Ik at vroeger ook altijd pittig eten maar kan er nu niet meer zo goed tegen.quote:Op zondag 4 december 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
heheh
maar is wel zo tho, Nederlandse mensen kunnen over het algemeen slechter tegen pittig eten. ligt er gewoon aan wat je gevoerd krijgt van jongs af aan
Ja maar ondertussen weten we dat wel.quote:Op zondag 4 december 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
heheh
maar is wel zo tho, Nederlandse mensen kunnen over het algemeen slechter tegen pittig eten. ligt er gewoon aan wat je gevoerd krijgt van jongs af aan
Mijn mond kan meer pit handelen dan mijn kont, dus eet van iets echt pittigs liever niet teveel als ik niet op de brandblaren wil zitten.quote:Op zondag 4 december 2016 20:57 schreef Crip het volgende:
[..]
heheh
Nee gewoon aanwijzingen van de crew negeren.quote:Op zondag 4 december 2016 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik gok* dat die lieve snuitje* te veel met haar neus* in andersman zaken zat snuffelen
baffe om brant te BLusse?quote:Op zondag 4 december 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn mond kan meer pit handelen dan mijn kont, dus eet van iets echt pittigs liever niet teveel als ik niet op de brandblaren wil zitten.
Nou, jij komt wel als geroepen zeg.quote:
Gelijk jou gedmd zekerquote:Op zondag 4 december 2016 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gewoon aanwijzingen van de crew negeren.
zal je mild voedsel voeren xquote:Op zondag 4 december 2016 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
klopt, ik kan er ook niet goed tegen.
ja vind dat wel grappig hoe het verschild met kruiden en alles tussen verschillende culturenquote:Op zondag 4 december 2016 20:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens. In onze eetcultuur eten we zelden pittig. Ik vind het op culinair gebied wel een voordeel dat er een multi culti samenleving is.
pittig is zo lkkrquote:Op zondag 4 december 2016 20:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik at vroeger ook altijd pittig eten maar kan er nu niet meer zo goed tegen.
hng is lkkr asfquote:Op zondag 4 december 2016 20:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen weten we dat wel.Ik vond een Lucifer al snel te droog of zo voor mijn gevoel bij dat pittige stuk, kon hem ook niet echt hebben. Blijf wel bij een mexicano.
hehe die ken ik soms wel.quote:Op zondag 4 december 2016 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn mond kan meer pit handelen dan mijn kont, dus eet van iets echt pittigs liever niet teveel als ik niet op de brandblaren wil zitten.
Damn, die zijn echt achterlijkquote:Op zondag 4 december 2016 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze brute speakers.
9.85/10 wouldwifequote:Op zondag 4 december 2016 21:04 schreef Crip het volgende:
[..]
zal je mild voedsel voeren x
[..]
ja vind dat wel grappig hoe het verschild met kruiden en alles tussen verschillende culturen
[..]
pittig is zo lkkr
[..]
hng is lkkr asf
mexicano vind ik meh
[..]
hehe die ken ik soms wel.
sick maar zou ze niet in mijn huis zettenquote:Op zondag 4 december 2016 21:08 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Check deze brute speakers.
Oh ja klopt dat ging jij kopen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
sick maar zou ze niet in mijn huis zetten
Heb eindelijk mn wereldbol bar
quote:Op zondag 4 december 2016 21:10 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wat is die .15 waarom je het niet zou doen?
#ChaiMode
Ik ben meer van de vochtige anusjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |