quote:
Een kever in een plastic blok van mij mams.quote:Op maandag 5 december 2016 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Heb jasje gekregen als Sinterklaas cadeautje wat ik echt al een jaar lang wil en echt een super lief gedicht om te janken![]()
![]()
Jullie ook iets?
Wow oké :squote:Op maandag 5 december 2016 20:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij bent vast niet lief geweest nee
wejoquote:
leukquote:Op maandag 5 december 2016 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Naja heb zaterdag wel nieuw jurkje gekregen van mn moeder, tel ik beetje als sinterklaas cadeautje.
ahw die mamsiesquote:Op maandag 5 december 2016 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kever in een plastic blok van mij mams.
Ja, lief.quote:
Zo lullig ditquote:Op maandag 5 december 2016 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Heb jasje gekregen als Sinterklaas cadeautje wat ik echt al een jaar lang wil en echt een super lief gedicht om te janken![]()
![]()
Jullie ook iets?
Is me nooit gelukt.quote:Op maandag 5 december 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
En dan zijn er mensen die zich afvragen of je nog stoned kan worden na jarenlang blowen. Nou echt wel.
Ja, ja. Jullie zijn wel stoer.quote:Op maandag 5 december 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
En dan zijn er mensen die zich afvragen of je nog stoned kan worden na jarenlang blowen. Nou echt wel.
weenie ben echt al jaren niet meer stoned geweest zoals vroegah, verschilt per persoon denk kquote:Op maandag 5 december 2016 20:22 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |