Nee want ik rij vrij veel, en ik laat de auto alleen staan als het flink sneeuwt of hard heeft gevroren, blijf er gewoon lekker mee karren, alleen die winterbanden vind ik toch niet nodig.quote:Op zondag 4 december 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens die redenatie kun je je auto gelijk helemaal wegdoen, want voor die ene keer kan je die van je ma ook wel lenen.
Ja maar die stuurt niet lekker.quote:Op zondag 4 december 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens die redenatie kun je je auto gelijk helemaal wegdoen, want voor die ene keer kan je die van je ma ook wel lenen.
Niet gekliktquote:
Van ' 's winters stap ik sowieso bijna niet in de auto en ik rijd ik zo goed als niet' naar 'ik rij vrij veel' in 155 seconden.quote:Op zondag 4 december 2016 19:32 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee want ik rij vrij veel, en ik laat de auto alleen staan als het flink sneeuwt of hard heeft gevroren, blijf er gewoon lekker mee karren, alleen die winterbanden vind ik toch niet nodig.
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?quote:Op zondag 4 december 2016 19:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ga je mee op de KLB SC trip? Tweede week van de kerstvakantie
Ik zie niet in hoe dit niet logisch is?quote:Op zondag 4 december 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Van ' 's winters stap ik sowieso bijna niet in de auto en ik rijd ik zo goed als niet' naar 'ik rij vrij veel' in 155 seconden.
Dat zou wel een stuk minder intiem zijn zeg.quote:Op zondag 4 december 2016 19:37 schreef Chloroform het volgende:
Zouden er ook driekoppige dildo's bestaan
Dan gaan ze paddo's gebruiken onder het FOK!ken voor die echte SC trip.quote:Op zondag 4 december 2016 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Niet gekliktquote:
Pls hou op, ik kan al die tegenstrijdigheden niet aanquote:Op zondag 4 december 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Van ' 's winters stap ik sowieso bijna niet in de auto en ik rijd ik zo goed als niet' naar 'ik rij vrij veel' in 155 seconden.
Weekje Zweden of Noorwegenquote:Op zondag 4 december 2016 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Ze pest je gewoon want ze weet zelf ook wel hoe je het bedoelde.quote:Op zondag 4 december 2016 19:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Snap niet wat er tegenstrijdig aan is, maar zal wel aan mij liggen dan.
- Ik rij 20k per jaar.
- Als het hard heeft gevroren/glad is, of als er sneeuw ligt, rij ik alleen als het moet.
Zou niet afslaan andersquote:Op zondag 4 december 2016 19:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zou wel een stuk minder intiem zijn zeg.
Daar is't Chai voorquote:Op zondag 4 december 2016 19:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ze pest je gewoon want ze weet zelf ook wel hoe je het bedoelde.
Maar dan rij je nu dus voor de lol rondjes want voor iemand zonder baan is 15k natuurlijk absurdquote:Op zondag 4 december 2016 19:40 schreef Mister-Bradge het volgende:
Snap niet wat er tegenstrijdig aan is, maar zal wel aan mij liggen dan.
- Ik rij 15-20k per jaar.
- Als het hard heeft gevroren/glad is, of als er sneeuw ligt, rij ik alleen als het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |