Het gaat niet om uiterlijk awards. Dan zou ik jou kunnen nomineren voor de minst gespierde user.quote:Op maandag 5 december 2016 19:07 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wat verwacht je dan met je perenbek
Meest gespierde user bedoel je? ik ben buff afquote:Op maandag 5 december 2016 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het gaat niet om uiterlijk awards. Dan zou ik jou kunnen nomineren voor de minst gespierde user.
Mwoahquote:Op maandag 5 december 2016 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meest gespierde user bedoel je? ik ben buff af
Niet meer zo veel als toen ik begin 20 was helaas.quote:
lol. Jumbofrets geven speelcomfort ja. Qua geluid vind ik een hardhouten toets ook belangrijk.quote:Op maandag 5 december 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Serieus? Jumbofrets spelen heerlijk voor motorisch gestoorde gitaristen zoals ik
Jij stopt alles in Lokaquote:Op maandag 5 december 2016 19:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet meer zo veel als toen ik begin 20 was helaas.
Toch meer dan genoeg nog
Condooms toch.quote:
Is soms heerlijk maar word meestal beroerd wakker.quote:Op maandag 5 december 2016 19:20 schreef Oberkullie het volgende:
Ben op de bank in slaap gevallen werd echt woedend wakker
Ah thnx voor de informatie. Ik ga voortaan uitlekken op een potje en kijken of ik over een tijdspanne van 10 jaar tot dezelfde conclusie kom doordat de inhoud van de potjes begint af te nemen.quote:Op maandag 5 december 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Condooms toch.
Maar serieus, komt minder uit dan vroeger. Soms wel jammer.
Ben helemaal gaar nuquote:Op maandag 5 december 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is soms heerlijk maar word meestal beroerd wakker.
Extra koelkast en alles.quote:Op maandag 5 december 2016 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ah thnx voor de informatie. Ik ga voortaan uitlekken op een potje en kijken of ik over een tijdspanne van 10 jaar tot dezelfde conclusie kom doordat de inhoud van de potjes begint af te nemen.
bankhangen en vroeg naar bed.quote:Op maandag 5 december 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vanavond?
drug mij keihard laten doenquote:Op maandag 5 december 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |