Daar heb je doekjes voor, of heb jij traanbuizen in je arie?quote:Op zondag 4 december 2016 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik ben meer van de vochtige anusjes
vochtig gewordenquote:Op zondag 4 december 2016 21:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik ben meer van de vochtige anusjes
als kadootje gekregenquote:Op zondag 4 december 2016 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja klopt dat ging jij kopen.Fucking tof.
Schandaligquote:Op zondag 4 december 2016 21:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Omdat ze het bericht van de mods negeerde, en maar bleef doorgaan.
Ober is zo eentje die in het gooi wil wonenquote:Op zondag 4 december 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm. Wil je rustige omgeving of drukte?
dat was ikquote:Op zondag 4 december 2016 21:20 schreef Monopoly het volgende:
Wat was jullie raarste klasgenoot op school vroeger?
Ik heb er 3.quote:Op zondag 4 december 2016 21:20 schreef Monopoly het volgende:
Wat was jullie raarste klasgenoot op school vroeger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder had ik vrij normale klasgenotenEn was ik op de rest van de scholen volgens mij de vreemdste.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2016 21:29:46 ]
Soms wil ik echt graag midden in de stad maar zie ook weleens mooie appartementen beetje in een buitenwijkquote:Op zondag 4 december 2016 21:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm. Wil je rustige omgeving of drukte?
Keek laatst aflevering 1 en vond het maar langdradig en voorspelbaarquote:Op zondag 4 december 2016 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste aflevering Black Mirror kijken dan is het weer klaar voor een tijdje
Nou gewoon Hallon met een gquote:Op zondag 4 december 2016 21:31 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Nou zeg. Wat is dit nou voor begroeting?
Wisselt nogal helaas, sommige afleveringen zijn echt puik andere zijn nogal kutquote:Op zondag 4 december 2016 21:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Keek laatst aflevering 1 en vond het maar langdradig en voorspelbaar
Welke zijn puik, White Bear toch?quote:Op zondag 4 december 2016 21:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wisselt nogal helaas, sommige afleveringen zijn echt puik andere zijn nogal kut
Ik vond S03E01 ook wel leuk.quote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
White Bear inderdaad, Playtest, Shut Up and Dance
Zit je hoofddoek te strak?quote:Op zondag 4 december 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
mn collega kijkt een of ander turkse versie van pauw en witteman
heb hoofdpijn
je bent er zelf nietquote:
quote:
jeetjequote:
quote:
quote:
quote:
De teringquote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste aflevering Black Mirror anderhalf uurNet een film jezus
wtfquote:Op zondag 4 december 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste aflevering Black Mirror anderhalf uurNet een film jezus
heequote:
lekker voor jequote:
studieschulden afbetalenquote:Op zondag 4 december 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
Kun je een studieschuld versneld afbetalen?
Ja.quote:Op zondag 4 december 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
Gewoon je hele leven weinig verdienen zodat je niks terug hoeft te betalen tochquote:Op zondag 4 december 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
quote:
Aightquote:Op zondag 4 december 2016 21:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
White Bear inderdaad, Playtest, Shut Up and Dance
Vraag het haarquote:Op zondag 4 december 2016 22:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
WTF waarom sta ik bij de "Ik mis je" Award van DoubleDip?
Het is niet zo heel veel en wil er gewoon snel vanaf zijnquote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon je hele leven weinig verdienen zodat je niks terug hoeft te betalen toch
Daar ga ik deze halen:quote:Op zondag 4 december 2016 23:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
ETTTOOO https://www.thomann.de/nl/epiphone_les_paul_studio_deluxe_wr.htm
Die ga ik halen van m`n verjaardagsmoney
Gewoon op Fok! zittenquote:Op zondag 4 december 2016 23:12 schreef Oberkullie het volgende:
Aaarghjf ik weet niet wat ik met mijn leven wil
Eten en een warme bedquote:Op zondag 4 december 2016 23:12 schreef Oberkullie het volgende:
Die is ook echt achterlijk mooi jaquote:Op zondag 4 december 2016 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daar ga ik deze halen:
https://www.thomann.de/nl/gibson_es_335_satin_fc_2014.htm
herkenbaarquote:Op zondag 4 december 2016 23:12 schreef Oberkullie het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2016 23:14 schreef Remqo het volgende:
Zin om Etto tussen de tuinflamingo's te zetten
Hoe is het met je migraine?quote:
Misschien eens een keer jammen met jouw band, lang geleden...quote:Op zondag 4 december 2016 23:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die is ook echt achterlijk mooi ja
Wilde ook een ES model, maar ben toch meer Les Paul fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |