Heb nieuwe sloffen gekocht laatst. En die zitten zo lekker, ben echt superblijquote:
Hahaquote:Op maandag 5 december 2016 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hitlerjugend was ook altijd gezellig.
Ik ben ook superblij voor je meid.quote:Op maandag 5 december 2016 18:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb nieuwe sloffen gekocht laatst. En die zitten zo lekker, ben echt superblij
Les Paul dus. Wat is je budget? Voor EUR1000 heb je er gewoon eentje.quote:Op maandag 5 december 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zit zo erg te twijfelen tussen 2 gitaren he...
https://www.thomann.de/nl(...)k_vintage_series.htm
Die..
Of deze:
https://www.thomann.de/nl(...)b_vintage_series.htm
Vind het tijd voor een gitaar erbij naast m`n Strat.
Klopt. Of een Les Paul of een ES..quote:Op maandag 5 december 2016 18:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Les Paul dus. Wat is je budget? Voor EUR1000 heb je er gewoon eentje.
Zit me niet zo te ontlokkenquote:
Oh zo. Ja voor 150 koop je geen Gibson. Misschien een beter plan om één goeie gitaar te hebben dan meerdere goedkope. Een echte Gibson speelt lekker. Zelfde met een echte Stratocaster.quote:Op maandag 5 december 2016 18:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt. Of een Les Paul of een ES..
Budget is +- 150 euro, koop er een van m`n verjaardagsgeld, het hoeft zeker geen dure gitaar te zijn omdat ik dat onnodig vind.
Klopt ja, een echte Gibson speelt heel fijn, en een echte Fender speelt ook chill.quote:Op maandag 5 december 2016 18:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh zo. Ja voor 150 koop je geen Gibson. Misschien een beter plan om één goeie gitaar te hebben dan meerdere goedkope. Een echte Gibson speelt lekker. Zelfde met een echte Stratocaster.
Maar ben srs blij. Zulke chille sloffenquote:
Ik heb jaren op deze gespeeld:quote:Op maandag 5 december 2016 18:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt ja, een echte Gibson speelt heel fijn, en een echte Fender speelt ook chill.
Maar ik wil eerste een beetje comfortabel worden in de band met een Les Paul of ES om m`n nek van een euro of 100-150 voordat ik echt ga voor een dure Gibson.
Ben sowieso niet zo`n merkengeil type als het op gitaren aankomt.
Vandaag zei je dat je ongesteld moest worden en las eerst alleen de eerste zin. Dacht echt wtf Crip.quote:Op maandag 5 december 2016 18:33 schreef Crip het volgende:
gvd opeens overal bloed
me duim helemaal open maar weenie waardoor
Sloffen zijn ook gewoon super chill mits mega zacht enzo.quote:Op maandag 5 december 2016 18:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar ben srs blij. Zulke chille sloffen
hehhehquote:Op maandag 5 december 2016 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Vandaag zei je dat je ongesteld moest worden en las eerst alleen de eerste zin. Dacht echt wtf Crip.
Ibanez maakt ook mooie gitarenquote:Op maandag 5 december 2016 18:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb jaren op deze gespeeld:
[ afbeelding ]
Was ooit de studiegitaar van m'n broer.
Ik ben elektronicus, op een gegeven moment aktieve elektronica ingebouwd.
Ik speel niet meer, dus hij is terug naar m'n broer.
JARIGEEEEquote:Op maandag 5 december 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ibanez maakt ook mooie gitaren
Actieve elektronica, nice, EMG pickups?
Dit.quote:Op maandag 5 december 2016 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Vandaag zei je dat je ongesteld moest worden en las eerst alleen de eerste zin. Dacht echt wtf Crip.
Ik snap deze blijdschap.quote:Op maandag 5 december 2016 18:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb nieuwe sloffen gekocht laatst. En die zitten zo lekker, ben echt superblij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |