Dat van jij*quote:Op zondag 4 december 2016 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat van jou is echt hopeloos ja. Maar goed, jij hebt dan ook een migratie-achtergrond.
Maak je wel aantekeningenquote:Op zondag 4 december 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
[..]
mn collega is me lezing over APN's aan eht geven
Oh, lekker op mensen afgeven.quote:Op zondag 4 december 2016 20:21 schreef Chloroform het volgende:
https://onzetaal.nl/taaladvies/groter-dan-jou-jij
Die cachet toch, proberen slim over te komen maar dan toch de plank misslaan
is je inner geert wilders weer aan het woord of heb je jeuk aan je kutquote:Op zondag 4 december 2016 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat van jou is echt hopeloos ja. Maar goed, jij hebt dan ook een migratie-achtergrond.
Je probeert iemand te verbeteren maar doet dat fout.quote:
Is gewoon zo.quote:Op zondag 4 december 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
is je inner geert wilders weer aan het woord of heb je jeuk aan je kut
Dat was goed hoor. Want dat was een vergelijking. Leef je in je eigen wereld of zo?quote:Op zondag 4 december 2016 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je probeert iemand te verbeteren maar doet dat fout.
Ik zei toch: doe nou niet want wordt weer huilen geblazen
Nee ik sta aan jouw kant hoor dropjequote:Op zondag 4 december 2016 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kruip anders even in de kut van Chloro
RTquote:Op zondag 4 december 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
Kan iedereen hier nu weer even normaal doen jeetje zeg
quote:Op zondag 4 december 2016 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit zou natuurlijk zo zijn als ik wilde zeggen dat ik me beter voel dan zij zich voelt. Helaas jongen, deze keer niet
Kom ook #teamcachetquote:Op zondag 4 december 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
Ey vriend niet mee bemoeien.quote:
Word zo moe van users die de sfeer hier zo verzieken, elke keer weer. En dan die users die in andermans reet kruipen.quote:
word zomaar deze fight in gesleurd alleen omdat ik buitenlander ben weerquote:Op zondag 4 december 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
Het was niet goed want het werd als lijdend voorwerp gebruikt en niet als onderwerp. Maar probeer het vooral nog een keer.quote:Op zondag 4 december 2016 20:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat was goed hoor. Want dat was een vergelijking. Leef je in je eigen wereld of zo?
quote:Op zondag 4 december 2016 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |