maar dat komt vanzelf deze kant op :squote:
Hmm.. jaquote:Op maandag 5 december 2016 20:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar dat komt vanzelf deze kant op :s
Neu.quote:Op maandag 5 december 2016 20:08 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Cruise in de Carieb niks voor je?
Niet heel Mexico is kut.quote:Op maandag 5 december 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou dan zien we haags iig niet meer terug; lekker in een massagraf creperen daar
quote:Op maandag 5 december 2016 20:01 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Heb je de programma van DENK bekeken. Ik vind het oprecht een goede partij.
All inclusive, ook weleens gedaan toen ik nog jong was.quote:Op maandag 5 december 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou dan zien we haags iig niet meer terug; lekker in een massagraf creperen daar
Syrië ook niet helemaal.quote:Op maandag 5 december 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet heel Mexico is kut.
Gezellig naar Tijuana.quote:Op maandag 5 december 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet heel Mexico is kut.
Drugsgeweld bevind zich vooral in het noorden van Mexicoquote:Op maandag 5 december 2016 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet heel Mexico is kut.
Stimmt.quote:Op maandag 5 december 2016 20:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Drugsgeweld bevind zich vooral in het noorden van Mexico
Tijuana ja.quote:Op maandag 5 december 2016 20:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Drugsgeweld bevind zich vooral in het noorden van Mexico
lekker jezelf volgieten en vet vreten tussen allemaal tokkies terwijl achter het hek de bevolking in diepe armoede leeftquote:Op maandag 5 december 2016 20:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
All inclusive, ook weleens gedaan toen ik nog jong was.
Inbe4 zakgrapjesquote:Op maandag 5 december 2016 20:12 schreef Oberkullie het volgende:
Weer niks gekregen van de goedheiligman
Zou doen als ik 60+ ben, lekker cruisen, lekker genieten van zon, zwemmen, gratis eten hele dag. Soms uitje. Niet al te veel moeite. Lekker met dollars wapperen en een kogel vangenquote:Op maandag 5 december 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker jezelf volgieten en vet vreten tussen allemaal tokkies terwijl achter het hek de bevolking in diepe armoede leeft
Omdat je kut bent geweestquote:Op maandag 5 december 2016 20:12 schreef Oberkullie het volgende:
Weer niks gekregen van de goedheiligman
tpab is timeless classicquote:Op maandag 5 december 2016 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
m.a.a.d. city is mad, tpab is pretentieus en matig
is wel goeie manier om te gaan iddquote:Op maandag 5 december 2016 20:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou doen als ik 60+ ben, lekker cruisen, lekker genieten van zon, zwemmen, gratis eten hele dag. Soms uitje. Niet al te veel moeite. Lekker met dollars wapperen en een kogel vangen
Yucatan vond ik nog best wel leuk, Campeche ook welquote:Op maandag 5 december 2016 20:13 schreef Kurovski het volgende:
Mexico-Stad: kut, Tijuana: kut, Yucatan: kut. Vind het helemaal niks.
dan is FOK! al een halve eeuw ofzo failliet manquote:Op maandag 5 december 2016 20:14 schreef Oberkullie het volgende:
Zouden we hier nog steeds zitten als we 60 zijn? Super futuristische sc
Sowiesoquote:Op maandag 5 december 2016 20:14 schreef Oberkullie het volgende:
kom danquote:Op maandag 5 december 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
zin om drug mij gevoelloos te laten bangen
Precies, en daar heeft de bevolking meer aan dan thuis blijven en cynisch doen naar mensen die daar heengaan.quote:Op maandag 5 december 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker jezelf volgieten en vet vreten tussen allemaal tokkies terwijl achter het hek de bevolking in diepe armoede leeft
Ik ben in mijn holletje weggekropenquote:
quote:
Ik FOK! eigenlijk alleen als ik sog vertoon. Dus over 4 jaar ben ik weg.quote:Op maandag 5 december 2016 20:14 schreef Oberkullie het volgende:
Dan ga ik naar 450quote:Op maandag 5 december 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan is FOK! al een halve eeuw ofzo failliet man
Zo begon het bij mij ookquote:Op maandag 5 december 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk alleen als ik sog vertoon. Dus over 4 jaar ben ik weg.
bullquote:Op maandag 5 december 2016 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik FOK! eigenlijk alleen als ik sog vertoon. Dus over 4 jaar ben ik weg.
Eh okéquote:Op maandag 5 december 2016 20:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben in mijn holletje weggekropen
lijkt me gewoon niet echt een chille vakantie je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen hoorquote:Op maandag 5 december 2016 20:16 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Precies, en daar heeft de bevolking meer aan dan thuis blijven en cynisch doen naar mensen die daar heengaan.
Nee niksquote:Op maandag 5 december 2016 20:19 schreef Crack_ het volgende:
Heb jasje gekregen als Sinterklaas cadeautje wat ik echt al een jaar lang wil en echt een super lief gedicht om te janken![]()
![]()
Jullie ook iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |