Ik zit mobiel helaasquote:Op maandag 5 december 2016 17:22 schreef TARDIS. het volgende:
had eigenlijk niet gedacht dat ik de kaap zou winnen
Is het leuk? Kan me niet voorstellen aangezien je hier aanwezig bent maar goedquote:Op maandag 5 december 2016 17:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan niet, ben Rise of the Tomb Raider aan het spelen
dat is niet altijd mogelijk, niet als je werkt in ieder geval. als je moeder zo weinig kan dat ze de hele dag door zorg nodig heeft en jij werkt kan dat dus niet.quote:Op maandag 5 december 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Als mn moeder niet meer voor zichzelf kan zorgen komt ze inderdaad bij mij wonen
zin in Lara Croftquote:Op maandag 5 december 2016 17:23 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
kan niet, ben Rise of the Tomb Raider aan het spelen
quote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef mtchel112 het volgende:
het gehakt is gerult nu de paprika erbij
tv staat aan het voeteneind van mijn kingsize boxspring dus ik zit op bed en game en heb mijn laptop ernaast zo, maar het gaat inderdaad niet razend snelquote:Op maandag 5 december 2016 17:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is het leuk? Kan me niet voorstellen aangezien je hier aanwezig bent maar goed
Ik wil ook een baardquote:Op maandag 5 december 2016 17:24 schreef Der_Mann het volgende:
mijn baard is fantastisch nu, kan er meerdere objecten in plaatsen zonder dat ze vallen
Nou, nog gefeliciteerd.quote:Op maandag 5 december 2016 17:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ik was 5 juni jarig dus als je mij nog wil feliciteren dan mag dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |