Hahaha sorry snoepjequote:
Oké, weet jij iets tegenstrijdigs wat ze gezegd heeft?quote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef Crip het volgende:
zullen we even cholo als doelwit pakken vandaag
Voel me alleen beter dan jou.quote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef xcachet het volgende:
Dat je op internet tot de conclusie moet komen dat je beter bent dan anderen om jezelf goed te voelen. Heb je wel een leven Cholro?
Ga werken sletquote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef Crip het volgende:
[..]
haha jij bent mad want je reageert lekker puh
ze zei dat ze kip heel lekker vind maar ze heeft geen kipburger gepakt maar een hamburger bij dr kipnuggetsquote:Op zondag 4 december 2016 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké, weet jij iets tegenstrijdigs wat ze gezegd heeft?
Doen we eigenlijk nooit hoor, want ik ben te irritant als user.quote:
Laten we dan maar voor moslima jokes gaan idd.quote:Op zondag 4 december 2016 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ze zei dat ze kip heel lekker vind maar ze heeft geen kipburger gepakt maar een hamburger bij dr kipnuggets
en ze komt uit iran dus laten we even moslima jokes maken ook al is ze geen moslima
Last van hormonen?quote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef xcachet het volgende:
Dat je op internet tot de conclusie moet komen dat je beter bent dan anderen om jezelf goed te voelen. Heb je wel een leven Cholro?
quote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef Crip het volgende:
Leer de regels nog eens, dommie, dit was geen vergelijking.quote:
Leave nootjes alonequote:Op zondag 4 december 2016 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ben even een nutz aan het pullen momenteel
Ai carambaquote:
Dit zou natuurlijk zo zijn als ik wilde zeggen dat ik me beter voel dan zij zich voelt. Helaas jongen, deze keer nietquote:
Omggg is hij autist of zoquote:Op zondag 4 december 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
[..]
mn collega is me lezing over APN's aan eht geven
Lijkt me heerlijkquote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef Crip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |