Zwarte piet was het daar niet mee eens.quote:Op maandag 5 december 2016 18:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had gevraagd om geen haags voor sinterklaas
die bestaat niet meerquote:Op maandag 5 december 2016 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zwarte piet was het daar niet mee eens.
racistquote:Op maandag 5 december 2016 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijft gewoon bestaan hoor. Gaat niet verdwijnen.
zag ook vrolijke kindjes bij de kkk rallyquote:Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik al die vrolijke kindertjes zie op Facebook en op scholen samen met zwarte piet, snap ik echt niet hoe je het in je hoofd haalt om zoiets te willen veranderen. Helaas bestaan er van die hersenloze figuren.
Ohohoh, dat wil je nietquote:Op maandag 5 december 2016 17:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weenie hoop eigenlijk dat jij nu gaat zeggen dat jij het was
Hitlerjugend was ook altijd gezellig.quote:Op maandag 5 december 2016 18:05 schreef Drug het volgende:
[..]
zag ook vrolijke kindjes bij de kkk rally
Neehquote:Op maandag 5 december 2016 18:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga jij nog cadeautjes uitpakken straks
Wil jij dat s nachts een creepy voor je raam staat?quote:
hardopquote:Op maandag 5 december 2016 18:05 schreef Drug het volgende:
[..]
zag ook vrolijke kindjes bij de kkk rally
Ik vind jou niet creepyquote:Op maandag 5 december 2016 18:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil jij dat s nachts een creepy voor je raam staat?
Maar jij bent raarquote:
Hohohoquote:
Het is inderdaad goed met mijquote:
Heb nieuwe sloffen gekocht laatst. En die zitten zo lekker, ben echt superblijquote:
Hahaquote:Op maandag 5 december 2016 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hitlerjugend was ook altijd gezellig.
Ik ben ook superblij voor je meid.quote:Op maandag 5 december 2016 18:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb nieuwe sloffen gekocht laatst. En die zitten zo lekker, ben echt superblij
Les Paul dus. Wat is je budget? Voor EUR1000 heb je er gewoon eentje.quote:Op maandag 5 december 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zit zo erg te twijfelen tussen 2 gitaren he...
https://www.thomann.de/nl(...)k_vintage_series.htm
Die..
Of deze:
https://www.thomann.de/nl(...)b_vintage_series.htm
Vind het tijd voor een gitaar erbij naast m`n Strat.
Klopt. Of een Les Paul of een ES..quote:Op maandag 5 december 2016 18:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Les Paul dus. Wat is je budget? Voor EUR1000 heb je er gewoon eentje.
Zit me niet zo te ontlokkenquote:
Oh zo. Ja voor 150 koop je geen Gibson. Misschien een beter plan om één goeie gitaar te hebben dan meerdere goedkope. Een echte Gibson speelt lekker. Zelfde met een echte Stratocaster.quote:Op maandag 5 december 2016 18:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt. Of een Les Paul of een ES..
Budget is +- 150 euro, koop er een van m`n verjaardagsgeld, het hoeft zeker geen dure gitaar te zijn omdat ik dat onnodig vind.
Klopt ja, een echte Gibson speelt heel fijn, en een echte Fender speelt ook chill.quote:Op maandag 5 december 2016 18:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh zo. Ja voor 150 koop je geen Gibson. Misschien een beter plan om één goeie gitaar te hebben dan meerdere goedkope. Een echte Gibson speelt lekker. Zelfde met een echte Stratocaster.
Maar ben srs blij. Zulke chille sloffenquote:
Ik heb jaren op deze gespeeld:quote:Op maandag 5 december 2016 18:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt ja, een echte Gibson speelt heel fijn, en een echte Fender speelt ook chill.
Maar ik wil eerste een beetje comfortabel worden in de band met een Les Paul of ES om m`n nek van een euro of 100-150 voordat ik echt ga voor een dure Gibson.
Ben sowieso niet zo`n merkengeil type als het op gitaren aankomt.
Vandaag zei je dat je ongesteld moest worden en las eerst alleen de eerste zin. Dacht echt wtf Crip.quote:Op maandag 5 december 2016 18:33 schreef Crip het volgende:
gvd opeens overal bloed
me duim helemaal open maar weenie waardoor
Sloffen zijn ook gewoon super chill mits mega zacht enzo.quote:Op maandag 5 december 2016 18:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar ben srs blij. Zulke chille sloffen
hehhehquote:Op maandag 5 december 2016 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Vandaag zei je dat je ongesteld moest worden en las eerst alleen de eerste zin. Dacht echt wtf Crip.
Ibanez maakt ook mooie gitarenquote:Op maandag 5 december 2016 18:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb jaren op deze gespeeld:
[ afbeelding ]
Was ooit de studiegitaar van m'n broer.
Ik ben elektronicus, op een gegeven moment aktieve elektronica ingebouwd.
Ik speel niet meer, dus hij is terug naar m'n broer.
JARIGEEEEquote:Op maandag 5 december 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ibanez maakt ook mooie gitaren
Actieve elektronica, nice, EMG pickups?
Dit.quote:Op maandag 5 december 2016 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Vandaag zei je dat je ongesteld moest worden en las eerst alleen de eerste zin. Dacht echt wtf Crip.
Ik snap deze blijdschap.quote:Op maandag 5 december 2016 18:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb nieuwe sloffen gekocht laatst. En die zitten zo lekker, ben echt superblij
Hoi.quote:Op maandag 5 december 2016 18:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ken je nog wat leuke vrijgezellige chicks?
Een aantal jaquote:Op maandag 5 december 2016 18:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ken je nog wat leuke vrijgezellige chicks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adem in, adem uit.quote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Drug het volgende:
echt zin om spullen kapot te gooien door dat kk fifa
*verplaatst gipsplaten*quote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Drug het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een aantal ja
Stel ze eens aan me voor vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap dat echt niet, hoe kan je zo gefrustreerd raken door een spelletjequote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
Mijn ex neemt dat gamen ook veel te serieus.
normaal geen last maar fifa wel manquote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
Mijn ex neemt dat gamen ook veel te serieus.
Ja de voorste twee single coils vervangen met EMG. De humbucker hebben we gehandhaafd en een aparte ingang op het actieve gedeelte gemaakt. Voeding via phantom-power dmv een 1/4" stereo jack.quote:Op maandag 5 december 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ibanez maakt ook mooie gitaren
Actieve elektronica, nice, EMG pickups?
Waarmee moet ik jou feliciteren?quote:Op maandag 5 december 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Serieus? Jumbofrets spelen heerlijk voor motorisch gestoorde gitaristen zoals ik
je mag mij spanken insteadquote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Drug het volgende:
omg mooiquote:
Iets met een verjaardag geloof ikquote:Op maandag 5 december 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarmee moet ik jou feliciteren?
Dat was toch 4 oktober?quote:Op maandag 5 december 2016 19:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Iets met een verjaardag geloof ik
Geintje pik, gefeliciteerdquote:Op maandag 5 december 2016 19:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Iets met een verjaardag geloof ik
Neem dan eens een normale telefoon.quote:Op maandag 5 december 2016 19:03 schreef Toto69 het volgende:
hoeren fb app loopt echt 50x per dag vast en crasht en jallah jallah
Thanks manquote:Op maandag 5 december 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geintje pik, gefeliciteerd
Ik neem jou een keer idioot.quote:Op maandag 5 december 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem dan eens een normale telefoon.
Ha-ha-haquote:Op maandag 5 december 2016 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo hard en diep dat je nooit meer kunt lopen.
quote:Op maandag 5 december 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze knallen er hier extra op los voor je verjaardag.
Beetje jammer trouwens dat jij mij nergens voor nomineert.quote:Op maandag 5 december 2016 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo hard en diep dat je nooit meer kunt lopen.
Mooi zo.quote:Op maandag 5 december 2016 19:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hier doen ze precies hetzelfde
moet je ook gwn in browserquote:Op maandag 5 december 2016 19:03 schreef Toto69 het volgende:
hoeren fb app loopt echt 50x per dag vast en crasht en jallah jallah
Ja wat verwacht je dan met je perenbekquote:Op maandag 5 december 2016 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje jammer trouwens dat jij mij nergens voor nomineert.
slaap- of kinderkamer?quote:Op maandag 5 december 2016 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die ga ik uitprinten en ophangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |