Ik zit mobiel helaasquote:Op maandag 5 december 2016 17:22 schreef TARDIS. het volgende:
had eigenlijk niet gedacht dat ik de kaap zou winnen
Is het leuk? Kan me niet voorstellen aangezien je hier aanwezig bent maar goedquote:Op maandag 5 december 2016 17:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan niet, ben Rise of the Tomb Raider aan het spelen
dat is niet altijd mogelijk, niet als je werkt in ieder geval. als je moeder zo weinig kan dat ze de hele dag door zorg nodig heeft en jij werkt kan dat dus niet.quote:Op maandag 5 december 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Als mn moeder niet meer voor zichzelf kan zorgen komt ze inderdaad bij mij wonen
zin in Lara Croftquote:Op maandag 5 december 2016 17:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan niet, ben Rise of the Tomb Raider aan het spelen
quote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef mtchel112 het volgende:
het gehakt is gerult nu de paprika erbij
tv staat aan het voeteneind van mijn kingsize boxspring dus ik zit op bed en game en heb mijn laptop ernaast zo, maar het gaat inderdaad niet razend snelquote:Op maandag 5 december 2016 17:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is het leuk? Kan me niet voorstellen aangezien je hier aanwezig bent maar goed
Ik wil ook een baardquote:Op maandag 5 december 2016 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
mijn baard is fantastisch nu, kan er meerdere objecten in plaatsen zonder dat ze vallen
Nou, nog gefeliciteerd.quote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ik was 5 juni jarig dus als je mij nog wil feliciteren dan mag dat
mmmm lekker smullen dadelijk!!quote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef mtchel112 het volgende:
Lekker op een pitabroodje bijv.quote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef mtchel112 het volgende:
ik overmorgen, ga je me feliciteren?quote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ik was 5 juni jarig dus als je mij nog wil feliciteren dan mag dat
ik denk het welquote:Op maandag 5 december 2016 17:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ik overmorgen, ga je me feliciteren?
Doe ik alquote:
Oké cool, veel plezierquote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
tv staat aan het voeteneind van mijn kingsize boxspring dus ik zit op bed en game en heb mijn laptop ernaast zo, maar het gaat inderdaad niet razend snel
Nog saoto soep over van gisteren en ik maak er gado gado bij. Zelfgemachte pindasaus, zelfgefrituurde kroepoek dit dat.quote:
je stopt wel veel moeite in voedsel voor 1 eenzaam persoonquote:Op maandag 5 december 2016 17:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nog saoto soep over van gisteren en ik maak er gado gado bij. Zelfgemachte pindasaus, zelfgefrituurde kroepoek dit dat.
Nice!quote:Op maandag 5 december 2016 17:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nog saoto soep over van gisteren en ik maak er gado gado bij. Zelfgemachte pindasaus, zelfgefrituurde kroepoek dit dat.
er zijn tig verschillende soorten pasta, poepzuigerquote:Op maandag 5 december 2016 17:29 schreef Zosk het volgende:
Ik ga pasta maken vanavond, zou ik iedere dag kunnen eten
Je moet eens weten wat mijn vader allemaal bereidquote:Op maandag 5 december 2016 17:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je stopt wel veel moeite in voedsel voor 1 eenzaam persoon
Je punt is?quote:Op maandag 5 december 2016 17:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er zijn tig verschillende soorten pasta, poepzuiger
People changequote:
Ik ookquote:Op maandag 5 december 2016 17:29 schreef Zosk het volgende:
Ik ga pasta maken vanavond, zou ik iedere dag kunnen eten
Sleeping bagquote:
Ik lust ze allemaal, net als Pokémon.quote:Op maandag 5 december 2016 17:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is vast wel 1 soort bij die je niet lust
niet zo generalaleraliseren
Meningen verschillen.quote:Op maandag 5 december 2016 17:31 schreef Willoow het volgende:
[..]
Sleeping bag
Sssh dat weet hij niet.
hoe ga jij een Golem eten dan gekquote:Op maandag 5 december 2016 17:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik lust ze allemaal, net als Pokémon.
Neequote:
Met mes en volkquote:Op maandag 5 december 2016 17:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoe ga jij een Golem eten dan gek
quote:
Jawel, ikquote:Op maandag 5 december 2016 17:33 schreef Crip het volgende:
vind niemand het erg dat ik geen sushi heb
Fout!quote:Op maandag 5 december 2016 17:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jawel, ik
vind het ook erg dat ik geen sushi heb
Nee maar srs Crip, sushi is love sushi is life!
Lekker man. Kaas/roomsausje erbij , nootmuskaat, chipolata...quote:
Doe normaal.quote:Op maandag 5 december 2016 17:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aziaten veranderen een l in een r, niet andersom
je eet liever lekkere dingen ipv vieze dingen, niks mis meequote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Crip het volgende:
eet liever de lul herman zosk en drug dan bloemkool
Het was nooit watquote:Op maandag 5 december 2016 17:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sinterklaas is niet meer wat het was he
Kan toch wel meerdere dingen bedenken die ik lekkerder vind.quote:Op maandag 5 december 2016 17:34 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lekker man. Kaas/roomsausje erbij , nootmuskaat, chipolata...
nee maar ik heb ook geen overgewichtquote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Willoow het volgende:
Willen jullie ook weleens in een restaurant alleen maar desert bestellen en dan 3x desert ofzo?
ja is ook lekkerquote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je eet liever lekkere dingen ipv vieze dingen, niks mis mee
dessert*quote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Willoow het volgende:
Willen jullie ook weleens in een restaurant alleen maar desert bestellen en dan 3x desert ofzo?
Touchequote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
onrealistische user gespot
voel me een beetje misplaatst in dit lijstje aangezien mijn lul geschikt is voor modellenwerkquote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Crip het volgende:
Ik zie het verband niet :squote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee maar ik heb ook geen overgewicht
Nee, nooit.quote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Willoow het volgende:
ja hoor, bij van die all you can eat plekken neem ik soms ook ergens in het begin al een flinke bak met ijsquote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Willoow het volgende:
zou echt dagenlang chocken op je lulquote:Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef Drug het volgende:
[..]
voel me een beetje misplaatst in dit lijstje aangezien mijn lul geschikt is voor modellenwerk
Is goedquote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Crip het volgende:
In een dag?quote:
Omg, precies datquote:Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hoor, bij van die all you can eat plekken neem ik soms ook ergens in het begin al een flinke bak met ijs
Dat lukt niet meerquote:Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet je je vetkwab optillen
Daar heb je een puntquote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef Crip het volgende:
[..]
welke oude zak cockblockt nou mijn sushi
Dan houdt het opquote:
Is de mijnequote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit mijn catchphrases niet te jatten
Hee Sugar Lee Hooper!quote:Op maandag 5 december 2016 17:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja herman heeft het hek open gelaten
Ja, precies.quote:Op maandag 5 december 2016 17:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die mensen ook raar kijken als je veel ijs neemt
heb ik godverdomme toch voor betaald
oooh.gifquote:Op maandag 5 december 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige roze rauwe dingen die ooit in de buurt van jouw mond komen
quote:Op maandag 5 december 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Als ik het maar niet benquote:
nee maar door mijn gewicht kan ik uren op mijn vet terenquote:Op maandag 5 december 2016 17:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ben jij ook weleens bang geweest als je vroeger ergens heen ging dat er te weinig eten was, en dat je extra broodjes in je tas stopte?
Moet jij nodig zeggen.quote:Op maandag 5 december 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Loempia's teveel doorbakkenquote:
Koop een pruik.quote:Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet je je vetkwab optillen
quote:Op maandag 5 december 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Typisch Nederlandersquote:Op maandag 5 december 2016 17:44 schreef Oberkullie het volgende:
PostNL kan tienduizenden pakketten niet voor pakjesavond bezorgen
http://www.parool.nl/binn(...)d-bezorgen~a4428230/
Al die Ria's over de zeik omdat ze op het laatste moment zonodig de Sinterklaascadeaus online moest bestellen
Lalalaquote:
Voel jij je soms ook een alien ?quote:Op maandag 5 december 2016 17:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier kan ik niet echt iets op reageren maar doe het toch
Ik doe altijd normaalquote:Op maandag 5 december 2016 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat komt omdat je soms niet normaal doet
Hoe komt dat?quote:
Omdat ik soms snachts wakker word en er dan licht door de rolluiken naar binnen schijnt alsof ze me eindelijk komen terughalenquote:
dikkere rolluiken kopenquote:Op maandag 5 december 2016 17:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik soms snachts wakker word en er dan licht door de rolluiken naar binnen schijnt alsof ze me eindelijk komen terughalen
Waren dat geen inbrekers?quote:Op maandag 5 december 2016 17:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik soms snachts wakker word en er dan licht door de rolluiken naar binnen schijnt alsof ze me eindelijk komen terughalen
Klimmen die eerst het dak op om vervolgens met een zaklamp door de rolluiken van de dakkapel te schijnen? :squote:
zei toch dat ik naar je toe zou komen... ludieke dakkapel wel.quote:Op maandag 5 december 2016 17:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klimmen die eerst het dak op om vervolgens met een zaklamp door de rolluiken van de dakkapel te schijnen? :s
Waren het slechte inbrekers?quote:Op maandag 5 december 2016 17:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klimmen die eerst het dak op om vervolgens met een zaklamp door de rolluiken van de dakkapel te schijnen? :s
yes bbyquote:Op maandag 5 december 2016 17:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ik bind je vast en blinddoek je en dan zet ik mijn tanden in je
Ja vergetenquote:Op maandag 5 december 2016 17:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zei toch dat ik naar je toe zou komen... ludieke dakkapel wel.
kidzbop shitquote:Op maandag 5 december 2016 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik zet de tv aan en in zo'n sinterklaasserie op nickelodeon zitten ze een remix van drank & drugs te zingen
jeetje
veroberd haha snap jeequote:Op maandag 5 december 2016 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even binnen 5 minuten heel die taart verorberd
Zwarte piet was het daar niet mee eens.quote:Op maandag 5 december 2016 18:01 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had gevraagd om geen haags voor sinterklaas
die bestaat niet meerquote:Op maandag 5 december 2016 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zwarte piet was het daar niet mee eens.
racistquote:Op maandag 5 december 2016 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Blijft gewoon bestaan hoor. Gaat niet verdwijnen.
zag ook vrolijke kindjes bij de kkk rallyquote:Op maandag 5 december 2016 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik al die vrolijke kindertjes zie op Facebook en op scholen samen met zwarte piet, snap ik echt niet hoe je het in je hoofd haalt om zoiets te willen veranderen. Helaas bestaan er van die hersenloze figuren.
Ohohoh, dat wil je nietquote:Op maandag 5 december 2016 17:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weenie hoop eigenlijk dat jij nu gaat zeggen dat jij het was
Hitlerjugend was ook altijd gezellig.quote:Op maandag 5 december 2016 18:05 schreef Drug het volgende:
[..]
zag ook vrolijke kindjes bij de kkk rally
Neehquote:Op maandag 5 december 2016 18:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga jij nog cadeautjes uitpakken straks
Wil jij dat s nachts een creepy voor je raam staat?quote:
hardopquote:Op maandag 5 december 2016 18:05 schreef Drug het volgende:
[..]
zag ook vrolijke kindjes bij de kkk rally
Ik vind jou niet creepyquote:Op maandag 5 december 2016 18:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wil jij dat s nachts een creepy voor je raam staat?
Maar jij bent raarquote:
Hohohoquote:
Het is inderdaad goed met mijquote:
Heb nieuwe sloffen gekocht laatst. En die zitten zo lekker, ben echt superblijquote:
Hahaquote:Op maandag 5 december 2016 18:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hitlerjugend was ook altijd gezellig.
Ik ben ook superblij voor je meid.quote:Op maandag 5 december 2016 18:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb nieuwe sloffen gekocht laatst. En die zitten zo lekker, ben echt superblij
Les Paul dus. Wat is je budget? Voor EUR1000 heb je er gewoon eentje.quote:Op maandag 5 december 2016 18:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Zit zo erg te twijfelen tussen 2 gitaren he...
https://www.thomann.de/nl(...)k_vintage_series.htm
Die..
Of deze:
https://www.thomann.de/nl(...)b_vintage_series.htm
Vind het tijd voor een gitaar erbij naast m`n Strat.
Klopt. Of een Les Paul of een ES..quote:Op maandag 5 december 2016 18:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Les Paul dus. Wat is je budget? Voor EUR1000 heb je er gewoon eentje.
Zit me niet zo te ontlokkenquote:
Oh zo. Ja voor 150 koop je geen Gibson. Misschien een beter plan om één goeie gitaar te hebben dan meerdere goedkope. Een echte Gibson speelt lekker. Zelfde met een echte Stratocaster.quote:Op maandag 5 december 2016 18:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt. Of een Les Paul of een ES..
Budget is +- 150 euro, koop er een van m`n verjaardagsgeld, het hoeft zeker geen dure gitaar te zijn omdat ik dat onnodig vind.
Klopt ja, een echte Gibson speelt heel fijn, en een echte Fender speelt ook chill.quote:Op maandag 5 december 2016 18:33 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh zo. Ja voor 150 koop je geen Gibson. Misschien een beter plan om één goeie gitaar te hebben dan meerdere goedkope. Een echte Gibson speelt lekker. Zelfde met een echte Stratocaster.
Maar ben srs blij. Zulke chille sloffenquote:
Ik heb jaren op deze gespeeld:quote:Op maandag 5 december 2016 18:34 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt ja, een echte Gibson speelt heel fijn, en een echte Fender speelt ook chill.
Maar ik wil eerste een beetje comfortabel worden in de band met een Les Paul of ES om m`n nek van een euro of 100-150 voordat ik echt ga voor een dure Gibson.
Ben sowieso niet zo`n merkengeil type als het op gitaren aankomt.
Vandaag zei je dat je ongesteld moest worden en las eerst alleen de eerste zin. Dacht echt wtf Crip.quote:Op maandag 5 december 2016 18:33 schreef Crip het volgende:
gvd opeens overal bloed
me duim helemaal open maar weenie waardoor
Sloffen zijn ook gewoon super chill mits mega zacht enzo.quote:Op maandag 5 december 2016 18:37 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar ben srs blij. Zulke chille sloffen
hehhehquote:Op maandag 5 december 2016 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Vandaag zei je dat je ongesteld moest worden en las eerst alleen de eerste zin. Dacht echt wtf Crip.
Ibanez maakt ook mooie gitarenquote:Op maandag 5 december 2016 18:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik heb jaren op deze gespeeld:
[ afbeelding ]
Was ooit de studiegitaar van m'n broer.
Ik ben elektronicus, op een gegeven moment aktieve elektronica ingebouwd.
Ik speel niet meer, dus hij is terug naar m'n broer.
JARIGEEEEquote:Op maandag 5 december 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ibanez maakt ook mooie gitaren
Actieve elektronica, nice, EMG pickups?
Dit.quote:Op maandag 5 december 2016 18:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Vandaag zei je dat je ongesteld moest worden en las eerst alleen de eerste zin. Dacht echt wtf Crip.
Ik snap deze blijdschap.quote:Op maandag 5 december 2016 18:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Heb nieuwe sloffen gekocht laatst. En die zitten zo lekker, ben echt superblij
Hoi.quote:Op maandag 5 december 2016 18:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ken je nog wat leuke vrijgezellige chicks?
Een aantal jaquote:Op maandag 5 december 2016 18:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ken je nog wat leuke vrijgezellige chicks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adem in, adem uit.quote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Drug het volgende:
echt zin om spullen kapot te gooien door dat kk fifa
*verplaatst gipsplaten*quote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Drug het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een aantal ja
Stel ze eens aan me voor vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap dat echt niet, hoe kan je zo gefrustreerd raken door een spelletjequote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
Mijn ex neemt dat gamen ook veel te serieus.
normaal geen last maar fifa wel manquote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
Mijn ex neemt dat gamen ook veel te serieus.
Ja de voorste twee single coils vervangen met EMG. De humbucker hebben we gehandhaafd en een aparte ingang op het actieve gedeelte gemaakt. Voeding via phantom-power dmv een 1/4" stereo jack.quote:Op maandag 5 december 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ibanez maakt ook mooie gitaren
Actieve elektronica, nice, EMG pickups?
Waarmee moet ik jou feliciteren?quote:Op maandag 5 december 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Serieus? Jumbofrets spelen heerlijk voor motorisch gestoorde gitaristen zoals ik
je mag mij spanken insteadquote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Drug het volgende:
omg mooiquote:
Iets met een verjaardag geloof ikquote:Op maandag 5 december 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarmee moet ik jou feliciteren?
Dat was toch 4 oktober?quote:Op maandag 5 december 2016 19:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Iets met een verjaardag geloof ik
Geintje pik, gefeliciteerdquote:Op maandag 5 december 2016 19:02 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Iets met een verjaardag geloof ik
Neem dan eens een normale telefoon.quote:Op maandag 5 december 2016 19:03 schreef Toto69 het volgende:
hoeren fb app loopt echt 50x per dag vast en crasht en jallah jallah
Thanks manquote:Op maandag 5 december 2016 19:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geintje pik, gefeliciteerd
Ik neem jou een keer idioot.quote:Op maandag 5 december 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neem dan eens een normale telefoon.
Ha-ha-haquote:Op maandag 5 december 2016 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo hard en diep dat je nooit meer kunt lopen.
quote:Op maandag 5 december 2016 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze knallen er hier extra op los voor je verjaardag.
Beetje jammer trouwens dat jij mij nergens voor nomineert.quote:Op maandag 5 december 2016 19:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo hard en diep dat je nooit meer kunt lopen.
Mooi zo.quote:Op maandag 5 december 2016 19:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Hier doen ze precies hetzelfde
moet je ook gwn in browserquote:Op maandag 5 december 2016 19:03 schreef Toto69 het volgende:
hoeren fb app loopt echt 50x per dag vast en crasht en jallah jallah
Ja wat verwacht je dan met je perenbekquote:Op maandag 5 december 2016 19:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje jammer trouwens dat jij mij nergens voor nomineert.
slaap- of kinderkamer?quote:Op maandag 5 december 2016 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die ga ik uitprinten en ophangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |