Het gaat niet om uiterlijk awards. Dan zou ik jou kunnen nomineren voor de minst gespierde user.quote:Op maandag 5 december 2016 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan met je perenbek
Meest gespierde user bedoel je? ik ben buff afquote:Op maandag 5 december 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat niet om uiterlijk awards. Dan zou ik jou kunnen nomineren voor de minst gespierde user.
Mwoahquote:Op maandag 5 december 2016 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meest gespierde user bedoel je? ik ben buff af
Niet meer zo veel als toen ik begin 20 was helaas.quote:
lol. Jumbofrets geven speelcomfort ja. Qua geluid vind ik een hardhouten toets ook belangrijk.quote:Op maandag 5 december 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Serieus? Jumbofrets spelen heerlijk voor motorisch gestoorde gitaristen zoals ik
Jij stopt alles in Lokaquote:Op maandag 5 december 2016 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet meer zo veel als toen ik begin 20 was helaas.
Toch meer dan genoeg nog
Condooms toch.quote:
Is soms heerlijk maar word meestal beroerd wakker.quote:Op maandag 5 december 2016 19:20 schreef Oberkullie het volgende:
Ben op de bank in slaap gevallen werd echt woedend wakker
Ah thnx voor de informatie. Ik ga voortaan uitlekken op een potje en kijken of ik over een tijdspanne van 10 jaar tot dezelfde conclusie kom doordat de inhoud van de potjes begint af te nemen.quote:Op maandag 5 december 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Condooms toch.
Maar serieus, komt minder uit dan vroeger. Soms wel jammer.
Ben helemaal gaar nuquote:Op maandag 5 december 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is soms heerlijk maar word meestal beroerd wakker.
Extra koelkast en alles.quote:Op maandag 5 december 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah thnx voor de informatie. Ik ga voortaan uitlekken op een potje en kijken of ik over een tijdspanne van 10 jaar tot dezelfde conclusie kom doordat de inhoud van de potjes begint af te nemen.
bankhangen en vroeg naar bed.quote:Op maandag 5 december 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vanavond?
drug mij keihard laten doenquote:Op maandag 5 december 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vanavond?
Zijn jullie eindelijk een setje?quote:
quote:Op maandag 5 december 2016 19:23 schreef Catkiller het volgende:
Net cadeutjes op de stoep gezet en aangeklopt voor mijn neefjes en nichtjes. Echt waarom ben ik daar ooit zelf ingetrapt.
Archerquote:
Misschien was dat lijntje juist wel het cadeautje.quote:Op maandag 5 december 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heeft Noel gehad? Of is ie weer aan het lijntje gehouden?
Wij zitten op dezelfde lijn.quote:Op maandag 5 december 2016 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien was dat lijntje juist wel het cadeautje.
Hueueheue
gvdquote:Op maandag 5 december 2016 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hueueheue
goeie cadeaus zijn datquote:Op maandag 5 december 2016 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hueueheue
verschrikkelijk als vrouwen dat dragen jaquote:
Ja hoor, ja.quote:Op maandag 5 december 2016 19:45 schreef wise het volgende:
[..]
verschrikkelijk als vrouwen dat dragen ja
Behalve als je het kapot mag trekken natuurlijk![]()
vieze racist met je blackfacefissaquote:Op maandag 5 december 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb niets van sint gekregen, wel gegeven.
Jeetje.quote:Op maandag 5 december 2016 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
vieze racist met je blackfacefissa
Je hebt vast genoeg dickpics gehadquote:
jaquote:
hee mattiquote:
gwn jaquote:
Even slikken en de smaak en consistentie erbij schrijven.quote:Op maandag 5 december 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de inhoud noteren en dan legen voor de volgende keer.
weet nog niet, wat is het, bandjes gewoon toch?quote:Op maandag 5 december 2016 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kwam ook lbb vrijdag toch?
oprotten danquote:Op maandag 5 december 2016 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet nog niet, wat is het, bandjes gewoon toch?
weenie of ik daar zin in heb
;squote:
Vind fissa echt een naar woordquote:Op maandag 5 december 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
btr is er weer eens fatsoenlijke fissa binnenkort
Ik ga naar 538 Jingle ballssssssquote:Op maandag 5 december 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
ja rt, was schijnbaar afgelopen zaterdag rave ofzoquote:Op maandag 5 december 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
wattequote:Op maandag 5 december 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Makkelijker om eruit te trekken voor Noel
Nee, zou er als man niet eens opgewonden van wordenquote:Op maandag 5 december 2016 19:45 schreef wise het volgende:
[..]
verschrikkelijk als vrouwen dat dragen ja
Behalve als je het kapot mag trekken natuurlijk![]()
het zal allemaal welquote:
Spoiledquote:Op maandag 5 december 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
Heb ook nog een strandrit te paard cadeau gekregen
Leuk hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
nja techno iddquote:Op maandag 5 december 2016 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja rt, was schijnbaar afgelopen zaterdag rave ofzo
Oh mijn god en dan Noel zeker die topless ervoor loopt en de teugels vast mag houdenquote:Op maandag 5 december 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
hee leef jij ook nogquote:
quote:Op maandag 5 december 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh mijn god en dan Noel zeker die topless ervoor loopt en de teugels vast mag houden
Als ik dat had geweten had ik dat nooit gezegd natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2016 19:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Noem mijn eeuwige liefde maar niks
Ik verdien niet genoegquote:Op maandag 5 december 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet het ook wel verdienen.
begrijpelijk en tevens herkenbaarquote:Op maandag 5 december 2016 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja was inderdaad een teleurstelling vanmorgen
quote:Op maandag 5 december 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
begrijpelijk en tevens herkenbaar
doodswensquote:
Ja doe ikquote:Op maandag 5 december 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je bij je baas zijn.
waar was je al die tijd :squote:
kutstudentenquote:Op maandag 5 december 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja techno idden weer die hommels die 10 euro entree vragen
echt ehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |