Chai die me whiteknight, echt woest geil geworden nuquote:Op zondag 4 december 2016 20:29 schreef Chai het volgende:
Chloro speelt juist het vaakst op de inhoud van wat men post. Grappig is dat degenen die dat niet kunnen handelen dan vervolgens zelf persoonlijk worden terwijl ze Chlo verwijten dat ze op de man speelt en mensen basht.
Ik zeg gewoon waar het op staatquote:
??quote:Op zondag 4 december 2016 20:31 schreef KREEFTx het volgende:
Kk crip kifesh zemel bezem fahrenheit znoen
TR haha lekker voor jequote:Op zondag 4 december 2016 20:31 schreef KREEFTx het volgende:
Kk crip kifesh zemel bezem fahrenheit znoen
Chloro heeft bij mij echt nog nooit ergens inhoudelijk op gereageerd. Dus hou je bek eens Chai. Jij moet ook altijd maar overal tegenaan schoppen als het gaat om andere users.quote:Op zondag 4 december 2016 20:29 schreef Chai het volgende: Chloro speelt juist het vaakst op de inhoud van wat men post. Grappig is dat degenen die dat niet kunnen handelen dan vervolgens zelf persoonlijk worden terwijl ze Chlo verwijten dat ze op de man speelt en mensen basht.
![]()
Dat is wel een black hole jaquote:Op zondag 4 december 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Groter dan wat Dima postte voorheen
Was meer om mijn eigen hachje te redden maar ywquote:
zal extra tr doenquote:Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was meer om mijn eigen hachje te redden maar yw
Gebakken aardappeltjes, en kleine gehaktballetjes in zoetzuur saus, lekker wel.quote:Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
ik word echt moe van jullie
wat hebben jullie gegeten
Neem een xanax ofzoquote:Op zondag 4 december 2016 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chloro heeft bij mij echt nog nooit ergens inhoudelijk op gereageerd. Dus hou je bek eens Chai. Jij moet ook altijd maar overal tegenaan schoppen als het gaat om andere users.
lkkrquote:Op zondag 4 december 2016 20:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, en kleine gehaktballetjes in zoetzuur saus, lekker wel.
Jij?
Vertel het eensquote:Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef Crip het volgende:
weten jullie waar ik echt echt zin in heb naast garlic shrimp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |