ijsbongquote:Op maandag 5 december 2016 20:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik denk dat ik 31 dec. lig te kwijlen, zo stoned. Ik ga voor het eerst sinds een jaar/anderhalf jaar weer bong roken.Er hebben allemaal mensen gezegd mee te doen, mensen die nooit bong roken. Oh god dat gaat echt hilarisch worden.
Weenie of je dan wel wat krijgtquote:
handigquote:Op maandag 5 december 2016 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, lief.
En krijg ook nog boormachine van mijn pa, maar was ik vergeten.
quote:
ja maar niet echt iets voor Sinterklaasquote:Op maandag 5 december 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Geld = Beste cadeau. Kan je zelf wat uitzoeken.
maar vroeger gooide ik die jonko's ook kkvolquote:Op maandag 5 december 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie ben echt al jaren niet meer stoned geweest zoals vroegah, verschilt per persoon denk k
glazen bongs begin ik niet meer aan, die shit is kapot als iemand er één keer stoned tegenaan stootquote:Op maandag 5 december 2016 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja. Maar zo'n bong heb ik niet meer volgens mij. Wel gehad maar kapot gevallen volgens mij. Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
42 cm.
flinke jongequote:Op maandag 5 december 2016 20:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja. Maar zo'n bong heb ik niet meer volgens mij. Wel gehad maar kapot gevallen volgens mij. Ik heb nu deze:
[ afbeelding ]
42 cm.
ja oke same, wellicht is dat het iddquote:Op maandag 5 december 2016 20:26 schreef Drug het volgende:
[..]
maar vroeger gooide ik die jonko's ook kkvolen weet ik wat we allemaal fabriceerden aan megajoints en blunts
nu hit ik op een kalm tempo
Ik zet hem altijd netjes weg als ik klaar ben. Ik heb hem nu al 3 jaar ofzo.quote:Op maandag 5 december 2016 20:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
glazen bongs begin ik niet meer aan, die shit is kapot als iemand er één keer stoned tegenaan stoot
Ja voor 10 euro overgekocht van iemand, had hem paar keer gebruikt en toen niet meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |