Touchequote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
onrealistische user gespot
voel me een beetje misplaatst in dit lijstje aangezien mijn lul geschikt is voor modellenwerkquote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Crip het volgende:
eet liever de lul herman zosk en drug dan bloemkool
Ik zie het verband niet :squote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee maar ik heb ook geen overgewicht
Nee, nooit.quote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Willoow het volgende:
Willen jullie ook weleens in een restaurant alleen maar desert bestellen en dan 3x desert ofzo?
ja hoor, bij van die all you can eat plekken neem ik soms ook ergens in het begin al een flinke bak met ijsquote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Willoow het volgende:
Willen jullie ook weleens in een restaurant alleen maar desert bestellen en dan 3x desert ofzo?
zou echt dagenlang chocken op je lulquote:Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef Drug het volgende:
[..]
voel me een beetje misplaatst in dit lijstje aangezien mijn lul geschikt is voor modellenwerk
Is goedquote:Op maandag 5 december 2016 17:35 schreef Crip het volgende:
eet liever de lul herman zosk en drug dan bloemkool
In een dag?quote:
Omg, precies datquote:Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hoor, bij van die all you can eat plekken neem ik soms ook ergens in het begin al een flinke bak met ijs
Dat lukt niet meerquote:Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet je je vetkwab optillen
Daar heb je een puntquote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef Crip het volgende:
[..]
welke oude zak cockblockt nou mijn sushi
Dan houdt het opquote:
Is de mijnequote:Op maandag 5 december 2016 17:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zit mijn catchphrases niet te jatten
Hee Sugar Lee Hooper!quote:Op maandag 5 december 2016 17:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja herman heeft het hek open gelaten
Ja, precies.quote:Op maandag 5 december 2016 17:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al die mensen ook raar kijken als je veel ijs neemt
heb ik godverdomme toch voor betaald
oooh.gifquote:Op maandag 5 december 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige roze rauwe dingen die ooit in de buurt van jouw mond komen
quote:Op maandag 5 december 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Als ik het maar niet benquote:
nee maar door mijn gewicht kan ik uren op mijn vet terenquote:Op maandag 5 december 2016 17:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, precies.
Ben jij ook weleens bang geweest als je vroeger ergens heen ging dat er te weinig eten was, en dat je extra broodjes in je tas stopte?
Moet jij nodig zeggen.quote:Op maandag 5 december 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Loempia's teveel doorbakkenquote:
Koop een pruik.quote:Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet je je vetkwab optillen
quote:Op maandag 5 december 2016 17:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Typisch Nederlandersquote:Op maandag 5 december 2016 17:44 schreef Oberkullie het volgende:
PostNL kan tienduizenden pakketten niet voor pakjesavond bezorgen
http://www.parool.nl/binn(...)d-bezorgen~a4428230/
Al die Ria's over de zeik omdat ze op het laatste moment zonodig de Sinterklaascadeaus online moest bestellen
Lalalaquote:
Voel jij je soms ook een alien ?quote:Op maandag 5 december 2016 17:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier kan ik niet echt iets op reageren maar doe het toch
Ik doe altijd normaalquote:Op maandag 5 december 2016 17:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat komt omdat je soms niet normaal doet
Hoe komt dat?quote:
Omdat ik soms snachts wakker word en er dan licht door de rolluiken naar binnen schijnt alsof ze me eindelijk komen terughalenquote:
dikkere rolluiken kopenquote:Op maandag 5 december 2016 17:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik soms snachts wakker word en er dan licht door de rolluiken naar binnen schijnt alsof ze me eindelijk komen terughalen
Waren dat geen inbrekers?quote:Op maandag 5 december 2016 17:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat ik soms snachts wakker word en er dan licht door de rolluiken naar binnen schijnt alsof ze me eindelijk komen terughalen
Klimmen die eerst het dak op om vervolgens met een zaklamp door de rolluiken van de dakkapel te schijnen? :squote:
zei toch dat ik naar je toe zou komen... ludieke dakkapel wel.quote:Op maandag 5 december 2016 17:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klimmen die eerst het dak op om vervolgens met een zaklamp door de rolluiken van de dakkapel te schijnen? :s
Waren het slechte inbrekers?quote:Op maandag 5 december 2016 17:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klimmen die eerst het dak op om vervolgens met een zaklamp door de rolluiken van de dakkapel te schijnen? :s
yes bbyquote:Op maandag 5 december 2016 17:51 schreef Drug het volgende:
[..]
ik bind je vast en blinddoek je en dan zet ik mijn tanden in je
Ja vergetenquote:Op maandag 5 december 2016 17:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zei toch dat ik naar je toe zou komen... ludieke dakkapel wel.
kidzbop shitquote:Op maandag 5 december 2016 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
ik zet de tv aan en in zo'n sinterklaasserie op nickelodeon zitten ze een remix van drank & drugs te zingen
jeetje
veroberd haha snap jeequote:Op maandag 5 december 2016 17:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even binnen 5 minuten heel die taart verorberd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |