lidquote:Op zondag 11 december 2016 00:28 schreef Cubs het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 11 december 2016 00:28 schreef PSVCL het volgende:
deze overwinning is natuurlijk wel een beetje kleurloos.
En daarna lekker alles kapotmaken wat niet van hun is, zoals een fier bontkraagje het betaamt vanzelfsprekendquote:Op zondag 11 december 2016 00:27 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Wat een deceptie moet dit voor ze zijn. Hun idool naar het ziekenhuis. Door een kkkaaskop
Een kleurlozequote:Op zondag 11 december 2016 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Maar het is wel een overwinning, en geen gelijkspel idd
Tering wat ben jij een debiel.quote:Op zondag 11 december 2016 00:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Dus toch een troll. Ik vroeg het me al een tijdje af, maar nu is het wel duidelijk.quote:Op zondag 11 december 2016 00:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij heeft hier zijn username op die site dedroptquote:Op zondag 11 december 2016 00:28 schreef Cubs het volgende:
[..]
Rocky speelde ook gelijk toch?quote:Op zondag 11 december 2016 00:29 schreef Twiitch het volgende:
Gelijkspel in een vechtsport.Nu weet ik zeker dat het een troll is.
Dit is geen schoonspringen vriendquote:Op zondag 11 december 2016 00:30 schreef Eklasse het volgende:
Badr stond sowieso al zwaar voor wat betreft punten, trieste blessure
Punten boeien niet. Badr was sowieso KO gegaan.quote:Op zondag 11 december 2016 00:30 schreef Eklasse het volgende:
Badr stond sowieso al zwaar voor wat betreft punten, trieste blessure
kan je net zo goed een overwinning voor Badr claimen....quote:Op zondag 11 december 2016 00:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beiden vechten volgens dezelfde regels dus alles waarop iemand verliest maakt de ander een winnaar.quote:Op zondag 11 december 2016 00:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh maar ik zeg ook niet dat Rico niet gewonnen heeft. Maar als je alle twijfel weg wilt nemen sla je Badr gewoon compleet K.O. En win je niet op een botje dat scheef zit of bloed dat iets te hard uit je lichaam stroomt.
Hartaanval ook?quote:Op zondag 11 december 2016 00:32 schreef Manono het volgende:
[..]
Beiden vechten volgens dezelfde regels dus alles waarop iemand verliest maakt de ander een winnaar.
dit te hebben gezien heb ik ook meer vertrouwen in Rico. Als hij gewoon doorgaat met wedstrijden, dan zal hij weer sterk in de ring staan. Sowieso ben ik wel onder de indruk van zijn techniek.quote:Op zondag 11 december 2016 00:31 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja Badr is wel een beetje het voorbeeld met wat er mis is met de Marokkaanse jeugd. Maar toch was ik voor hem in dit geval. En na ronde 1 leek het me een hele spannende match te gaan worden. Helaas dan dit.... over jaartje nog een keer dan maar, als hij weer hersteld is en fit. Ik blijf erbij dat hij Rico kan hebben
Wat is t verschil tussen opgeven om een gebroken arm of opgeven om een gebroken neus? In beide gevallen ben je gewoon kapot gemept. Klaar.quote:Op zondag 11 december 2016 00:16 schreef PSVCL het volgende:
Deze sport kun je winnen op punten, KO of technisch KO. Als jij anders beweerd dan ben ik benieuwd naar jouw meningquote:Op zondag 11 december 2016 00:31 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dit is geen schoonspringen vriend
Op punten voor staan zou ook niks zeggen na nog geen volle eerste ronde.quote:Op zondag 11 december 2016 00:32 schreef Montagui het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar van wat ik lees zou Badr op punten voor hebben gestaan maar verloren hebben door een blessure?
Klopt, maar die gasten hier weten het beter maar goedquote:Op zondag 11 december 2016 00:32 schreef Montagui het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar van wat ik lees zou Badr op punten voor hebben gestaan maar verloren hebben door een blessure?
Ik beweer niet anders. Zie dus ook de winnaar.quote:Op zondag 11 december 2016 00:33 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Deze sport kun je winnen op punten, KO of technisch KO. Als jij anders beweerd dan ben ik benieuwd naar jouw mening
Waarom kijk je dan, als je niet weet wat je gaat kijken?quote:Op zondag 11 december 2016 00:31 schreef Bolasie het volgende:
Ben nog steeds mad dat ik verdomme uren heb zitten kijken voor misschien 3 minuten.
de arm van je tegenstander, is geen target.....quote:Op zondag 11 december 2016 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is t verschil tussen opgeven om een gebroken arm of opgeven om een gebroken neus? In beide gevallen ben je gewoon kapot gemept. Klaar.
Blijkt die calciumrijke kaas toch ergens goed voor te zijn.
Ze speelden al de 2de ronde knakkerquote:Op zondag 11 december 2016 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Op punten voor staan zou ook niks zeggen na nog geen volle eerste ronde.
Badr was moe dus deed hij alsof hij een blessure had zodat hij niet vernederd zou wordenquote:Op zondag 11 december 2016 00:32 schreef Montagui het volgende:
Lekker meegaan met de hypequote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan, als je niet weet wat je gaat kijken?
Maar Rico kreeg die grote beker in handen :squote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Klopt, maar die gasten hier weten het beter maar goed
Omdat ik een bet had geplaatst.quote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan, als je niet weet wat je gaat kijken?
Gewonnen of verloren? Ik gewonnen want had Sittichai en Rico. Gratis geld.quote:Op zondag 11 december 2016 00:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Omdat ik een bet had geplaatst.
Anders zou ik niet kijken, nee.
Technische KO, dus een gelukkertje. Daar kun je helaas niets aan doenquote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik beweer niet anders. Zie dus ook de winnaar.
Weet eigenlijk niet in hoeverre beiden een body scan krijgen vooraf.quote:
Joh?quote:Op zondag 11 december 2016 00:35 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar Rico kreeg die grote beker in handen :s
Verloren.quote:Op zondag 11 december 2016 00:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gewonnen of verloren? Ik gewonnen want had Sittichai en Rico. Gratis geld.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:32 schreef kapiteintje het volgende:
Blijkt die calciumrijke kaas toch ergens goed voor te zijn.
Ach kerel.quote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de arm van je tegenstander, is geen target.....
In tegenstelling tot de neus.
TKO geluk? Heb jij wel verstand van vechtsport?quote:Op zondag 11 december 2016 00:35 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Technische KO, dus een gelukkertje. Daar kun je helaas niets aan doen
quote:Op zondag 11 december 2016 00:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Punten boeien niet. Badr was sowieso KO gegaan.
Maar je verliest wel. Zo is het Nederlands voetbalteam in 2010 ook geen kampioen geworden.quote:Op zondag 11 december 2016 00:35 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Technische KO, dus een gelukkertje. Daar kun je helaas niets aan doen
'Ik was aan het winnen totdat ik verloor huilhuil'quote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef Eklasse het volgende:
[..]volgende x gewoon Ziggo sport op legale wijze kijken ipv streams die om de haverklap wegvallen. Dan had je gezien dat Badr zwaar voor stond
Zwaar nog welquote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef Eklasse het volgende:
[..]volgende x gewoon Ziggo sport op legale wijze kijken ipv streams die om de haverklap wegvallen. Dan had je gezien dat Badr zwaar voor stond
Dat moet ik aan jou vragen volgens mij? Rico was ook niet blij met deze winstquote:Op zondag 11 december 2016 00:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
TKO geluk? Heb jij wel verstand van vechtsport?
Ik heb ook Ziggo en ik zag dat Badr een zwakkeling is die meteen opgeeft bij een kleine blessure.quote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef Eklasse het volgende:
Nigel de Jong had wel een TKO met die karatetrapquote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Maar je verliest wel. Zo is het Nederlands voetbalteam in 2010 ook geen kampioen geworden.
Hoogtepunt van de avond was het laatste gevecht voordat Ziggo begon met uitzenden, Ilunga vs Duut 2quote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef Bonkers. het volgende:
Hoogtepunt van de avond was die pensmocro, toch wel teleurstellend dit.
Rico is duidelijk de sterkste, die heeft namelijk niks gebrokenquote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef PSVCL het volgende:
Rico come here! na de match was wel een afgang voor Rico.
Zelfs met een gebroken arm is Badr de baas over Rico.
Maar we zullen het komend jaar wel zien wie de sterkste is.
Ik ook niet..quote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik zag trouwens helemaal geen dikke elleboog bij Badr. Gewoon zelfde dikte als toen het begon. Ik geloof er niet zoveel van.
Dit had Badr in huidige vorm NOOIT volgehouden.quote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef Eklasse het volgende:
Is ie tegenwoordig Matador?quote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
wie heeft deze baas zien zitten
Ik geloof er geen fuck vanquote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef Manono het volgende:
BREKEND, schijnt een gebroken arm te zijn.
Ik beweer ook niets anders maar op deze wijze winnen is niet leuk. Dat zie je ook aan Ricoquote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Maar je verliest wel. Zo is het Nederlands voetbalteam in 2010 ook geen kampioen geworden.
Tijd zatquote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja. In die 3 minuten waarin Badr alleen passief stond te dansen heeft hij het voor elkaar gekregen om zwaar voor te staan. Alsof dat ook maar iets waard is, aangezien de tactiek van Rico juist zou zijn om de eerste rondes Badr uit te laten razen. Maargoed, dat zal vast een stapje te ver gedacht zijn voor je.quote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef Eklasse het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nigel de Jong had wel een TKO met die karatetrap
quote:Op zondag 11 december 2016 00:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
de arm van je tegenstander, is geen target.....
In tegenstelling tot de neus.
quote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat die kerel van Black Eyed Peas?quote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Rico die Badr troost ook anders.quote:Op zondag 11 december 2016 00:38 schreef PSVCL het volgende:
Rico come here! na de match was wel een afgang voor Rico.
Helemaal mee eens. Rematchgenot, nog meer beladenquote:Op zondag 11 december 2016 00:40 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Ik beweer ook niets anders maar op deze wijze winnen is niet leuk. Dat zie je ook aan Rico
Knul, ga herhaling kijkenquote:Op zondag 11 december 2016 00:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja. In die 3 minuten waarin Badr alleen passief stond te dansen heeft hij het voor elkaar gekregen om zwaar voor te staan. Alsof dat ook maar iets waard is, aangezien de tactiek van Rico juist zou zijn om de eerste rondes Badr uit te laten razen. Maargoed, dat zal vast een stapje te ver gedacht zijn voor je.
Dat was gewoon sportief.quote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Rico die Badr troost ook anders.
Preciesquote:Op zondag 11 december 2016 00:41 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Rematchgenot, nog meer beladen
kek hoedjequote:Op zondag 11 december 2016 00:39 schreef gniffie het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |