Heb je niks te doenquote:
er is niets te doen op werk, letterlijk niets. en mn collega is zo awkward sinds mn andere twee collegas weg zijn zijn we dood stil.quote:
Hehequote:Op zondag 4 december 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
er is niets te doen op werk, letterlijk niets. en mn collega is zo awkward sinds mn andere twee collegas weg zijn zijn we dood stil.
wat is daar vaag aan?quote:Op zondag 4 december 2016 19:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ga 'm heel vage vragen stellen dan ofzo. Vraag of hij liever beft of gepijpt wordt
Bef jij liever dan je gepijpt wordt?quote:
Aber niet naar deze sjappie luisterenquote:
Jij wilde je PS verkopen doe niet alsof het zo'n geweldig ding is ahahahquote:
Bemoei je er niet mee jij.quote:Op zondag 4 december 2016 19:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aber niet naar deze sjappie luisteren
Bite mequote:
ik zei tegen hem zoquote:Op zondag 4 december 2016 19:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hehe![]()
Ga 'm heel vage vragen stellen dan ofzo. Vraag of hij liever beft of gepijpt wordt
ben nog steeds aan het paniekeren over welke auto ik moet kiezenquote:Op zondag 4 december 2016 19:19 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie je winterbanden er eigenlijk al onder zitten
heb ook verkocht en pro gehaald.quote:Op zondag 4 december 2016 19:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij wilde je PS verkopen doe niet alsof het zo'n geweldig ding is ahahah
Echt een vlotte jongen dusquote:Op zondag 4 december 2016 19:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zei tegen hem zo
hou je van kersensnoepjes?
hij zo
eh ja eh....
Heb je er niet al een ondertussen?quote:Op zondag 4 december 2016 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nog steeds aan het paniekeren over welke auto ik moet kiezen
Neem een twingoquote:Op zondag 4 december 2016 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nog steeds aan het paniekeren over welke auto ik moet kiezen
nee ik ben bang dat ik de verkeerde keuze maak dus ben mn auto geld potje aan het uitbreiden nog steedsquote:
Graagquote:
In m'n bilquote:
Gelijk 4k tv gekocht ook zekerquote:
Maar nu voor altijd verpestquote:Op zondag 4 december 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
vond dat eerst echt srs schattige autootjes
hoezo datquote:Op zondag 4 december 2016 19:19 schreef Chloroform het volgende:
Ik haak afquote:
Ouwe handelaarquote:Op zondag 4 december 2016 19:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Winterbanden zijn onnodig tenzij het echt flink sneeuwt in NL daarom heb ik die van mij in de verkoop gedaan vandaag, met dat kleine laagje sneeuw wat hier elk jaar valt, sja..
Setje zomerbanden met voldoende profiel is prima zat voor de winters hier.
Ik wilde ze er wel serieus onder hebben maar bedacht mij en mja... Dan is't ook zonde om ze hier te hebben liggen, dus gooi ik ze wel op Marktplaats/FOKquote:
Wat moet ik met winterbandenquote:Op zondag 4 december 2016 19:19 schreef Chloroform het volgende:
gap jij moet geen winterbanden, jij moet formule 1 banden gekquote:Op zondag 4 december 2016 19:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Winterbanden zijn onnodig tenzij het echt flink sneeuwt in NL daarom heb ik die van mij in de verkoop gedaan vandaag, met dat kleine laagje sneeuw wat hier elk jaar valt, sja..
Setje zomerbanden met voldoende profiel is prima zat voor de winters hier.
Als je ze toch hebt gewoon er onder knallen toch als je het verwisselen voor weinig of niks kan doen. Zulke goedkope banden.quote:Op zondag 4 december 2016 19:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wilde ze er wel serieus onder hebben maar bedacht mij en mja... Dan is't ook zonde om ze hier te hebben liggen, dus gooi ik ze wel op Marktplaats/FOK
Mooi.quote:
Geen idee, ik heb ze nietquote:
Gapquote:Op zondag 4 december 2016 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
gap jij moet geen winterbanden, jij moet formule 1 banden gek
Nee man, ik verkoop ze dan liever.quote:Op zondag 4 december 2016 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je ze toch hebt gewoon er onder knallen toch als je het verwisselen voor weinig of niks kan doen. Zulke goedkope banden.
Je kan het toch 1 winter proberen? Bevalt het niet, kun je ze alsnog verkopen.quote:Op zondag 4 december 2016 19:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee man, ik verkoop ze dan liever.
Nee, ik hou het gewoon bij deze banden, s'winters stap ik sowieso zo goed als niet in de auto tenzij het echt moet, dus voor die 1e x per week 3 kilometer heen/terug voldoen mijn gewone banden prima.quote:Op zondag 4 december 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan het toch 1 winter proberen? Bevalt het niet, kun je ze alsnog verkopen.
Nou ja zegquote:
Volgens die redenatie kun je je auto gelijk helemaal wegdoen, want voor die ene keer kan je die van je ma ook wel lenen.quote:Op zondag 4 december 2016 19:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, ik hou het gewoon bij deze banden, s'winters stap ik sowieso zo goed als niet in de auto tenzij het echt moet, dus voor die 1e x per week 3 kilometer heen/terug voldoen mijn gewone banden prima.
Nee want ik rij vrij veel, en ik laat de auto alleen staan als het flink sneeuwt of hard heeft gevroren, blijf er gewoon lekker mee karren, alleen die winterbanden vind ik toch niet nodig.quote:Op zondag 4 december 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens die redenatie kun je je auto gelijk helemaal wegdoen, want voor die ene keer kan je die van je ma ook wel lenen.
Ja maar die stuurt niet lekker.quote:Op zondag 4 december 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens die redenatie kun je je auto gelijk helemaal wegdoen, want voor die ene keer kan je die van je ma ook wel lenen.
Niet gekliktquote:
Van ' 's winters stap ik sowieso bijna niet in de auto en ik rijd ik zo goed als niet' naar 'ik rij vrij veel' in 155 seconden.quote:Op zondag 4 december 2016 19:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee want ik rij vrij veel, en ik laat de auto alleen staan als het flink sneeuwt of hard heeft gevroren, blijf er gewoon lekker mee karren, alleen die winterbanden vind ik toch niet nodig.
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op zondag 4 december 2016 19:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga je mee op de KLB SC trip? Tweede week van de kerstvakantie
Ik zie niet in hoe dit niet logisch is?quote:Op zondag 4 december 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Van ' 's winters stap ik sowieso bijna niet in de auto en ik rijd ik zo goed als niet' naar 'ik rij vrij veel' in 155 seconden.
Dat zou wel een stuk minder intiem zijn zeg.quote:Op zondag 4 december 2016 19:37 schreef Chloroform het volgende:
Zouden er ook driekoppige dildo's bestaan
Dan gaan ze paddo's gebruiken onder het FOK!ken voor die echte SC trip.quote:Op zondag 4 december 2016 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Niet gekliktquote:
Pls hou op, ik kan al die tegenstrijdigheden niet aanquote:Op zondag 4 december 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Van ' 's winters stap ik sowieso bijna niet in de auto en ik rijd ik zo goed als niet' naar 'ik rij vrij veel' in 155 seconden.
Weekje Zweden of Noorwegenquote:Op zondag 4 december 2016 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Ze pest je gewoon want ze weet zelf ook wel hoe je het bedoelde.quote:Op zondag 4 december 2016 19:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Snap niet wat er tegenstrijdig aan is, maar zal wel aan mij liggen dan.
- Ik rij 20k per jaar.
- Als het hard heeft gevroren/glad is, of als er sneeuw ligt, rij ik alleen als het moet.
Zou niet afslaan andersquote:Op zondag 4 december 2016 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zou wel een stuk minder intiem zijn zeg.
Daar is't Chai voorquote:Op zondag 4 december 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze pest je gewoon want ze weet zelf ook wel hoe je het bedoelde.
Maar dan rij je nu dus voor de lol rondjes want voor iemand zonder baan is 15k natuurlijk absurdquote:Op zondag 4 december 2016 19:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
- Ik rij 15-20k per jaar.
- Als het hard heeft gevroren/glad is, of als er sneeuw ligt, rij ik alleen als het moet.
quote:Op zondag 4 december 2016 19:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar dan rij je nu dus voor de lol rondjes want voor iemand zonder baan is 15k natuurlijk absurd
Ik wil ook mee dan ga ik in een hutje zitten alleen en 1v1 met een beer en een berserker en dan kom ik als een echte viking terugquote:
Niet gelezenquote:
Niet gelezenquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2016 19:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit niet logisch is?
Ik rij ook vrij veel, maar in de winter als het vriest en sneeuwt rij ik zo goed als niet.
quote:Op zondag 4 december 2016 19:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
- Ik rij 15-20k per jaar.
Je blijft er ook maar gewoon over doorgaan hè. Dat jij niet eenmaal hapt, maar erover door blijft gaan en de hele Big Mac naar binnen schrokt kun je mij de schuld niet van geven.quote:
Aan dat smegemafonteintje van jou, bah.quote:
Deze metafoorquote:Op zondag 4 december 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je blijft er ook maar gewoon over doorgaan hè. Dat jij niet eenmaal hapt, maar erover door blijft gaan en de hele Big Mac naar binnen schrokt kun je mij de schuld niet van geven.
Niet gelezenquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 19:37 schreef Chloroform het volgende:
jaquote:Op zondag 4 december 2016 19:37 schreef Chloroform het volgende:
Vond je ongecensureerde mantrain wel geilerquote:
wanneer doet ie dt nie danquote:Op zondag 4 december 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Doe eens niet zo infantiel Dima, voor de verandering
Niet gelezen.quote:Op zondag 4 december 2016 19:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vond je ongecensureerde mantrain wel geiler
Nicequote:
Ja nooit voorzover ik kan opmerken. Kan me niet voorstellen dat je brein zodanig stuk is dat je elke dag pure bagger gaat posten. Kan hij beter terecht in ONZ of R&Pquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nooit voorzover ik kan opmerken. Kan me niet voorstellen dat je brein zodanig stuk is dat je elke dag pure bagger gaat posten. Kan hij beter terecht in ONZ of R&P
quote:
hij word echt zo'n zure turk die nooit trouwt en forever maagd is en nog op zn 40ste bij mama woontquote:Op zondag 4 december 2016 19:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja nooit voorzover ik kan opmerken. Kan me niet voorstellen dat je brein zodanig stuk is dat je elke dag pure bagger gaat posten. Kan hij beter terecht in ONZ of R&P
quote:Op zondag 4 december 2016 19:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.Niet gelezen.
Hopelijk gaan zijn ouders nooit meer op vakantie dan, want hij kan niet eens een ei bakkenquote:Op zondag 4 december 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
hij word echt zo'n zure turk die nooit trouwt en forever maagd is en nog op zn 40ste bij mama woont
echt rip wat moet je met zulke mannenquote:Op zondag 4 december 2016 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk gaan zijn ouders nooit meer op vakantie dan, want hij kan niet eens een ei bakken
jij niet zekerquote:Op zondag 4 december 2016 19:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dima wat ben je vervelend vandaag
Is onzin natuurlijk, zelfs een blinde kan nog een ei bakken zonder het ei te verneuken en zijn tengels te verbranden.quote:Op zondag 4 december 2016 19:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk gaan zijn ouders nooit meer op vakantie dan, want hij kan niet eens een ei bakken
Ik ken serieus iemand die het niet voor elkaar krijgt. Die kan niet koken. Enige wat hij kan is brood smeren en frituren.quote:Op zondag 4 december 2016 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Is onzin natuurlijk, zelfs een blinde kan nog een ei bakken zonder het ei te verneuken en zijn tengels te verbranden.
Maar misschien gaat Braddie dan net weer heel veel posten en valt het topic weer helemaal dood.quote:
In welke mate is die persoon gezond?quote:Op zondag 4 december 2016 19:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ken serieus iemand die het niet voor elkaar krijgt. Die kan niet koken. Enige wat hij kan is brood smeren en frituren.
Ja. Verder gewoon vrij normaal. Niet het meest heldere licht op aarde overigens.quote:Op zondag 4 december 2016 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
In welke mate is die persoon gezond?Kan gewoon goed zien en ruiken?
zeker wetenquote:Op zondag 4 december 2016 19:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bef jij liever dan je gepijpt wordt?
Of normaal kaas schavenquote:Op zondag 4 december 2016 19:56 schreef Oberkullie het volgende:
Ik ken iemand die kan niet eens fatsoenlijk een tosti maken
quote:Op zondag 4 december 2016 19:57 schreef Chai het volgende:
Ben nu benieuwd wat een handige blinde op kookgebied allemaal kan. Ikzelf zou het wsl aan iemand anders moeten overlaten, omdat ik dan een gevaar voor mezelf ben.
jahoor blame othersquote:Op zondag 4 december 2016 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
er is niets te doen op werk, letterlijk niets. en mn collega is zo awkward sinds mn andere twee collegas weg zijn zijn we dood stil.
Was het niet lekkerquote:Op zondag 4 december 2016 19:57 schreef BozeHaas het volgende:
Meisje had voor me gekookt maar ik heb niet alles opgegeten, voel me zo slecht nu
Serveer je niet dagelijks fantastisch voedsel aan Moira?quote:Op zondag 4 december 2016 19:59 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er vaak geen zin in, maar kan prima koken. Als ik er zin in heb, dan sta ik graag in de keuken.
Ongetwijfeld, Chai weet vast wel iets op te duikelenquote:
Als jij in een spiegel kijkt word de spiegel mat.quote:Op zondag 4 december 2016 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
kijk es in de spiegel zou ik zegge
maar je heb 10230 spiegels nodig om naar jzeelf te kijken
Ik had gisteren gekookt en Noel likte het bord erbij af.quote:Op zondag 4 december 2016 19:57 schreef BozeHaas het volgende:
Meisje had voor me gekookt maar ik heb niet alles opgegeten, voel me zo slecht nu
maar nog is mn sociale leven en romantic leef een heel stuk beter dan die van jouquote:Op zondag 4 december 2016 19:59 schreef Dimachaerus het volgende:
kijk es in de spiegel zou ik zegge
maar je heb 10230 spiegels nodig om naar jzeelf te kijken
Niet elke dag neequote:Op zondag 4 december 2016 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Serveer je niet dagelijks fantastisch voedsel aan Moira?
En diegene heeft het wel geprobeerd te leren met hulp? Lijkt me dat er eerst een waardige poging is gedaan voordat hij tot die conclusie kwam.quote:Op zondag 4 december 2016 19:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Verder gewoon vrij normaal. Niet het meest heldere licht op aarde overigens.
Wow zou nog schijnheilig aardig blijven doen en zodra ik thuis was niet meer terugappenquote:Op zondag 4 december 2016 19:57 schreef BozeHaas het volgende:
Frank wil wel wat kookcursussen bij je volgenquote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet elke dag neeMaar als ik kook is het bijna altijd goed. Het brandt iig nooit aan.
je bent wel geobserdeerd he met mn social lifequote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Crip het volgende:
[..]
maar nog is mn sociale leven en romantic leef een heel stuk beter dan die van jou
enige waar je over post hier en het klinkt deprimerend, vind je het gek?quote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent wel geobserdeerd he met mn social life
Zozo jij durftquote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als jij in een spiegel kijkt word de spiegel mat.
Heb niet het origineel, wel een goede remake.quote:Op zondag 4 december 2016 19:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, Chai weet vast wel iets op te duikelen
? ;squote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Als jij in een spiegel kijkt word de spiegel mat.
Geen idee, zo vaak hang ik niet met hem. Maar die ene keer na het stappen moest ik maar eieren maken omdat hij niet wist hoequote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
En diegene heeft het wel geprobeerd te leren met hulp? Lijkt me dat er eerst een waardige poging is gedaan voordat hij tot die conclusie kwam.
Kost doekoequote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Frank wil wel wat kookcursussen bij je volgen
Heb je haar ook gegeten?quote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Jawel ik had 3 borden op maar er was nog wat over
Maar ik genoot er wel van ik zat gewoon volquote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow zou nog schijnheilig aardig blijven doen en zodra ik thuis was niet meer terugappen
Hoi Pharkus niets aan de hand hier nothing to seequote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Pharkus het volgende:
Dima kap eens, chloro hou ook eens op met je eeuwige geziek op Braddie. Wees eens de verstandigste van de twee.
Post danquote:Op zondag 4 december 2016 20:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb niet het origineel, wel een goede remake.
In Azie zouden ze je kielhalenquote:Op zondag 4 december 2016 20:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Maar ik genoot er wel van ik zat gewoon vol
Oh zo.quote:Op zondag 4 december 2016 20:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee, zo vaak hang ik niet met hem. Maar die ene keer na het stappen moest ik maar eieren maken omdat hij niet wist hoe
Laat maar Dima. Mensen vergelijken zich graag met anderen op het internet die ze verder niet kennen. Om vervolgens te vertellen dat ze een beter leven hebben.quote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je bent wel geobserdeerd he met mn social life
Jaaaaaa hoor dikke toeterquote:Op zondag 4 december 2016 20:00 schreef Pharkus het volgende:
Dima kap eens, chloro hou ook eens op met je eeuwige geziek op Braddie. Wees eens de verstandigste van de twee.
Dat dacht ik eerst ook. Of dat hij het grappig vond ofzo, maar hij moest schoorvoetend toegeven dat hij het nooit heeft gedaan en er ook 'geen behoefte' aan heeft.quote:Op zondag 4 december 2016 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh zo.Niet gewoon dronken dan? Mijn broertje ging ook een keer met zijn zatte kop nasi maken en vroeg halverwege aan mij of ik het over wilde nemen.
Nicequote:
Ik keek anders heel de tunnel van mevr. Coen in.quote:Op zondag 4 december 2016 20:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Hoi Pharkus niets aan de hand hier nothing to see
Doe nou niet want straks is het weer huilen geblazenquote:Op zondag 4 december 2016 20:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kijk jou eens rebels zijn dan. Zo zo.
Dat is rascisme. Koloniale namen moeten allemaal verdwijnen volgens Denk.quote:Op zondag 4 december 2016 20:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik keek anders heel de tunnel van mevr. Coen in.
Oh ja dat was echt niet normaal inderdaadquote:Op zondag 4 december 2016 20:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik keek anders heel de tunnel van mevr. Coen in.
Sinds wanneer zit je in een bandquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe nou niet want straks is het weer huilen geblazen
Het was wel een black hole. Gelukkig is de zwartepietdiscussie zo weer voorbij, kunnen we in januari er weer fris tegen aan.quote:Op zondag 4 december 2016 20:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is rascisme. Koloniale namen moeten allemaal verdwijnen volgens Denk.
hou je gore bekquote:Op zondag 4 december 2016 20:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind jou toch wel de meest sneue van deze kneuzen parade.
Sinds ik erin zitquote:Op zondag 4 december 2016 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit je in een band
Blij als we inderdaad weer 8 maanden zonder dat Pietengelul hebben.quote:Op zondag 4 december 2016 20:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het was wel een black hole. Gelukkig is de zwartepietdiscussie zo weer voorbij, kunnen we in januari er weer fris tegen aan.
Je hoeft niet mad op mij te worden omdat jouw iq lager is dan braddies iqquote:Op zondag 4 december 2016 20:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oké coolquote:
Ben je weer in je rebelse fasequote:Op zondag 4 december 2016 20:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2016 20:08 schreef Chai het volgende:
https://vimeo.com/178921267
Apparaat is trouwens overleden na het schoonmaken na deze actie, want er was flink wat kaas weggelekt en aangekoekt.
heey doe eens ff normaalquote:Op zondag 4 december 2016 20:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Au, doet pijn dit. Even huilen hoor. Brb.quote:Op zondag 4 december 2016 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet mad op mij te worden omdat jouw iq lager is dan braddies iq
Wat is ditquote:Op zondag 4 december 2016 20:08 schreef Chai het volgende:
https://vimeo.com/178921267
Apparaat is trouwens overleden na het schoonmaken na deze actie, want er was flink wat kaas weggelekt en aangekoekt.
Mag ik dan ook op de jouwe slaanquote:Op zondag 4 december 2016 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je mag er wel bij hoorgaan we gezellig samen op een triangel slaan
Zachtjesquote:Op zondag 4 december 2016 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mag ik dan ook op de jouwe slaan
Doeiquote:Op zondag 4 december 2016 20:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Au, doet pijn dit. Even huilen hoor. Brb.
Je hebt wel je stoute schoenen aangetrokken vandaag hè.quote:
Ben heel teder :$quote:
Ja al gezien, hard gelachen dit datquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja al gezien, hard gelachen dit dat
Vanavond heeft xcachet die rol op zich genomenquote:Op zondag 4 december 2016 20:11 schreef Montelly het volgende:
Is Braddie al in full-retard mode geschoten?
Wat hap je. Prop anders nog ff een hamburger naar binnen.quote:Op zondag 4 december 2016 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt wel je stoute schoenen aangetrokken vandaag hè.
Ohhhhh ik snap het al, dit is Noel. Hey noelquote:Op zondag 4 december 2016 20:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat hap je. Prop anders nog ff een hamburger naar binnen.
Ach, als jij je daar goed bij voeltquote:Op zondag 4 december 2016 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja al gezien, hard gelachen dit dat
spuit 11quote:Op zondag 4 december 2016 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ohhhhh ik snap het al, dit is Noel. Hey noel
Niet hatenquote:Op zondag 4 december 2016 20:13 schreef Chloroform het volgende:
Lekker samen fokken hihihihi zo knus
Hahahaha wat doe je madquote:Op zondag 4 december 2016 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ach, als jij je daar goed bij voelt
Sneu mens.
Hahaha sorry snoepjequote:
Oké, weet jij iets tegenstrijdigs wat ze gezegd heeft?quote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef Crip het volgende:
zullen we even cholo als doelwit pakken vandaag
Voel me alleen beter dan jou.quote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef xcachet het volgende:
Dat je op internet tot de conclusie moet komen dat je beter bent dan anderen om jezelf goed te voelen. Heb je wel een leven Cholro?
Ga werken sletquote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef Crip het volgende:
[..]
haha jij bent mad want je reageert lekker puh
ze zei dat ze kip heel lekker vind maar ze heeft geen kipburger gepakt maar een hamburger bij dr kipnuggetsquote:Op zondag 4 december 2016 20:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké, weet jij iets tegenstrijdigs wat ze gezegd heeft?
Doen we eigenlijk nooit hoor, want ik ben te irritant als user.quote:
Laten we dan maar voor moslima jokes gaan idd.quote:Op zondag 4 december 2016 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ze zei dat ze kip heel lekker vind maar ze heeft geen kipburger gepakt maar een hamburger bij dr kipnuggets
en ze komt uit iran dus laten we even moslima jokes maken ook al is ze geen moslima
Last van hormonen?quote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef xcachet het volgende:
Dat je op internet tot de conclusie moet komen dat je beter bent dan anderen om jezelf goed te voelen. Heb je wel een leven Cholro?
quote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef Crip het volgende:
Leer de regels nog eens, dommie, dit was geen vergelijking.quote:
Leave nootjes alonequote:Op zondag 4 december 2016 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ben even een nutz aan het pullen momenteel
Ai carambaquote:
Dit zou natuurlijk zo zijn als ik wilde zeggen dat ik me beter voel dan zij zich voelt. Helaas jongen, deze keer nietquote:
Omggg is hij autist of zoquote:Op zondag 4 december 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
[..]
mn collega is me lezing over APN's aan eht geven
Lijkt me heerlijkquote:Op zondag 4 december 2016 20:14 schreef Crip het volgende:
Dat van jij*quote:Op zondag 4 december 2016 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat van jou is echt hopeloos ja. Maar goed, jij hebt dan ook een migratie-achtergrond.
Maak je wel aantekeningenquote:Op zondag 4 december 2016 20:20 schreef Crip het volgende:
[..]
mn collega is me lezing over APN's aan eht geven
Oh, lekker op mensen afgeven.quote:Op zondag 4 december 2016 20:21 schreef Chloroform het volgende:
https://onzetaal.nl/taaladvies/groter-dan-jou-jij
Die cachet toch, proberen slim over te komen maar dan toch de plank misslaan
is je inner geert wilders weer aan het woord of heb je jeuk aan je kutquote:Op zondag 4 december 2016 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat van jou is echt hopeloos ja. Maar goed, jij hebt dan ook een migratie-achtergrond.
Je probeert iemand te verbeteren maar doet dat fout.quote:
Is gewoon zo.quote:Op zondag 4 december 2016 20:22 schreef Crip het volgende:
[..]
is je inner geert wilders weer aan het woord of heb je jeuk aan je kut
Dat was goed hoor. Want dat was een vergelijking. Leef je in je eigen wereld of zo?quote:Op zondag 4 december 2016 20:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je probeert iemand te verbeteren maar doet dat fout.
Ik zei toch: doe nou niet want wordt weer huilen geblazen
Nee ik sta aan jouw kant hoor dropjequote:Op zondag 4 december 2016 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kruip anders even in de kut van Chloro
RTquote:Op zondag 4 december 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
Kan iedereen hier nu weer even normaal doen jeetje zeg
quote:Op zondag 4 december 2016 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit zou natuurlijk zo zijn als ik wilde zeggen dat ik me beter voel dan zij zich voelt. Helaas jongen, deze keer niet
Kom ook #teamcachetquote:Op zondag 4 december 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
Ey vriend niet mee bemoeien.quote:
Word zo moe van users die de sfeer hier zo verzieken, elke keer weer. En dan die users die in andermans reet kruipen.quote:
word zomaar deze fight in gesleurd alleen omdat ik buitenlander ben weerquote:Op zondag 4 december 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
Het was niet goed want het werd als lijdend voorwerp gebruikt en niet als onderwerp. Maar probeer het vooral nog een keer.quote:Op zondag 4 december 2016 20:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat was goed hoor. Want dat was een vergelijking. Leef je in je eigen wereld of zo?
quote:Op zondag 4 december 2016 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
je doet beiden letterlijk zelf ookquote:Op zondag 4 december 2016 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Word zo moe van users die de sfeer hier zo verzieken, elke keer weer. En dan die users die in andermans reet kruipen.
Wat een rare aanname weer. Lekker inhoudelijk ook.quote:Op zondag 4 december 2016 20:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je de pik van tjacka in je mond hebt gehad kun je vroeg of laat een meltdown verwachten
Wat moet jequote:
nee is oke want jij doet het alleen af en toequote:
quote:
Doe rustig Anitaquote:Op zondag 4 december 2016 20:27 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik ben voor helemaal niemand dat gezeik hier altijd gvd
Is't ook groot of dat niet?quote:Op zondag 4 december 2016 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kruip graag in mn eigen reet, best warm
ik kruip alleen in die vn mn vriend regelmatigquote:Op zondag 4 december 2016 20:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik kruip graag in mn eigen reet, best warm
Zou je kipnuggets voeren maar ze zijn al op sryquote:
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 4 december 2016 20:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Word zo moe van users die de sfeer hier zo verzieken, elke keer weer. En dan die users die in andermans reet kruipen.
heb zin in garlicshrimpquote:Op zondag 4 december 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je kipnuggets voeren maar ze zijn al op sry
de oldskool mods hebben ook helemáál niets met die newbies die stoer komen doenquote:Op zondag 4 december 2016 20:29 schreef Catkiller het volgende:
Die Pharkus is echt een slechte mod hij komt wat zeggen van niet doen en het escaleert helemaal uit de hand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |