Het gaat niet om uiterlijk awards. Dan zou ik jou kunnen nomineren voor de minst gespierde user.quote:Op maandag 5 december 2016 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan met je perenbek
Meest gespierde user bedoel je? ik ben buff afquote:Op maandag 5 december 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat niet om uiterlijk awards. Dan zou ik jou kunnen nomineren voor de minst gespierde user.
Mwoahquote:Op maandag 5 december 2016 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meest gespierde user bedoel je? ik ben buff af
Niet meer zo veel als toen ik begin 20 was helaas.quote:
lol. Jumbofrets geven speelcomfort ja. Qua geluid vind ik een hardhouten toets ook belangrijk.quote:Op maandag 5 december 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Serieus? Jumbofrets spelen heerlijk voor motorisch gestoorde gitaristen zoals ik
Jij stopt alles in Lokaquote:Op maandag 5 december 2016 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet meer zo veel als toen ik begin 20 was helaas.
Toch meer dan genoeg nog
Condooms toch.quote:
Is soms heerlijk maar word meestal beroerd wakker.quote:Op maandag 5 december 2016 19:20 schreef Oberkullie het volgende:
Ben op de bank in slaap gevallen werd echt woedend wakker
Ah thnx voor de informatie. Ik ga voortaan uitlekken op een potje en kijken of ik over een tijdspanne van 10 jaar tot dezelfde conclusie kom doordat de inhoud van de potjes begint af te nemen.quote:Op maandag 5 december 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Condooms toch.
Maar serieus, komt minder uit dan vroeger. Soms wel jammer.
Ben helemaal gaar nuquote:Op maandag 5 december 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is soms heerlijk maar word meestal beroerd wakker.
Extra koelkast en alles.quote:Op maandag 5 december 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah thnx voor de informatie. Ik ga voortaan uitlekken op een potje en kijken of ik over een tijdspanne van 10 jaar tot dezelfde conclusie kom doordat de inhoud van de potjes begint af te nemen.
bankhangen en vroeg naar bed.quote:Op maandag 5 december 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vanavond?
drug mij keihard laten doenquote:Op maandag 5 december 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vanavond?
Zijn jullie eindelijk een setje?quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Net cadeutjes op de stoep gezet en aangeklopt voor mijn neefjes en nichtjes. Echt waarom ben ik daar ooit zelf ingetrapt.
Archerquote:
Misschien was dat lijntje juist wel het cadeautje.quote:Op maandag 5 december 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heeft Noel gehad? Of is ie weer aan het lijntje gehouden?
Wij zitten op dezelfde lijn.quote:Op maandag 5 december 2016 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien was dat lijntje juist wel het cadeautje.
Hueueheue
gvdquote:Op maandag 5 december 2016 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hueueheue
goeie cadeaus zijn datquote:Op maandag 5 december 2016 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hueueheue
verschrikkelijk als vrouwen dat dragen jaquote:
Ja hoor, ja.quote:Op maandag 5 december 2016 19:45 schreef wise het volgende:
[..]
verschrikkelijk als vrouwen dat dragen ja
Behalve als je het kapot mag trekken natuurlijk![]()
vieze racist met je blackfacefissaquote:Op maandag 5 december 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb niets van sint gekregen, wel gegeven.
Jeetje.quote:Op maandag 5 december 2016 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
vieze racist met je blackfacefissa
Je hebt vast genoeg dickpics gehadquote:
jaquote:
hee mattiquote:
gwn jaquote:
Even slikken en de smaak en consistentie erbij schrijven.quote:Op maandag 5 december 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de inhoud noteren en dan legen voor de volgende keer.
weet nog niet, wat is het, bandjes gewoon toch?quote:Op maandag 5 december 2016 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kwam ook lbb vrijdag toch?
oprotten danquote:Op maandag 5 december 2016 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet nog niet, wat is het, bandjes gewoon toch?
weenie of ik daar zin in heb
;squote:
Vind fissa echt een naar woordquote:Op maandag 5 december 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
btr is er weer eens fatsoenlijke fissa binnenkort
Ik ga naar 538 Jingle ballssssssquote:Op maandag 5 december 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
ja rt, was schijnbaar afgelopen zaterdag rave ofzoquote:Op maandag 5 december 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
wattequote:Op maandag 5 december 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Makkelijker om eruit te trekken voor Noel
Nee, zou er als man niet eens opgewonden van wordenquote:Op maandag 5 december 2016 19:45 schreef wise het volgende:
[..]
verschrikkelijk als vrouwen dat dragen ja
Behalve als je het kapot mag trekken natuurlijk![]()
het zal allemaal welquote:
Spoiledquote:Op maandag 5 december 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
Heb ook nog een strandrit te paard cadeau gekregen
Leuk hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
nja techno iddquote:Op maandag 5 december 2016 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja rt, was schijnbaar afgelopen zaterdag rave ofzo
Oh mijn god en dan Noel zeker die topless ervoor loopt en de teugels vast mag houdenquote:Op maandag 5 december 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
hee leef jij ook nogquote:
quote:Op maandag 5 december 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh mijn god en dan Noel zeker die topless ervoor loopt en de teugels vast mag houden
Als ik dat had geweten had ik dat nooit gezegd natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2016 19:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Noem mijn eeuwige liefde maar niks
Ik verdien niet genoegquote:Op maandag 5 december 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet het ook wel verdienen.
begrijpelijk en tevens herkenbaarquote:Op maandag 5 december 2016 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja was inderdaad een teleurstelling vanmorgen
quote:Op maandag 5 december 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
begrijpelijk en tevens herkenbaar
doodswensquote:
Ja doe ikquote:Op maandag 5 december 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je bij je baas zijn.
waar was je al die tijd :squote:
kutstudentenquote:Op maandag 5 december 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja techno idden weer die hommels die 10 euro entree vragen
echt ehquote:
Banbespreking, TR gezet.quote:
huh wat srs?quote:
Als je wat stouter was geweest, had je vandaag een enkeltje kunnen krijgenquote:Op maandag 5 december 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We wonen verkeerd. Madrid 22 graden.
oh ja gvd die shitquote:Op maandag 5 december 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pharkus niet aanbidden is strafbaar
oh daar ga ik weer.. nou tot over een paar maanden he
Ben deze kou echt niet meer gewend. Winter in Barcelona was ook gewoon 14-20 gradenquote:Op maandag 5 december 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We wonen verkeerd. Madrid 22 graden.
Ben te braaf.quote:Op maandag 5 december 2016 20:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je wat stouter was geweest, had je vandaag een enkeltje kunnen krijgen
Lekker toch. Heb vanmiddag snel vakantieboekjes gehaald. Moet ff wat bijboeken nog.quote:Op maandag 5 december 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben deze kou echt niet meer gewend. Winter in Barcelona was ook gewoon 14-20 graden![]()
misschien is het een hintquote:
waar ga je heenquote:Op maandag 5 december 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker toch. Heb vanmiddag snel vakantieboekjes gehaald. Moet ff wat bijboeken nog.
Ik zit er ook aan te denken de tweede week van de kerstvakantie nog weg te gaan.quote:Op maandag 5 december 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker toch. Heb vanmiddag snel vakantieboekjes gehaald. Moet ff wat bijboeken nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind deze kou ook maar nietsquote:Op maandag 5 december 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben deze kou echt niet meer gewend. Winter in Barcelona was ook gewoon 14-20 graden![]()
Maakt mij niet uit waar hij heen gaat als hij maar niet meer terug komt, amen.quote:
hehehequote:
Lkkr onthoofd worden door een drugscartelquote:Op maandag 5 december 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb boekje van Mexico gehaald.
Stonden hier vanmiddag knulletjes op het ijs te springen. Heb het moment dat ze er doorheen zakken niet gezien, helaas.quote:
Hahaha wowquote:
quote:Op maandag 5 december 2016 20:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit waar hij heen gaat als hij maar niet meer terug komt, amen.
wtf moet je in mexicoquote:Op maandag 5 december 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, vast wel.quote:Op maandag 5 december 2016 20:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lkkr onthoofd worden door een drugscartel
Yucatan ofzo? Doe het niet jonge.quote:Op maandag 5 december 2016 20:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar in Mexicoquote:Op maandag 5 december 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker klimaat, mooi daar. Altijd al eens heen gewild.
mja weenie lijkt me wel beetje matige sfeer om vakantie te vierenquote:Op maandag 5 december 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker klimaat, mooi daar. Altijd al eens heen gewild.
Ja is bijna net zo irritant als iemand die telkens hetzelfde zinnetje post.quote:Op maandag 5 december 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Cachie kap eens met die foto's.
Niet echt last meer van.quote:Op maandag 5 december 2016 20:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja is bijna net zo irritant als iemand die telkens hetzelfde zinnetje post.
Bijna?quote:Op maandag 5 december 2016 20:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja is bijna net zo irritant als iemand die telkens hetzelfde zinnetje post.
Drugsquote:
Anders kom ik wel bij jou chillenquote:Op maandag 5 december 2016 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja weenie lijkt me wel beetje matige sfeer om vakantie te vieren
Cruise in de Carieb niks voor je?quote:Op maandag 5 december 2016 20:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nog niet. Eerst eens oriënteren.
maar dat komt vanzelf deze kant op :squote:
Hmm.. jaquote:Op maandag 5 december 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar dat komt vanzelf deze kant op :s
Neu.quote:Op maandag 5 december 2016 20:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Cruise in de Carieb niks voor je?
Niet heel Mexico is kut.quote:Op maandag 5 december 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou dan zien we haags iig niet meer terug; lekker in een massagraf creperen daar
quote:Op maandag 5 december 2016 20:01 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Heb je de programma van DENK bekeken. Ik vind het oprecht een goede partij.
All inclusive, ook weleens gedaan toen ik nog jong was.quote:Op maandag 5 december 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou dan zien we haags iig niet meer terug; lekker in een massagraf creperen daar
Syrië ook niet helemaal.quote:Op maandag 5 december 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet heel Mexico is kut.
Gezellig naar Tijuana.quote:Op maandag 5 december 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet heel Mexico is kut.
Drugsgeweld bevind zich vooral in het noorden van Mexicoquote:Op maandag 5 december 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet heel Mexico is kut.
Stimmt.quote:Op maandag 5 december 2016 20:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Drugsgeweld bevind zich vooral in het noorden van Mexico
Tijuana ja.quote:Op maandag 5 december 2016 20:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Drugsgeweld bevind zich vooral in het noorden van Mexico
lekker jezelf volgieten en vet vreten tussen allemaal tokkies terwijl achter het hek de bevolking in diepe armoede leeftquote:Op maandag 5 december 2016 20:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
All inclusive, ook weleens gedaan toen ik nog jong was.
Inbe4 zakgrapjesquote:Op maandag 5 december 2016 20:12 schreef Oberkullie het volgende:
Weer niks gekregen van de goedheiligman
Zou doen als ik 60+ ben, lekker cruisen, lekker genieten van zon, zwemmen, gratis eten hele dag. Soms uitje. Niet al te veel moeite. Lekker met dollars wapperen en een kogel vangenquote:Op maandag 5 december 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker jezelf volgieten en vet vreten tussen allemaal tokkies terwijl achter het hek de bevolking in diepe armoede leeft
Omdat je kut bent geweestquote:Op maandag 5 december 2016 20:12 schreef Oberkullie het volgende:
Weer niks gekregen van de goedheiligman
tpab is timeless classicquote:Op maandag 5 december 2016 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
m.a.a.d. city is mad, tpab is pretentieus en matig
is wel goeie manier om te gaan iddquote:Op maandag 5 december 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou doen als ik 60+ ben, lekker cruisen, lekker genieten van zon, zwemmen, gratis eten hele dag. Soms uitje. Niet al te veel moeite. Lekker met dollars wapperen en een kogel vangen
Yucatan vond ik nog best wel leuk, Campeche ook welquote:Op maandag 5 december 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
Mexico-Stad: kut, Tijuana: kut, Yucatan: kut. Vind het helemaal niks.
dan is FOK! al een halve eeuw ofzo failliet manquote:Op maandag 5 december 2016 20:14 schreef Oberkullie het volgende:
Zouden we hier nog steeds zitten als we 60 zijn? Super futuristische sc
Sowiesoquote:Op maandag 5 december 2016 20:14 schreef Oberkullie het volgende:
kom danquote:Op maandag 5 december 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
zin om drug mij gevoelloos te laten bangen
Precies, en daar heeft de bevolking meer aan dan thuis blijven en cynisch doen naar mensen die daar heengaan.quote:Op maandag 5 december 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker jezelf volgieten en vet vreten tussen allemaal tokkies terwijl achter het hek de bevolking in diepe armoede leeft
Ik ben in mijn holletje weggekropenquote:
quote:
Ik FOK! eigenlijk alleen als ik sog vertoon. Dus over 4 jaar ben ik weg.quote:Op maandag 5 december 2016 20:14 schreef Oberkullie het volgende:
Dan ga ik naar 450quote:Op maandag 5 december 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan is FOK! al een halve eeuw ofzo failliet man
Zo begon het bij mij ookquote:Op maandag 5 december 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk alleen als ik sog vertoon. Dus over 4 jaar ben ik weg.
bullquote:Op maandag 5 december 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk alleen als ik sog vertoon. Dus over 4 jaar ben ik weg.
Eh okéquote:Op maandag 5 december 2016 20:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben in mijn holletje weggekropen
lijkt me gewoon niet echt een chille vakantie je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen hoorquote:Op maandag 5 december 2016 20:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies, en daar heeft de bevolking meer aan dan thuis blijven en cynisch doen naar mensen die daar heengaan.
Nee niksquote:Op maandag 5 december 2016 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Heb jasje gekregen als Sinterklaas cadeautje wat ik echt al een jaar lang wil en echt een super lief gedicht om te janken![]()
![]()
Jullie ook iets?
quote:
Een kever in een plastic blok van mij mams.quote:Op maandag 5 december 2016 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Heb jasje gekregen als Sinterklaas cadeautje wat ik echt al een jaar lang wil en echt een super lief gedicht om te janken![]()
![]()
Jullie ook iets?
Wow oké :squote:Op maandag 5 december 2016 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent vast niet lief geweest nee
wejoquote:
leukquote:Op maandag 5 december 2016 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Naja heb zaterdag wel nieuw jurkje gekregen van mn moeder, tel ik beetje als sinterklaas cadeautje.
ahw die mamsiesquote:Op maandag 5 december 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kever in een plastic blok van mij mams.
Ja, lief.quote:
Zo lullig ditquote:Op maandag 5 december 2016 20:19 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Jullie ook iets?
Is me nooit gelukt.quote:Op maandag 5 december 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
En dan zijn er mensen die zich afvragen of je nog stoned kan worden na jarenlang blowen. Nou echt wel.
Ja, ja. Jullie zijn wel stoer.quote:Op maandag 5 december 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
En dan zijn er mensen die zich afvragen of je nog stoned kan worden na jarenlang blowen. Nou echt wel.
weenie ben echt al jaren niet meer stoned geweest zoals vroegah, verschilt per persoon denk kquote:Op maandag 5 december 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
ijsbongquote:Op maandag 5 december 2016 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik 31 dec. lig te kwijlen, zo stoned. Ik ga voor het eerst sinds een jaar/anderhalf jaar weer bong roken.Er hebben allemaal mensen gezegd mee te doen, mensen die nooit bong roken. Oh god dat gaat echt hilarisch worden.
Weenie of je dan wel wat krijgtquote:
handigquote:Op maandag 5 december 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, lief.
En krijg ook nog boormachine van mijn pa, maar was ik vergeten.
quote:
ja maar niet echt iets voor Sinterklaasquote:Op maandag 5 december 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Geld = Beste cadeau. Kan je zelf wat uitzoeken.
maar vroeger gooide ik die jonko's ook kkvolquote:Op maandag 5 december 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie ben echt al jaren niet meer stoned geweest zoals vroegah, verschilt per persoon denk k
glazen bongs begin ik niet meer aan, die shit is kapot als iemand er één keer stoned tegenaan stootquote:Op maandag 5 december 2016 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja. Maar zo'n bong heb ik niet meer volgens mij. Wel gehad maar kapot gevallen volgens mij. Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
42 cm.
flinke jongequote:Op maandag 5 december 2016 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja. Maar zo'n bong heb ik niet meer volgens mij. Wel gehad maar kapot gevallen volgens mij. Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
42 cm.
ja oke same, wellicht is dat het iddquote:Op maandag 5 december 2016 20:26 schreef Drug het volgende:
[..]
maar vroeger gooide ik die jonko's ook kkvolen weet ik wat we allemaal fabriceerden aan megajoints en blunts
nu hit ik op een kalm tempo
Ik zet hem altijd netjes weg als ik klaar ben. Ik heb hem nu al 3 jaar ofzo.quote:Op maandag 5 december 2016 20:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
glazen bongs begin ik niet meer aan, die shit is kapot als iemand er één keer stoned tegenaan stoot
Ja voor 10 euro overgekocht van iemand, had hem paar keer gebruikt en toen niet meer.quote:
wiet is chill als t gwn alleen wiet is, in combinatie met andere shit kan het opeens behoorlijk hard met je fuckenquote:
ja watquote:Op maandag 5 december 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
wiet is chill als t gwn alleen wiet is, in combinatie met andere shit kan het opeens behoorlijk hard met je fucken
dan rook je niet genoegquote:Op maandag 5 december 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd netjes weg als ik klaar ben.
ga dit jaar ook voor het eerst halenquote:Op maandag 5 december 2016 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb voor het eerst in mijn leven een kerstboom.
Ben er content mee
Dit weekend gehaald. En kwam toen mijn leerlingen tegen, zijn nu een stelletje. Was lief.quote:Op maandag 5 december 2016 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga dit jaar ook voor het eerst halen![]()
![]()
heb je grote?
hehehequote:
Ahw liefquote:Op maandag 5 december 2016 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit weekend gehaald. En kwam toen mijn leerlingen tegen, zijn nu een stelletje. Was lief.
Nee, kleintje. Tot schouder ofzo.
Heb maar minihuis.
Waar ga je halen?
Pff gelukkig niet.quote:Op maandag 5 december 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
rundfunk klinkt als de naam van een grindcoreband
Er hangt een klein wit uiltje in. Erg schattig.quote:Op maandag 5 december 2016 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw lief
Tot schouder is gewoon normaal denk ik ja, nog redelijk groot toch
Bij Ikea ofcourse, 1 euro hueee
jij weetquote:Op maandag 5 december 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Geld = Beste cadeau. Kan je zelf wat uitzoeken.
quote:Op maandag 5 december 2016 20:36 schreef deadprez het volgende:
ik ben ook gelukkig met rommel van een paar euro
In veel landen buiten Nederland zijn de mensen armer dan ons. Als je daar je vakantie plezier aan ophangt kan je net zo goed thuisblijven.quote:Op maandag 5 december 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me gewoon niet echt een chille vakantie je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen hoor
Gaat dit over wiet?quote:Op maandag 5 december 2016 20:36 schreef deadprez het volgende:
Ja ik ook maar dat duurt maar 5 minutenquote:Op maandag 5 december 2016 20:36 schreef deadprez het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2016 20:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dat duurt maar 5 minuten
quote:
nat gewordenquote:Op maandag 5 december 2016 20:28 schreef Drug het volgende:
[..]
door je te zoenen nadat ik je kutje heb gelikt
gwn bijpakken danquote:Op maandag 5 december 2016 20:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dat duurt maar 5 minuten
Nou nou nou wat een woorden.quote:Op maandag 5 december 2016 20:41 schreef Toto69 het volgende:
hoerentyfusbolaids mijn noodvulling is eruit getyft
hahahahaquote:Op maandag 5 december 2016 20:42 schreef Toto69 het volgende:
ik ben nu echt in alle staten
wisconsin
alabama
kentucky
texas
indiana
wyoming
south carolina
Rustaaghquote:Op maandag 5 december 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
VI alleen maar zeiken over Ado Den Haag
mss heb je je receptoren kapotgemaakt en kun je nooit meer ergens van genietenquote:
Bans worden niet besproken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |