abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167255059
Misschien heb ik het heel erg mis, maar het eerste wat in me opkomt is doorgestoken kaart. Het ging allemaal te makkelijk.
pi_167255075
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 12:15 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dat is 1 Marokkaan. Jullie hebben het over Marokkanen.
Jullie? Wie is er nou aan het generaliseren? Ik heb nog geen enkele keer in de meervoud gepraat man :')

quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 12:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Badr heeft alles aan Nederland te danken?

Zeg je dat ook tegen je moeder als ze ergens over klaagt?
Nee maar mijn moeder gaat dan ook niet net doen alsof ze alles aan Marokko heeft te danken. Wat een vergelijking weer zeg :')
pi_167255103
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 13:25 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee maar mijn moeder gaat dan ook niet net doen alsof ze alles aan Marokko heeft te danken. Wat een vergelijking weer zeg :')
Badr doet wel alsof hij alles aan Marokko te danken heeft? Wat een kolder weer :')
pi_167255311
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 13:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Badr doet wel alsof hij alles aan Marokko te danken heeft? Wat een kolder weer :')
Ja lijkt me nogal duidelijk toch? Mensen als Badr zijn het gezwel van deze samenleving. Nogmaals: Gewoon straattuig. Dat hij toevallig een redelijke sportman is doet daar niks aan af. Bah.
pi_167255405
Jongens even een relevantere vraag: who's next voor Rico? Voor de 3e keer tegen Adegbuyi? Heeft nu iedereen verslagen, misschien maar naar MMA gaan. Of moet Rico wachten op vechters van het niveau Ben Saddik, Londt, Hari en Wilnis? Ook niet echt de moeite, weten nu onderhand wel dat langzame lompe gasten niks kunnen tegen Rico. Gisteren weer bewezen.
  zondag 11 december 2016 @ 13:57:59 #156
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_167255579
rico moet lekker overstappen naar mma bellator ofzo
Drop you like an ill, bad habit
pi_167255580
Badr is explosief en je zag wel dat Badr counterde en hard sloeg maar hij leek niet fit en Rico ging niet naar achteren. Dus vraag is hoe lang Badr het had volgehouden.

Aangezien conditie key wordt over 3 ronden kan je niet beweren dat Badr in de eerste ronde aan de winnende hand was, dat had nog maar moeten blijken.

Wel opvallend dat Rico weinig op Badr zijn benen richtte, had Badr het sws zwaar gehad mi.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_167255680
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 13:57 schreef pmponer het volgende:
rico moet lekker overstappen naar mma bellator ofzo
Denk dat Bellator niet eens zo'n verkeerde stap zal zijn om ervaring op te doen. HWs daar zijn vrij matig over het algemeen, op een handjevol na. Kan die daar eerst tegen wat matige vechters om te kijken of zijn grappling en wrestling skills on point zijn en dan na een gevecht of 3/4 tegen een Bobby Lashley om naam te maken. Zou voor Bellator een heerlijk gevecht zijn. Glory vs. WWE. Zou Rico natuurlijk makkelijk moeten winnen en dat geeft Rico ook nog wat extra star power in de MMA wereld.
pi_167255750
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 12:52 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

lolwut? Welke wedstrijd heb jij gekeken?

Dat is in elk geval een ding wat Glory wel goed heeft gedaan. Nog nooit zoveel hype en belangstelling voor een kickbokswedstrijd weten te genereren. Naast dat ik de sport zelf beoefen, volg ik het kickboksen en muay thai al zeker 18 jaar zeer intensief. Ik krijg ineens appjes van vrienden, word erover op het werk door vrouwelijke collega's op aangesproken, mijn hele FB tijdlijn staat ineens vol met mensen over deze wedstrijd terwijl ik van het gros durf te stellen dat ze nog nooit een volledige kickbokswedstrijd in hun leven hebben gezien.

Zelfs op FOK! is er in deze topicreeks alleen al meer over deze wedstrijd meer aandacht geweest dan alle andere kickbokswedstrijden bij elkaar. En de ene is nog een grotere expert dan de ander.

In dit gevecht had geen van de twee een groot overwicht. Maar Badr is voor die breuk echt geen moment in de problemen geweest. Ik durf zelfs wel aan dat ie zeker in de eerste ronde het betere van het gevecht had. Iedereen dacht dat ie 'explosief' als een malle het gevecht wilde aangaan om snel een KO te forceren. Maar hij liet juist zien dat ie erg volwassen aan het gevecht begon. Rustig en beheerst. Hij had de meer zuivere stoten en trappen. Ronde 1 ging gewoon naar Badr, al zij het lichtjes (eerste ronde wordt vaak gelijk gescoord als er geen rare dingen gebeuren).

Tweede ronde gooide Rico zijn schroom van zich af en leek goed terug in de wedstrijd te komen. Maar Badr maakte nog steeds zijn combinaties net voor die breuk. En wankelen? WTF?

En dan al die trollen (sorry, kan er niets anders van maken) die dan er nog een schepje bovenop doen... dat Badr opzettelijk opgaf om gezichtsverlies te voorkomen? Serieus, gtfo. Als je ook maar iets weet over de sport, iets weet over de vechters, maar iets weet over zijn kickboksrecord. Die geeft niet zomaar op. Dat heeft hij overigens éénmaal eerder wel gedaan (tegen Karaev) en dat is hem duur komen te staan. Dat was nog in het begin van z'n carrière, en dat zou ie zeker niet hier doen met de heisa die hier omheen zat.

En het zou me niets verbazen als er in de contracten nog een vette bonus voor een overwinning was afgesproken. En misschien zelfs wel op KO. Je denkt toch niet dat een elite kickbokser met112 gevechten halverwege afhaakt?

Weet je hoe het eruitziet als mensen 'opgeven' omdat ze het niet zien zitten:

En freak injuries gebeuren gewoon. Genoeg breuken gezien door de jaren heen. Heeft ook niets te maken met pilletjes en spuitjes die je inneemt en dat soort kul.

man man man.

(nee niet mad dat Badr verloor. Ben compleet neutraal als het ging om deze wedstrijd. Ik vind Rico de sympathiekere persoon, waarschijnlijk ook de vechter die beter in vorm leek te zijn van tevoren door zijn vechtritme, maar ook de saaiere en minder spectaculaire vechter. Badr is de van nature veel getalenteerdere vechter, met het betere record, en in het verleden ook de betere tegenstand. En er gebeurt altijd wat als ie in de ring staat (en er voor, er na, en er omheen). Dus saai is het nooit).
Spijker + kop
  zondag 11 december 2016 @ 14:12:19 #160
394371 ikbenniethaan33
TOP Oss till I die!
pi_167255859
Waren er nog mensen naar Oberhausen geweest?
Forza TOP Oss
pi_167256010
Hier reactie van Rico op de wedstrijd

Volgens nu.nl bevestigd Badr trainer dat hij zijn arm heeft gebroken.

http://www.nu.nl/sport/43(...)t-met-verhoeven.html

[ Bericht 24% gewijzigd door bitterbal op 11-12-2016 14:31:52 ]
pi_167256656
Ik was overtuigd dat Badr het zou gaan winnen. En ik denk dat Rico ook wel onder de indruk was van Badr als tegenstander en zijn imago als persoon en vechter. Dat was ook wel te merken in de eerste ronde waar Rico erg gespannen leek en de orkaan van Badr leek af te wachten. Maar die Orkaan kwam niet en Badr raakte buiten adem waardoor Rico weer zijn grip op de wedstrijd leek terug te krijgen. Jammer dat het zo afliep want het beloofde een mooie pot te worden.

Wel denk ik dat Rico psychologisch nu beter bestand zal zijn tegen Badr mocht die rematch nog komen.
pi_167257381
Word zo moe van al die mensen die Rico blijven discrediten. Zeggen dat vroeger alles beter is en dat Rico minder talent heeft dan die en die. Het is juist dat Rico zo goed is dat hij zijn concurrentie er zo slecht uit laat zien. Geniet toch verdomme van een freak atleet die nota bene nog uit Nederland komt ook. Mja de kickbokswereld in Nederland bestaat vooral uit oude traditionele lullen die nog steeds doen alsof het elk jaar weer 1995 is geworden. Niet voor niks dat een sport als MMA veel populairder wordt en op het camp van Mousasi na niemand daar verder ook een aandeel in heeft uit Nederland.
pi_167258485
Er was geen verlies maar een afgelast potje vanwege een ongelukkige blessure.
De wedstrijd word over een jaartje ingehaald.
  zondag 11 december 2016 @ 16:25:04 #165
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_167258613
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 16:22 schreef PSVCL het volgende:
:')
pi_167258624
quote:
Hoelang blijf je dit herhalen?
pi_167258793
quote:
nog steeds mad?
Ik zwaai naar dieren.
pi_167258880
Het klopt wel wat ie zegt, niemand heeft echt gewonnen.
  zondag 11 december 2016 @ 16:45:14 #170
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_167258956
wat een gelul, de scheids telde tot 10, badr kon niet door dus Rico heeft gewonnen
Dat het niet is waar iedereen op gehoopt had, daar kan ik in komen.

Maar het was geen no-contest het is gewoon een terechte W voor Rico
Drop you like an ill, bad habit
  zondag 11 december 2016 @ 16:45:45 #171
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167258967
quote:
Ik dacht niet dat ik het ooit nog eens eens zou zijn met deze nobuddy
Laffe huichelaar
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 11 december 2016 @ 16:47:29 #172
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_167259006
quote:
14s.gif Op zondag 11 december 2016 16:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik dacht niet dat ik het ooit nog eens eens zou zijn met deze nobuddy
En dat gebeurt dan ook niet of wat? Wat hij zegt is natuurlijk feitelijk onjuist, niet iets waar je het wel of niet mee eens kunt zijn :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 11 december 2016 @ 16:47:46 #173
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167259010
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 16:45 schreef pmponer het volgende:
wat een gelul, de scheids telde tot 10, badr kon niet door dus Rico heeft gewonnen
Dat het niet is waar iedereen op gehoopt had, daar kan ik in komen.

Maar het was geen no-contest het is gewoon een terechte W voor Rico
Volgens de regeltjes kon Badr niet meer verder dus heeft Rico gewonnen ja. Maar door een wat ongelukkige blessure kan Badr niet door, het is niet dat hij total loss geslagen is. Dus als krachtmetingis het imo nog onbeslist. Badr was 1e ronde sterker, Rico de tweede. Denk dat de tweede gewonne zou hebben als ze door hadden gekund
Laffe huichelaar
  zondag 11 december 2016 @ 16:48:43 #174
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_167259035
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 16:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En dat gebeurt dan ook niet of wat? Wat hij zegt is natuurlijk feitelijk onjuist, niet iets waar je het wel of niet mee eens kunt zijn :+
Ze de post na jouw post harry. Zo bedoelt psvcl dat denk ikook wel. Hoewel het wat redelijker is dan hij gewend is dus ik durf het niet te zeggen
Laffe huichelaar
pi_167259073
Maar de blessure is toch veroorzaakt door Rico?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')