Hoi.quote:Op maandag 5 december 2016 18:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ken je nog wat leuke vrijgezellige chicks?
Een aantal jaquote:Op maandag 5 december 2016 18:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ken je nog wat leuke vrijgezellige chicks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Adem in, adem uit.quote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Drug het volgende:
echt zin om spullen kapot te gooien door dat kk fifa
*verplaatst gipsplaten*quote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Drug het volgende:
quote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een aantal ja
Stel ze eens aan me voor vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Snap dat echt niet, hoe kan je zo gefrustreerd raken door een spelletjequote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
Mijn ex neemt dat gamen ook veel te serieus.
normaal geen last maar fifa wel manquote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Adem in, adem uit.
Mijn ex neemt dat gamen ook veel te serieus.
Ja de voorste twee single coils vervangen met EMG. De humbucker hebben we gehandhaafd en een aparte ingang op het actieve gedeelte gemaakt. Voeding via phantom-power dmv een 1/4" stereo jack.quote:Op maandag 5 december 2016 18:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ibanez maakt ook mooie gitaren
Actieve elektronica, nice, EMG pickups?
Waarmee moet ik jou feliciteren?quote:Op maandag 5 december 2016 19:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
Serieus? Jumbofrets spelen heerlijk voor motorisch gestoorde gitaristen zoals ik
je mag mij spanken insteadquote:Op maandag 5 december 2016 18:54 schreef Drug het volgende:
omg mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |