Pffff wat is dat voor afvaldieet????????quote:Op zondag 4 december 2016 20:33 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gebakken aardappeltjes, en kleine gehaktballetjes in zoetzuur saus, lekker wel.
Jij?
stuur je even pic van mn tieten in dmquote:Op zondag 4 december 2016 20:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik had geen zin om te koken en ben naar de snackbar gegaan. Jos-brinkje, kipburger en een patat mayo met uitjes. Was lekker. Goede snackbar 8/10. Meisje achter de balie had geen grote tieten, anders was het 10/10
Lekker. Gehaktballen moeten wel een tijdje in de jus liggen, dat ze net-niet uit elkaar vallen. Dan zijn ze het lekkerst. Bij het serveren een klein scheutje ketjap manis er over heen.quote:Op zondag 4 december 2016 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
gehaktballen in jus met knoflook dille aardappel puree en rode kool met appeltjes
Waarom ben je nou zo boosquote:
hnnnng hou opquote:Op zondag 4 december 2016 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker. Gehaktballen moeten wel een tijdje in de jus liggen, dat ze net-niet uit elkaar vallen. Dan zijn ze het lekkerst. Bij het serveren een klein scheutje ketjap manis er over heen.
hnggggquote:Op zondag 4 december 2016 20:34 schreef Crip het volgende:
[..]
gehaktballen in jus met knoflook dille aardappel puree en rode kool met appeltjes
zoooooo fucking lekkerquote:Op zondag 4 december 2016 20:36 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
hngggg![]()
En rozijnen
Rode kool met appeltjes en rozijnen
Vind het grappig dat je dat opmerkt terwijl je een post quote waar ik een veer in iemands reet steek.quote:Op zondag 4 december 2016 20:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Chloro heeft bij mij echt nog nooit ergens inhoudelijk op gereageerd. Dus hou je bek eens Chai. Jij moet ook altijd maar overal tegenaan schoppen als het gaat om andere users.
Wat is pretmixquote:
Boefje tochquote:Op zondag 4 december 2016 20:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zin in
Hoop dat je je kleine teen stoot
Ik vind die van Conimex wel het lekkerst. De andere zijn me of te waterig, of te zout. De perfecte balans mist dan.quote:
Godtering Cripquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |