dikkere rolluiken kopenquote:Op maandag 5 december 2016 17:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik soms snachts wakker word en er dan licht door de rolluiken naar binnen schijnt alsof ze me eindelijk komen terughalen
Waren dat geen inbrekers?quote:Op maandag 5 december 2016 17:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik soms snachts wakker word en er dan licht door de rolluiken naar binnen schijnt alsof ze me eindelijk komen terughalen
Klimmen die eerst het dak op om vervolgens met een zaklamp door de rolluiken van de dakkapel te schijnen? :squote:
zei toch dat ik naar je toe zou komen... ludieke dakkapel wel.quote:Op maandag 5 december 2016 17:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klimmen die eerst het dak op om vervolgens met een zaklamp door de rolluiken van de dakkapel te schijnen? :s
Waren het slechte inbrekers?quote:Op maandag 5 december 2016 17:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klimmen die eerst het dak op om vervolgens met een zaklamp door de rolluiken van de dakkapel te schijnen? :s
yes bbyquote:Op maandag 5 december 2016 17:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ik bind je vast en blinddoek je en dan zet ik mijn tanden in je
Ja vergetenquote:Op maandag 5 december 2016 17:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zei toch dat ik naar je toe zou komen... ludieke dakkapel wel.
kidzbop shitquote:Op maandag 5 december 2016 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik zet de tv aan en in zo'n sinterklaasserie op nickelodeon zitten ze een remix van drank & drugs te zingen
jeetje
veroberd haha snap jeequote:Op maandag 5 december 2016 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even binnen 5 minuten heel die taart verorberd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |