je doet beiden letterlijk zelf ookquote:Op zondag 4 december 2016 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Word zo moe van users die de sfeer hier zo verzieken, elke keer weer. En dan die users die in andermans reet kruipen.
Wat een rare aanname weer. Lekker inhoudelijk ook.quote:Op zondag 4 december 2016 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je de pik van tjacka in je mond hebt gehad kun je vroeg of laat een meltdown verwachten
Wat moet jequote:
nee is oke want jij doet het alleen af en toequote:
quote:
Doe rustig Anitaquote:Op zondag 4 december 2016 20:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ben voor helemaal niemand dat gezeik hier altijd gvd
Is't ook groot of dat niet?quote:Op zondag 4 december 2016 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kruip graag in mn eigen reet, best warm
ik kruip alleen in die vn mn vriend regelmatigquote:Op zondag 4 december 2016 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kruip graag in mn eigen reet, best warm
Zou je kipnuggets voeren maar ze zijn al op sryquote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 4 december 2016 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Word zo moe van users die de sfeer hier zo verzieken, elke keer weer. En dan die users die in andermans reet kruipen.
heb zin in garlicshrimpquote:Op zondag 4 december 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je kipnuggets voeren maar ze zijn al op sry
de oldskool mods hebben ook helemáál niets met die newbies die stoer komen doenquote:Op zondag 4 december 2016 20:29 schreef Catkiller het volgende:
Die Pharkus is echt een slechte mod hij komt wat zeggen van niet doen en het escaleert helemaal uit de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |