Dit is niet het SBS6 topicquote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Oberkullie het volgende:
Patrick heeft af en toe wel echt zo'n belerend toontje
dan ben ik klaar met werkenquote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan is het iets over 10 uur in de avond. Wat gaat er dan gebeuren?
En de koelkast vol met Radler en Jillz en snacks hnnghquote:Op zondag 4 december 2016 20:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja.Zolang het maar dicht in de buurt is van allemaal vreettentjes.
En Pitt bier natuurlijk.quote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En de koelkast vol met Radler en Jillz en snacks hnngh
Vergeet de diepvries niet.quote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
En de koelkast vol met Radler en Jillz en snacks hnngh
Had hij die tattoo al?quote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Oberkullie het volgende:
Het lijkt me ook niets, Jos Brinkies vind ik wel lekker.quote:Op zondag 4 december 2016 20:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bestellen mensen dat echt? Lijkt me niets
Nice. Die had ik stiekem al klaar gezet maar twijfelde ineens.quote:
Ik kan me niet herinneren welke overtreding ik begaan heb, maar ik wil de beelden ook niet terugzien.quote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Oberkullie het volgende:
wil jou wel gevuld met mijn garnaalquote:Op zondag 4 december 2016 20:47 schreef Crip het volgende:
ik wil mn hele diepvries gevuld met garnalen en zalm.
zorg er wel voor dat ik m voel deze keerquote:Op zondag 4 december 2016 20:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
wil jou wel gevuld met mijn garnaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |