Chai die me whiteknight, echt woest geil geworden nuquote:Op zondag 4 december 2016 20:29 schreef Chai het volgende:
Chloro speelt juist het vaakst op de inhoud van wat men post. Grappig is dat degenen die dat niet kunnen handelen dan vervolgens zelf persoonlijk worden terwijl ze Chlo verwijten dat ze op de man speelt en mensen basht.
Ik zeg gewoon waar het op staatquote:
??quote:Op zondag 4 december 2016 20:31 schreef KREEFTx het volgende:
Kk crip kifesh zemel bezem fahrenheit znoen
TR haha lekker voor jequote:Op zondag 4 december 2016 20:31 schreef KREEFTx het volgende:
Kk crip kifesh zemel bezem fahrenheit znoen
Chloro heeft bij mij echt nog nooit ergens inhoudelijk op gereageerd. Dus hou je bek eens Chai. Jij moet ook altijd maar overal tegenaan schoppen als het gaat om andere users.quote:Op zondag 4 december 2016 20:29 schreef Chai het volgende: Chloro speelt juist het vaakst op de inhoud van wat men post. Grappig is dat degenen die dat niet kunnen handelen dan vervolgens zelf persoonlijk worden terwijl ze Chlo verwijten dat ze op de man speelt en mensen basht.
![]()
Dat is wel een black hole jaquote:Op zondag 4 december 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Groter dan wat Dima postte voorheen
Was meer om mijn eigen hachje te redden maar ywquote:
zal extra tr doenquote:Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was meer om mijn eigen hachje te redden maar yw
Gebakken aardappeltjes, en kleine gehaktballetjes in zoetzuur saus, lekker wel.quote:Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
ik word echt moe van jullie
wat hebben jullie gegeten
Neem een xanax ofzoquote:Op zondag 4 december 2016 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chloro heeft bij mij echt nog nooit ergens inhoudelijk op gereageerd. Dus hou je bek eens Chai. Jij moet ook altijd maar overal tegenaan schoppen als het gaat om andere users.
lkkrquote:Op zondag 4 december 2016 20:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, en kleine gehaktballetjes in zoetzuur saus, lekker wel.
Jij?
Vertel het eensquote:Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
weten jullie waar ik echt echt zin in heb naast garlic shrimp?
Pffff wat is dat voor afvaldieet????????quote:Op zondag 4 december 2016 20:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, en kleine gehaktballetjes in zoetzuur saus, lekker wel.
Jij?
stuur je even pic van mn tieten in dmquote:Op zondag 4 december 2016 20:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik had geen zin om te koken en ben naar de snackbar gegaan. Jos-brinkje, kipburger en een patat mayo met uitjes. Was lekker. Goede snackbar 8/10. Meisje achter de balie had geen grote tieten, anders was het 10/10
Lekker. Gehaktballen moeten wel een tijdje in de jus liggen, dat ze net-niet uit elkaar vallen. Dan zijn ze het lekkerst. Bij het serveren een klein scheutje ketjap manis er over heen.quote:Op zondag 4 december 2016 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
gehaktballen in jus met knoflook dille aardappel puree en rode kool met appeltjes
Waarom ben je nou zo boosquote:
hnnnng hou opquote:Op zondag 4 december 2016 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker. Gehaktballen moeten wel een tijdje in de jus liggen, dat ze net-niet uit elkaar vallen. Dan zijn ze het lekkerst. Bij het serveren een klein scheutje ketjap manis er over heen.
hnggggquote:Op zondag 4 december 2016 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
gehaktballen in jus met knoflook dille aardappel puree en rode kool met appeltjes
zoooooo fucking lekkerquote:Op zondag 4 december 2016 20:36 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
hngggg![]()
En rozijnen
Rode kool met appeltjes en rozijnen
Vind het grappig dat je dat opmerkt terwijl je een post quote waar ik een veer in iemands reet steek.quote:Op zondag 4 december 2016 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chloro heeft bij mij echt nog nooit ergens inhoudelijk op gereageerd. Dus hou je bek eens Chai. Jij moet ook altijd maar overal tegenaan schoppen als het gaat om andere users.
Wat is pretmixquote:
Boefje tochquote:Op zondag 4 december 2016 20:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zin in
Hoop dat je je kleine teen stoot
Ik vind die van Conimex wel het lekkerst. De andere zijn me of te waterig, of te zout. De perfecte balans mist dan.quote:
Godtering Cripquote:
Had gewoon helemaal niks met de situatie te maken dus. En klopte ook van geen kant. Ga Mozy vervelen of zo.quote:Op zondag 4 december 2016 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind het grappig dat je dat opmerkt terwijl je een post quote waar ik een veer in iemands reet steek.
Mijn waarneming was een generalisatie, dus had weinig met met jou persoonlijk te maken.
Jaquote:Op zondag 4 december 2016 20:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Boefje toch
Maar ben je het kwijt nu? Opgelucht?
Grillworst is goed! Vooral als ze hem net uit de oven halen in de supermarkt. Gelijk naar huis en warme grillworst op brood, met een vuige laag boter. Boh!quote:
Mooi. Nu weer opgetieft danquote:
Chloro werd als boevrouw afgeschilderd, dus mi had het daar wel mee te maken.quote:Op zondag 4 december 2016 20:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Had gewoon helemaal niks met de situatie te maken dus. En klopte ook van geen kant. Ga Mozy vervelen of zo.
Het is jammer dat ze geen fido-dido vormen meer mogen hebben. Dat gaf net wat meer dimentie aan het snoep.quote:
Oh snoepquote:
broodje bij de slager, net uit de oven, chilisausquote:Op zondag 4 december 2016 20:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Grillworst is goed! Vooral als ze hem net uit de oven halen in de supermarkt. Gelijk naar huis en warme grillworst op brood, met een vuige laag boter. Boh!
Hou je bek joh Chaiquote:Op zondag 4 december 2016 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Chloro werd als boevrouw afgeschilderd, dus mi had het daar wel mee te maken.![]()
Maar waarom moet het er eigenlijk per se mee te maken hebben? Anders blijven we telkens over hetzelfde lullen en dat leidt alleen maar tot verzanding in extra gezeik.
Ook lekker.quote:Op zondag 4 december 2016 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
broodje bij de slager, net uit de oven, chilisaus
vrijdag voor lunch vaste prik, broodje warme Beenham met honingmosterdsaus erbijquote:Op zondag 4 december 2016 20:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook lekker.Jammer genoeg is de slager hier dicht op maandag. Morgen maar iets verder kijken bij een andere slager.
Ja is goed. We gingen toch al trouwen.quote:Op zondag 4 december 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom bij mij wonen houden we elke avond vreetfestijn
quote:Op zondag 4 december 2016 20:43 schreef Monopoly het volgende:
Een Jos-Brink is een pikanto met satesaus. Vernoemd naar wijlen Jos Brink, die als homoseksueel regelmatig zijn erecte fallus in de anus van een andere man drukte. De pikanto is een eufemisme voor zijn fallus, en de satesaus voor de uitwerpselen van de ontvangende man.
Niet geheel smaakvol als je aan eten denkt, maar het is zo normaal geworden in de omgeving dat elke snackbar vaak wel weet wat je bedoeld.
Net als een open ruggetje in de snackbar.
hoe de fuk moet ik dat wetenquote:Op zondag 4 december 2016 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is een jos brinkje van de snackbar
Huren we een hipsterhuis in de Pijp waarbij we in de vensterbank kunnen zittenquote:Op zondag 4 december 2016 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is goed. We gingen toch al trouwen.
Of een patatje Patricia Paay, alles erover heen behalve de Curryquote:Op zondag 4 december 2016 20:43 schreef Monopoly het volgende:
Een Jos-Brink is een pikanto met satesaus. Vernoemd naar wijlen Jos Brink, die als homoseksueel regelmatig zijn erecte fallus in de anus van een andere man drukte. De pikanto is een eufemisme voor zijn fallus, en de satesaus voor de uitwerpselen van de ontvangende man.
Niet geheel smaakvol als je aan eten denkt, maar het is zo normaal geworden in de omgeving dat elke snackbar vaak wel weet wat je bedoeld.
Net als een open ruggetje in de snackbar.
Ga er dan zelf ook niet op doorquote:Op zondag 4 december 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Was inderdaad wel te voorspellen dat Chloro er een streep doorheen kreeg.
GVDquote:Op zondag 4 december 2016 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of een patatje Patricia Paay, alles erover heen behalve de Curry
Trap er niet in!quote:Op zondag 4 december 2016 20:44 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Meet me @ centraal geef ik je wat lekkers 😉
Ja.quote:Op zondag 4 december 2016 20:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Huren we een hipsterhuis in de Pijp waarbij we in de vensterbank kunnen zitten
Bestellen mensen dat echt? Lijkt me nietsquote:Op zondag 4 december 2016 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of een patatje Patricia Paay, alles erover heen behalve de Curry
Dit is niet het SBS6 topicquote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Oberkullie het volgende:
Patrick heeft af en toe wel echt zo'n belerend toontje
dan ben ik klaar met werkenquote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan is het iets over 10 uur in de avond. Wat gaat er dan gebeuren?
En de koelkast vol met Radler en Jillz en snacks hnnghquote:Op zondag 4 december 2016 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.Zolang het maar dicht in de buurt is van allemaal vreettentjes.
En Pitt bier natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En de koelkast vol met Radler en Jillz en snacks hnngh
Vergeet de diepvries niet.quote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En de koelkast vol met Radler en Jillz en snacks hnngh
Had hij die tattoo al?quote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Oberkullie het volgende:
Het lijkt me ook niets, Jos Brinkies vind ik wel lekker.quote:Op zondag 4 december 2016 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bestellen mensen dat echt? Lijkt me niets
Nice. Die had ik stiekem al klaar gezet maar twijfelde ineens.quote:
Ik kan me niet herinneren welke overtreding ik begaan heb, maar ik wil de beelden ook niet terugzien.quote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Oberkullie het volgende:
wil jou wel gevuld met mijn garnaalquote:Op zondag 4 december 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
ik wil mn hele diepvries gevuld met garnalen en zalm.
zorg er wel voor dat ik m voel deze keerquote:Op zondag 4 december 2016 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil jou wel gevuld met mijn garnaal
quote:Kalkoen en ui op een stokje geprikt, omhuld door een goudgeel korstje
zal er een zalm om wikkelenquote:Op zondag 4 december 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
zorg er wel voor dat ik m voel deze keer
Is ook erg lekker, maar teveel snackbars weten niet hoe ze die goed moeten bereiden. Of helemaal kapot gefrituurd, of juist nog koud op de stok. Jammer, want qua product echt lekker. Zacht kalkoenvlees met ui en een fijne krokante korst, boh!quote:
Oh ik heb ze tot nu toe altijd wel goed gehad.quote:Op zondag 4 december 2016 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is ook erg lekker, maar teveel snackbars weten niet hoe ze die goed moeten bereiden. Of helemaal kapot gefrituurd, of juist nog koud op de stok. Jammer, want qua product echt lekker. Zacht kalkoenvlees met ui en een fijne krokante korst, boh!
Lucifer is zo achterlijk gemaakt he, al het pittige aan 1 kantquote:
Ik doe chocola en snoep enzo ook altijd in de koelkastquote:Op zondag 4 december 2016 20:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vergeet de diepvries niet.Vol met kroketten enz.
Ik snoep niet maar chocolade wel.quote:Op zondag 4 december 2016 20:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik doe chocola en snoep enzo ook altijd in de koelkast
Kipcorn idee maar dan aan 1 kant een luciferkop er op die pittig is.quote:
Friet van Piet of Patat van Ad?quote:Op zondag 4 december 2016 20:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik had geen zin om te koken en ben naar de snackbar gegaan. Jos-brinkje, kipburger en een patat mayo met uitjes. Was lekker. Goede snackbar 8/10. Meisje achter de balie had geen grote tieten, anders was het 10/10
Hmm doe me dan maar een gewone kipcorn.quote:Op zondag 4 december 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kipcorn idee maar dan aan 1 kant een luciferkop er op die pittig is.
quote:
Jawel man anders is het vies zacht en flubberigquote:Op zondag 4 december 2016 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snoep niet maar chocolade wel.
Chinezen nemen de snackbars over.quote:Op zondag 4 december 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of een zunne klotechinees die denkt dat hij friet kan bakken
Het is patat. Tevens terechte klacht.quote:Op zondag 4 december 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet fucken met Zoskquote:Op zondag 4 december 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2016 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is patat. Tevens terechte klacht.
En dan de baby verschonen op de toonbank, heb nog nooit zoiets ranzigs meegemaakt in een snackbarquote:Op zondag 4 december 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
das wel t jammerequote:Op zondag 4 december 2016 20:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lucifer is zo achterlijk gemaakt he, al het pittige aan 1 kant
Zit niet te vissen naar iemand die om een paint van dit tafereel vraagt.quote:Op zondag 4 december 2016 20:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan de baby verschonen op de toonbank, heb nog nooit zoiets ranzigs meegemaakt in een snackbar
http://www.woningnet.nl/quote:Op zondag 4 december 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
Weten jullie nog een goede site voor huurwoningen
Dan gaan er mensen aan overlijden denk ik. Maar ja, gewoon een streep over de gehele lengte of zo.quote:Op zondag 4 december 2016 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
das wel t jammere
zou m helemaal omhuld willen, laat het pittige stukje altijd voor het laatst
nee hijs nie eens s echt pittig ofzoquote:Op zondag 4 december 2016 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dan gaan er mensen aan overlijden denk ik. Maar ja, gewoon een streep over de gehele lengte of zo.
Ja, nee, maar het staat nog op mn netvliezen gebrandquote:Op zondag 4 december 2016 20:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zit niet te vissen naar iemand die om een paint van dit tafereel vraagt.
Hou op nou, straks komt er weer iemand over tatta's en pittig eten praten.quote:Op zondag 4 december 2016 20:55 schreef Crip het volgende:
[..]
nee hijs nie eens s echt pittig ofzo
gewoon ietjes meer spicy
Ben je gekquote:Op zondag 4 december 2016 20:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lees dit en het vorige topic eens terug.
hehehquote:Op zondag 4 december 2016 20:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hou op nou, straks komt er weer iemand over tatta's en pittig eten praten.
korte samenvatting?quote:Op zondag 4 december 2016 20:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Lees dit en het vorige topic eens terug.
klopt, ik kan er ook niet goed tegen.quote:Op zondag 4 december 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
heheh
maar is wel zo tho, Nederlandse mensen kunnen over het algemeen slechter tegen pittig eten. ligt er gewoon aan wat je gevoerd krijgt van jongs af aan
Eens. In onze eetcultuur eten we zelden pittig. Ik vind het op culinair gebied wel een voordeel dat er een multi culti samenleving is.quote:Op zondag 4 december 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
heheh
maar is wel zo tho, Nederlandse mensen kunnen over het algemeen slechter tegen pittig eten. ligt er gewoon aan wat je gevoerd krijgt van jongs af aan
Ik at vroeger ook altijd pittig eten maar kan er nu niet meer zo goed tegen.quote:Op zondag 4 december 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
heheh
Ja maar ondertussen weten we dat wel.quote:Op zondag 4 december 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
heheh
Mijn mond kan meer pit handelen dan mijn kont, dus eet van iets echt pittigs liever niet teveel als ik niet op de brandblaren wil zitten.quote:Op zondag 4 december 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
heheh
Nee gewoon aanwijzingen van de crew negeren.quote:Op zondag 4 december 2016 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik gok* dat die lieve snuitje* te veel met haar neus* in andersman zaken zat snuffelen
baffe om brant te BLusse?quote:Op zondag 4 december 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn mond kan meer pit handelen dan mijn kont, dus eet van iets echt pittigs liever niet teveel als ik niet op de brandblaren wil zitten.
Nou, jij komt wel als geroepen zeg.quote:
Gelijk jou gedmd zekerquote:Op zondag 4 december 2016 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon aanwijzingen van de crew negeren.
zal je mild voedsel voeren xquote:Op zondag 4 december 2016 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
klopt, ik kan er ook niet goed tegen.
ja vind dat wel grappig hoe het verschild met kruiden en alles tussen verschillende culturenquote:Op zondag 4 december 2016 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens. In onze eetcultuur eten we zelden pittig. Ik vind het op culinair gebied wel een voordeel dat er een multi culti samenleving is.
pittig is zo lkkrquote:Op zondag 4 december 2016 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik at vroeger ook altijd pittig eten maar kan er nu niet meer zo goed tegen.
hng is lkkr asfquote:Op zondag 4 december 2016 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen weten we dat wel.Ik vond een Lucifer al snel te droog of zo voor mijn gevoel bij dat pittige stuk, kon hem ook niet echt hebben. Blijf wel bij een mexicano.
hehe die ken ik soms wel.quote:Op zondag 4 december 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn mond kan meer pit handelen dan mijn kont, dus eet van iets echt pittigs liever niet teveel als ik niet op de brandblaren wil zitten.
Damn, die zijn echt achterlijkquote:Op zondag 4 december 2016 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze brute speakers.
9.85/10 wouldwifequote:Op zondag 4 december 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
zal je mild voedsel voeren x
[..]
ja vind dat wel grappig hoe het verschild met kruiden en alles tussen verschillende culturen
[..]
pittig is zo lkkr
[..]
hng is lkkr asf
mexicano vind ik meh
[..]
hehe die ken ik soms wel.
sick maar zou ze niet in mijn huis zettenquote:Op zondag 4 december 2016 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze brute speakers.
Oh ja klopt dat ging jij kopen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
sick maar zou ze niet in mijn huis zetten
Heb eindelijk mn wereldbol bar
quote:Op zondag 4 december 2016 21:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat is die .15 waarom je het niet zou doen?
#ChaiMode
Ik ben meer van de vochtige anusjesquote:
Daar heb je doekjes voor, of heb jij traanbuizen in je arie?quote:Op zondag 4 december 2016 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik ben meer van de vochtige anusjes
vochtig gewordenquote:Op zondag 4 december 2016 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik ben meer van de vochtige anusjes
als kadootje gekregenquote:Op zondag 4 december 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja klopt dat ging jij kopen.Fucking tof.
Schandaligquote:Op zondag 4 december 2016 21:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat ze het bericht van de mods negeerde, en maar bleef doorgaan.
Ober is zo eentje die in het gooi wil wonenquote:Op zondag 4 december 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm. Wil je rustige omgeving of drukte?
dat was ikquote:Op zondag 4 december 2016 21:20 schreef Monopoly het volgende:
Wat was jullie raarste klasgenoot op school vroeger?
Ik heb er 3.quote:Op zondag 4 december 2016 21:20 schreef Monopoly het volgende:
Wat was jullie raarste klasgenoot op school vroeger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder had ik vrij normale klasgenotenEn was ik op de rest van de scholen volgens mij de vreemdste.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2016 21:29:46 ]
Soms wil ik echt graag midden in de stad maar zie ook weleens mooie appartementen beetje in een buitenwijkquote:Op zondag 4 december 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm. Wil je rustige omgeving of drukte?
Keek laatst aflevering 1 en vond het maar langdradig en voorspelbaarquote:Op zondag 4 december 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste aflevering Black Mirror kijken dan is het weer klaar voor een tijdje
Nou gewoon Hallon met een gquote:Op zondag 4 december 2016 21:31 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Nou zeg. Wat is dit nou voor begroeting?
Wisselt nogal helaas, sommige afleveringen zijn echt puik andere zijn nogal kutquote:Op zondag 4 december 2016 21:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Keek laatst aflevering 1 en vond het maar langdradig en voorspelbaar
Welke zijn puik, White Bear toch?quote:Op zondag 4 december 2016 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wisselt nogal helaas, sommige afleveringen zijn echt puik andere zijn nogal kut
Ik vond S03E01 ook wel leuk.quote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
White Bear inderdaad, Playtest, Shut Up and Dance
Zit je hoofddoek te strak?quote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
mn collega kijkt een of ander turkse versie van pauw en witteman
heb hoofdpijn
je bent er zelf nietquote:
quote:
jeetjequote:
quote:
quote:
quote:
De teringquote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste aflevering Black Mirror anderhalf uurNet een film jezus
wtfquote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste aflevering Black Mirror anderhalf uurNet een film jezus
heequote:
lekker voor jequote:
studieschulden afbetalenquote:Op zondag 4 december 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
Kun je een studieschuld versneld afbetalen?
Ja.quote:Op zondag 4 december 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
Gewoon je hele leven weinig verdienen zodat je niks terug hoeft te betalen tochquote:Op zondag 4 december 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
quote:
Aightquote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
White Bear inderdaad, Playtest, Shut Up and Dance
Vraag het haarquote:Op zondag 4 december 2016 22:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
WTF waarom sta ik bij de "Ik mis je" Award van DoubleDip?
Het is niet zo heel veel en wil er gewoon snel vanaf zijnquote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon je hele leven weinig verdienen zodat je niks terug hoeft te betalen toch
Daar ga ik deze halen:quote:Op zondag 4 december 2016 23:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
ETTTOOO https://www.thomann.de/nl/epiphone_les_paul_studio_deluxe_wr.htm
Die ga ik halen van m`n verjaardagsmoney
Gewoon op Fok! zittenquote:Op zondag 4 december 2016 23:12 schreef Oberkullie het volgende:
Aaarghjf ik weet niet wat ik met mijn leven wil
Eten en een warme bedquote:Op zondag 4 december 2016 23:12 schreef Oberkullie het volgende:
Die is ook echt achterlijk mooi jaquote:Op zondag 4 december 2016 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar ga ik deze halen:
https://www.thomann.de/nl/gibson_es_335_satin_fc_2014.htm
herkenbaarquote:Op zondag 4 december 2016 23:12 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2016 23:14 schreef Remqo het volgende:
Zin om Etto tussen de tuinflamingo's te zetten
Hoe is het met je migraine?quote:
Misschien eens een keer jammen met jouw band, lang geleden...quote:Op zondag 4 december 2016 23:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die is ook echt achterlijk mooi ja
Wilde ook een ES model, maar ben toch meer Les Paul fan.
Houd op... word gek van de pijn... probeer maar afleiding te zoekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |