Ja.quote:Op zondag 4 december 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
Kun je een studieschuld versneld afbetalen?
Gewoon je hele leven weinig verdienen zodat je niks terug hoeft te betalen tochquote:Op zondag 4 december 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
Kun je een studieschuld versneld afbetalen?
quote:
Aightquote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
White Bear inderdaad, Playtest, Shut Up and Dance
Vraag het haarquote:Op zondag 4 december 2016 22:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
WTF waarom sta ik bij de "Ik mis je" Award van DoubleDip?
Het is niet zo heel veel en wil er gewoon snel vanaf zijnquote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon je hele leven weinig verdienen zodat je niks terug hoeft te betalen toch
Daar ga ik deze halen:quote:Op zondag 4 december 2016 23:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
ETTTOOO https://www.thomann.de/nl/epiphone_les_paul_studio_deluxe_wr.htm
Die ga ik halen van m`n verjaardagsmoney
Gewoon op Fok! zittenquote:Op zondag 4 december 2016 23:12 schreef Oberkullie het volgende:
Aaarghjf ik weet niet wat ik met mijn leven wil
Eten en een warme bedquote:Op zondag 4 december 2016 23:12 schreef Oberkullie het volgende:
Die is ook echt achterlijk mooi jaquote:Op zondag 4 december 2016 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar ga ik deze halen:
https://www.thomann.de/nl/gibson_es_335_satin_fc_2014.htm
herkenbaarquote:Op zondag 4 december 2016 23:12 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2016 23:14 schreef Remqo het volgende:
Zin om Etto tussen de tuinflamingo's te zetten
Hoe is het met je migraine?quote:
Misschien eens een keer jammen met jouw band, lang geleden...quote:Op zondag 4 december 2016 23:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die is ook echt achterlijk mooi ja
Wilde ook een ES model, maar ben toch meer Les Paul fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |