Banbespreking, TR gezet.quote:
huh wat srs?quote:
Als je wat stouter was geweest, had je vandaag een enkeltje kunnen krijgenquote:Op maandag 5 december 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We wonen verkeerd. Madrid 22 graden.
oh ja gvd die shitquote:Op maandag 5 december 2016 20:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
pharkus niet aanbidden is strafbaar
oh daar ga ik weer.. nou tot over een paar maanden he
Ben deze kou echt niet meer gewend. Winter in Barcelona was ook gewoon 14-20 gradenquote:Op maandag 5 december 2016 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We wonen verkeerd. Madrid 22 graden.
Ben te braaf.quote:Op maandag 5 december 2016 20:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je wat stouter was geweest, had je vandaag een enkeltje kunnen krijgen
Lekker toch. Heb vanmiddag snel vakantieboekjes gehaald. Moet ff wat bijboeken nog.quote:Op maandag 5 december 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben deze kou echt niet meer gewend. Winter in Barcelona was ook gewoon 14-20 graden![]()
misschien is het een hintquote:
waar ga je heenquote:Op maandag 5 december 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker toch. Heb vanmiddag snel vakantieboekjes gehaald. Moet ff wat bijboeken nog.
Ik zit er ook aan te denken de tweede week van de kerstvakantie nog weg te gaan.quote:Op maandag 5 december 2016 20:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker toch. Heb vanmiddag snel vakantieboekjes gehaald. Moet ff wat bijboeken nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind deze kou ook maar nietsquote:Op maandag 5 december 2016 20:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben deze kou echt niet meer gewend. Winter in Barcelona was ook gewoon 14-20 graden![]()
Maakt mij niet uit waar hij heen gaat als hij maar niet meer terug komt, amen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |