Ja is goed. We gingen toch al trouwen.quote:Op zondag 4 december 2016 20:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kom bij mij wonen houden we elke avond vreetfestijn
quote:Op zondag 4 december 2016 20:43 schreef Monopoly het volgende:
Een Jos-Brink is een pikanto met satesaus. Vernoemd naar wijlen Jos Brink, die als homoseksueel regelmatig zijn erecte fallus in de anus van een andere man drukte. De pikanto is een eufemisme voor zijn fallus, en de satesaus voor de uitwerpselen van de ontvangende man.
Niet geheel smaakvol als je aan eten denkt, maar het is zo normaal geworden in de omgeving dat elke snackbar vaak wel weet wat je bedoeld.
Net als een open ruggetje in de snackbar.
hoe de fuk moet ik dat wetenquote:Op zondag 4 december 2016 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat is een jos brinkje van de snackbar
Huren we een hipsterhuis in de Pijp waarbij we in de vensterbank kunnen zittenquote:Op zondag 4 december 2016 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is goed. We gingen toch al trouwen.
Of een patatje Patricia Paay, alles erover heen behalve de Curryquote:Op zondag 4 december 2016 20:43 schreef Monopoly het volgende:
Een Jos-Brink is een pikanto met satesaus. Vernoemd naar wijlen Jos Brink, die als homoseksueel regelmatig zijn erecte fallus in de anus van een andere man drukte. De pikanto is een eufemisme voor zijn fallus, en de satesaus voor de uitwerpselen van de ontvangende man.
Niet geheel smaakvol als je aan eten denkt, maar het is zo normaal geworden in de omgeving dat elke snackbar vaak wel weet wat je bedoeld.
Net als een open ruggetje in de snackbar.
Ga er dan zelf ook niet op doorquote:Op zondag 4 december 2016 20:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Was inderdaad wel te voorspellen dat Chloro er een streep doorheen kreeg.
GVDquote:Op zondag 4 december 2016 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of een patatje Patricia Paay, alles erover heen behalve de Curry
Trap er niet in!quote:Op zondag 4 december 2016 20:44 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Meet me @ centraal geef ik je wat lekkers 😉
Ja.quote:Op zondag 4 december 2016 20:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Huren we een hipsterhuis in de Pijp waarbij we in de vensterbank kunnen zitten
Bestellen mensen dat echt? Lijkt me nietsquote:Op zondag 4 december 2016 20:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Of een patatje Patricia Paay, alles erover heen behalve de Curry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |