Oh ja dat was echt niet normaal inderdaadquote:Op zondag 4 december 2016 20:04 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik keek anders heel de tunnel van mevr. Coen in.
Sinds wanneer zit je in een bandquote:
quote:Op zondag 4 december 2016 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe nou niet want straks is het weer huilen geblazen
Het was wel een black hole. Gelukkig is de zwartepietdiscussie zo weer voorbij, kunnen we in januari er weer fris tegen aan.quote:Op zondag 4 december 2016 20:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is rascisme. Koloniale namen moeten allemaal verdwijnen volgens Denk.
hou je gore bekquote:Op zondag 4 december 2016 20:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind jou toch wel de meest sneue van deze kneuzen parade.
Sinds ik erin zitquote:Op zondag 4 december 2016 20:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit je in een band
Blij als we inderdaad weer 8 maanden zonder dat Pietengelul hebben.quote:Op zondag 4 december 2016 20:06 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het was wel een black hole. Gelukkig is de zwartepietdiscussie zo weer voorbij, kunnen we in januari er weer fris tegen aan.
Je hoeft niet mad op mij te worden omdat jouw iq lager is dan braddies iqquote:Op zondag 4 december 2016 20:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oké coolquote:
Ben je weer in je rebelse fasequote:Op zondag 4 december 2016 20:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2016 20:08 schreef Chai het volgende:
https://vimeo.com/178921267
Apparaat is trouwens overleden na het schoonmaken na deze actie, want er was flink wat kaas weggelekt en aangekoekt.
heey doe eens ff normaalquote:Op zondag 4 december 2016 20:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Au, doet pijn dit. Even huilen hoor. Brb.quote:Op zondag 4 december 2016 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet mad op mij te worden omdat jouw iq lager is dan braddies iq
Wat is ditquote:Op zondag 4 december 2016 20:08 schreef Chai het volgende:
https://vimeo.com/178921267
Apparaat is trouwens overleden na het schoonmaken na deze actie, want er was flink wat kaas weggelekt en aangekoekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |