quote:Kalkoen en ui op een stokje geprikt, omhuld door een goudgeel korstje
zal er een zalm om wikkelenquote:Op zondag 4 december 2016 20:48 schreef Crip het volgende:
[..]
zorg er wel voor dat ik m voel deze keer
Is ook erg lekker, maar teveel snackbars weten niet hoe ze die goed moeten bereiden. Of helemaal kapot gefrituurd, of juist nog koud op de stok. Jammer, want qua product echt lekker. Zacht kalkoenvlees met ui en een fijne krokante korst, boh!quote:
Oh ik heb ze tot nu toe altijd wel goed gehad.quote:Op zondag 4 december 2016 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is ook erg lekker, maar teveel snackbars weten niet hoe ze die goed moeten bereiden. Of helemaal kapot gefrituurd, of juist nog koud op de stok. Jammer, want qua product echt lekker. Zacht kalkoenvlees met ui en een fijne krokante korst, boh!
Lucifer is zo achterlijk gemaakt he, al het pittige aan 1 kantquote:
Ik doe chocola en snoep enzo ook altijd in de koelkastquote:Op zondag 4 december 2016 20:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vergeet de diepvries niet.Vol met kroketten enz.
Ik snoep niet maar chocolade wel.quote:Op zondag 4 december 2016 20:51 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik doe chocola en snoep enzo ook altijd in de koelkast
Kipcorn idee maar dan aan 1 kant een luciferkop er op die pittig is.quote:
Friet van Piet of Patat van Ad?quote:Op zondag 4 december 2016 20:34 schreef Monopoly het volgende:
Ik had geen zin om te koken en ben naar de snackbar gegaan. Jos-brinkje, kipburger en een patat mayo met uitjes. Was lekker. Goede snackbar 8/10. Meisje achter de balie had geen grote tieten, anders was het 10/10
Hmm doe me dan maar een gewone kipcorn.quote:Op zondag 4 december 2016 20:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kipcorn idee maar dan aan 1 kant een luciferkop er op die pittig is.
quote:
Jawel man anders is het vies zacht en flubberigquote:Op zondag 4 december 2016 20:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snoep niet maar chocolade wel.
Chinezen nemen de snackbars over.quote:Op zondag 4 december 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of een zunne klotechinees die denkt dat hij friet kan bakken
Het is patat. Tevens terechte klacht.quote:Op zondag 4 december 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet fucken met Zoskquote:Op zondag 4 december 2016 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 4 december 2016 20:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is patat. Tevens terechte klacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |