nee ik ben bang dat ik de verkeerde keuze maak dus ben mn auto geld potje aan het uitbreiden nog steedsquote:
Graagquote:
In m'n bilquote:
Gelijk 4k tv gekocht ook zekerquote:
Maar nu voor altijd verpestquote:Op zondag 4 december 2016 19:21 schreef Crip het volgende:
[..]
vond dat eerst echt srs schattige autootjes
hoezo datquote:Op zondag 4 december 2016 19:19 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie je winterbanden er eigenlijk al onder zitten
Ik haak afquote:
Ouwe handelaarquote:Op zondag 4 december 2016 19:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Winterbanden zijn onnodig tenzij het echt flink sneeuwt in NL daarom heb ik die van mij in de verkoop gedaan vandaag, met dat kleine laagje sneeuw wat hier elk jaar valt, sja..
Setje zomerbanden met voldoende profiel is prima zat voor de winters hier.
Ik wilde ze er wel serieus onder hebben maar bedacht mij en mja... Dan is't ook zonde om ze hier te hebben liggen, dus gooi ik ze wel op Marktplaats/FOKquote:
Wat moet ik met winterbandenquote:Op zondag 4 december 2016 19:19 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie je winterbanden er eigenlijk al onder zitten
gap jij moet geen winterbanden, jij moet formule 1 banden gekquote:Op zondag 4 december 2016 19:23 schreef Mister-Bradge het volgende:
Winterbanden zijn onnodig tenzij het echt flink sneeuwt in NL daarom heb ik die van mij in de verkoop gedaan vandaag, met dat kleine laagje sneeuw wat hier elk jaar valt, sja..
Setje zomerbanden met voldoende profiel is prima zat voor de winters hier.
Als je ze toch hebt gewoon er onder knallen toch als je het verwisselen voor weinig of niks kan doen. Zulke goedkope banden.quote:Op zondag 4 december 2016 19:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik wilde ze er wel serieus onder hebben maar bedacht mij en mja... Dan is't ook zonde om ze hier te hebben liggen, dus gooi ik ze wel op Marktplaats/FOK
Mooi.quote:
Geen idee, ik heb ze nietquote:
Gapquote:Op zondag 4 december 2016 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
gap jij moet geen winterbanden, jij moet formule 1 banden gek
Nee man, ik verkoop ze dan liever.quote:Op zondag 4 december 2016 19:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je ze toch hebt gewoon er onder knallen toch als je het verwisselen voor weinig of niks kan doen. Zulke goedkope banden.
Je kan het toch 1 winter proberen? Bevalt het niet, kun je ze alsnog verkopen.quote:Op zondag 4 december 2016 19:27 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee man, ik verkoop ze dan liever.
Nee, ik hou het gewoon bij deze banden, s'winters stap ik sowieso zo goed als niet in de auto tenzij het echt moet, dus voor die 1e x per week 3 kilometer heen/terug voldoen mijn gewone banden prima.quote:Op zondag 4 december 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Je kan het toch 1 winter proberen? Bevalt het niet, kun je ze alsnog verkopen.
Nou ja zegquote:
Volgens die redenatie kun je je auto gelijk helemaal wegdoen, want voor die ene keer kan je die van je ma ook wel lenen.quote:Op zondag 4 december 2016 19:29 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, ik hou het gewoon bij deze banden, s'winters stap ik sowieso zo goed als niet in de auto tenzij het echt moet, dus voor die 1e x per week 3 kilometer heen/terug voldoen mijn gewone banden prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |