vieze racist met je blackfacefissaquote:Op maandag 5 december 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb niets van sint gekregen, wel gegeven.
Jeetje.quote:Op maandag 5 december 2016 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
vieze racist met je blackfacefissa
Je hebt vast genoeg dickpics gehadquote:
jaquote:
hee mattiquote:
gwn jaquote:
Even slikken en de smaak en consistentie erbij schrijven.quote:Op maandag 5 december 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon de inhoud noteren en dan legen voor de volgende keer.
weet nog niet, wat is het, bandjes gewoon toch?quote:Op maandag 5 december 2016 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kwam ook lbb vrijdag toch?
oprotten danquote:Op maandag 5 december 2016 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet nog niet, wat is het, bandjes gewoon toch?
weenie of ik daar zin in heb
;squote:
Vind fissa echt een naar woordquote:Op maandag 5 december 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
btr is er weer eens fatsoenlijke fissa binnenkort
Ik ga naar 538 Jingle ballssssssquote:Op maandag 5 december 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
ja rt, was schijnbaar afgelopen zaterdag rave ofzoquote:Op maandag 5 december 2016 19:54 schreef deadprez het volgende:
wattequote:Op maandag 5 december 2016 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Makkelijker om eruit te trekken voor Noel
Nee, zou er als man niet eens opgewonden van wordenquote:Op maandag 5 december 2016 19:45 schreef wise het volgende:
[..]
verschrikkelijk als vrouwen dat dragen ja
Behalve als je het kapot mag trekken natuurlijk![]()
het zal allemaal welquote:
Spoiledquote:Op maandag 5 december 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
Heb ook nog een strandrit te paard cadeau gekregen
Leuk hoor.quote:Op maandag 5 december 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
nja techno iddquote:Op maandag 5 december 2016 19:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja rt, was schijnbaar afgelopen zaterdag rave ofzo
Oh mijn god en dan Noel zeker die topless ervoor loopt en de teugels vast mag houdenquote:Op maandag 5 december 2016 19:55 schreef xcachet het volgende:
hee leef jij ook nogquote:
quote:Op maandag 5 december 2016 19:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh mijn god en dan Noel zeker die topless ervoor loopt en de teugels vast mag houden
Als ik dat had geweten had ik dat nooit gezegd natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2016 19:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Noem mijn eeuwige liefde maar niks
Ik verdien niet genoegquote:Op maandag 5 december 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet het ook wel verdienen.
begrijpelijk en tevens herkenbaarquote:Op maandag 5 december 2016 19:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja was inderdaad een teleurstelling vanmorgen
quote:Op maandag 5 december 2016 19:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
begrijpelijk en tevens herkenbaar
doodswensquote:
Ja doe ikquote:Op maandag 5 december 2016 19:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je bij je baas zijn.
waar was je al die tijd :squote:
kutstudentenquote:Op maandag 5 december 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja techno idden weer die hommels die 10 euro entree vragen
echt ehquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |