Touchequote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
onrealistische user gespot
voel me een beetje misplaatst in dit lijstje aangezien mijn lul geschikt is voor modellenwerkquote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Crip het volgende:
eet liever de lul herman zosk en drug dan bloemkool
Ik zie het verband niet :squote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee maar ik heb ook geen overgewicht
Nee, nooit.quote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Willoow het volgende:
Willen jullie ook weleens in een restaurant alleen maar desert bestellen en dan 3x desert ofzo?
ja hoor, bij van die all you can eat plekken neem ik soms ook ergens in het begin al een flinke bak met ijsquote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Willoow het volgende:
Willen jullie ook weleens in een restaurant alleen maar desert bestellen en dan 3x desert ofzo?
zou echt dagenlang chocken op je lulquote:Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef Drug het volgende:
[..]
voel me een beetje misplaatst in dit lijstje aangezien mijn lul geschikt is voor modellenwerk
Is goedquote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Crip het volgende:
eet liever de lul herman zosk en drug dan bloemkool
In een dag?quote:
Omg, precies datquote:Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hoor, bij van die all you can eat plekken neem ik soms ook ergens in het begin al een flinke bak met ijs
Dat lukt niet meerquote:Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet je je vetkwab optillen
Daar heb je een puntquote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef Crip het volgende:
[..]
welke oude zak cockblockt nou mijn sushi
Dan houdt het opquote:
Is de mijnequote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit mijn catchphrases niet te jatten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |