Yucatan vond ik nog best wel leuk, Campeche ook welquote:Op maandag 5 december 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
Mexico-Stad: kut, Tijuana: kut, Yucatan: kut. Vind het helemaal niks.
dan is FOK! al een halve eeuw ofzo failliet manquote:Op maandag 5 december 2016 20:14 schreef Oberkullie het volgende:
Zouden we hier nog steeds zitten als we 60 zijn? Super futuristische sc
Sowiesoquote:Op maandag 5 december 2016 20:14 schreef Oberkullie het volgende:
kom danquote:Op maandag 5 december 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
zin om drug mij gevoelloos te laten bangen
Precies, en daar heeft de bevolking meer aan dan thuis blijven en cynisch doen naar mensen die daar heengaan.quote:Op maandag 5 december 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker jezelf volgieten en vet vreten tussen allemaal tokkies terwijl achter het hek de bevolking in diepe armoede leeft
Ik ben in mijn holletje weggekropenquote:
quote:
Ik FOK! eigenlijk alleen als ik sog vertoon. Dus over 4 jaar ben ik weg.quote:Op maandag 5 december 2016 20:14 schreef Oberkullie het volgende:
Dan ga ik naar 450quote:Op maandag 5 december 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan is FOK! al een halve eeuw ofzo failliet man
Zo begon het bij mij ookquote:Op maandag 5 december 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk alleen als ik sog vertoon. Dus over 4 jaar ben ik weg.
bullquote:Op maandag 5 december 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk alleen als ik sog vertoon. Dus over 4 jaar ben ik weg.
Eh okéquote:Op maandag 5 december 2016 20:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben in mijn holletje weggekropen
lijkt me gewoon niet echt een chille vakantie je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen hoorquote:Op maandag 5 december 2016 20:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies, en daar heeft de bevolking meer aan dan thuis blijven en cynisch doen naar mensen die daar heengaan.
Nee niksquote:Op maandag 5 december 2016 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Heb jasje gekregen als Sinterklaas cadeautje wat ik echt al een jaar lang wil en echt een super lief gedicht om te janken![]()
![]()
Jullie ook iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |