wiet is chill als t gwn alleen wiet is, in combinatie met andere shit kan het opeens behoorlijk hard met je fuckenquote:
ja watquote:Op maandag 5 december 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
wiet is chill als t gwn alleen wiet is, in combinatie met andere shit kan het opeens behoorlijk hard met je fucken
dan rook je niet genoegquote:Op maandag 5 december 2016 20:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zet hem altijd netjes weg als ik klaar ben.
ga dit jaar ook voor het eerst halenquote:Op maandag 5 december 2016 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb voor het eerst in mijn leven een kerstboom.
Ben er content mee
Dit weekend gehaald. En kwam toen mijn leerlingen tegen, zijn nu een stelletje. Was lief.quote:Op maandag 5 december 2016 20:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga dit jaar ook voor het eerst halen![]()
![]()
heb je grote?
hehehequote:
Ahw liefquote:Op maandag 5 december 2016 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit weekend gehaald. En kwam toen mijn leerlingen tegen, zijn nu een stelletje. Was lief.
Nee, kleintje. Tot schouder ofzo.
Heb maar minihuis.
Waar ga je halen?
Pff gelukkig niet.quote:Op maandag 5 december 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
rundfunk klinkt als de naam van een grindcoreband
Er hangt een klein wit uiltje in. Erg schattig.quote:Op maandag 5 december 2016 20:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahw lief
Tot schouder is gewoon normaal denk ik ja, nog redelijk groot toch
Bij Ikea ofcourse, 1 euro hueee
jij weetquote:Op maandag 5 december 2016 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Geld = Beste cadeau. Kan je zelf wat uitzoeken.
quote:Op maandag 5 december 2016 20:36 schreef deadprez het volgende:
ik ben ook gelukkig met rommel van een paar euro
In veel landen buiten Nederland zijn de mensen armer dan ons. Als je daar je vakantie plezier aan ophangt kan je net zo goed thuisblijven.quote:Op maandag 5 december 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me gewoon niet echt een chille vakantie je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |